Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi nekään, jotka eivät saa asumis- tai TT-tukea eivät työllisty

Vierailija
05.01.2025 |

Työllistymiseenhän piti auttaa vähät rahat.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhukabinetin idiotismit eivät toimi ihmisten maailmassa.

Vierailija
2/28 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt puhut korkeakoulutetuista. Heidän työttömyytensä syy on työttömyys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole nähnyt yhtään avointa työpaikkaa, jossa valitun henkilön valintaperuste olisi köyhyys.

Vierailija
4/28 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonkohan vuokrat ovat jo alenneet asumistuen vähettyä?

Mulla kai näössä vikaa kun näyttävät nousevan?

Vierailija
5/28 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas odotan kovasti pitkäaikaistyöttömänä toimitusjohtajana saavani palkkatuetun toimitusjohtajan työn.

Vierailija
6/28 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole nähnyt yhtään avointa työpaikkaa, jossa valitun henkilön valintaperuste olisi köyhyys.

Mutta valtaapitävien mukaanhan tukien vähyys lisää työllistymismahdolllisuuksia?

Vierailija
7/28 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oikeasti hakijan köyhyys on syy palkkaukselle, niin sitten minä en vaan hoksaa.

Vierailija
8/28 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtämättömyys is strong with this ketju

Vierailija
9/28 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä taas odotan kovasti pitkäaikaistyöttömänä toimitusjohtajana saavani palkkatuetun toimitusjohtajan työn.

Mulla lukee työllistymissuunnitelmassa oikeasti saamani palkkatukinahdollisuus. Ei tämä ole vitsi. Minulle on kunta palkannut ulkopuolisesta yrityksestä valmentajan. Kyseessä ihan Y-tunnuksellinen firma. 

Vierailija
10/28 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan satavarmasti jokaisesta Suomen kunnasta löytyy muutama palkkatukioikeutettu pitkäaikaistyötön toimitusjohtaja.

Kovasti käydään keskusteluja mahdollisista osaamispuutteista ja lisäkoulutustarpeista.

Vierailija
11/28 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vähien rahojen pitänyt auttaa työllistymään, vaan sen piti lisätä työnhakumotivaatiota ja purkaa kannustinloukkuja.

Vierailija
12/28 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vähien rahojen pitänyt auttaa työllistymään, vaan sen piti lisätä työnhakumotivaatiota ja purkaa kannustinloukkuja.

Jos se ei auta työnsaantimahdollisuuksissa, niin kuinka ihmeessä se voisi lisätä työnhakumotivaatiota?

Vierailija
13/28 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaa ottaa työ vastaan

Vierailija
14/28 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää en saa kumpaakaan mutta en silti ole jaksanut hakea töitä (muita kun ne pakolliset ja niin huonolla hakemuksella että ei ole pelkoa haastattelukutsusta). Ansiosidonnainen riittää mulle just ja just ja onhan mulla sitte vielä säästöjäkin. Paskaduuniin en mene enää ikinä!

Vierailija
15/28 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne rupes varastelemaan kaapeleita.

Onneksi kohteena on VALTION rautatiet. Esimerkillistä yhteiskuntavastuuta kannettu!

Vierailija
16/28 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä työttömät työllistyvät kun hakevat töitä, meillä Suomessa on huutava työvoimapula.

Arto

TM, kok

Vierailija
17/28 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärtääkseni työhaastettuluissa kysytään motivaatiotekijöitä. Et voi kertoa hakeneesi työtä rahan takia. Sinun kuuluu kertoa mielenkiintosi olevan yrityksen arvoissa tai työn tarjoamissa mahdollisuuksissa kehittyä.

Vierailija
18/28 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se ei auta työnsaantimahdollisuuksissa, niin kuinka ihmeessä se voisi lisätä työnhakumotivaatiota?

Etkö ymmärrä? Silloin matalapalkkatyöt houkuttelevat enemmän. Ja työnsaantimahdollisuus toteutuu/on toteutumatta vasta, kun on hakenut töitä. Hekematta ei ainakaan työllisty.

Vierailija
19/28 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo taas valtion syy että yksilö täysin hyödytön. 

Vierailija
20/28 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärtääkseni työhaastettuluissa kysytään motivaatiotekijöitä. Et voi kertoa hakeneesi työtä rahan takia. Sinun kuuluu kertoa mielenkiintosi olevan yrityksen arvoissa tai työn tarjoamissa mahdollisuuksissa kehittyä.

Raha ei saa olla motivaatiotekijä työhaastattelussa, mutta sen pitäisi olla kannuste hakea töitä. Nyt mulla lyö päässä tyhjää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi