Mitä ajattelet miehestä, joka on mennyt naimisiin 20-vuotiaana?
Jos mies on mennyt naimisiin nuoruuden rakkaansa kanssa heti kun tyttöystävä on ollut 18v., tehnyt hänen kanssaan lapset ja elättänyt perhettä siitä lähtien?
Käy töissä, urheilee, ei vilkuile muita, pitää vaimon tyytyväisenä ja on pidetty ystävä ja kunnollinen mies joka tavalla?
Kommentit (62)
Ajattelen, että onpa ollut kiire kummallakin saada toiselle pallo jalkaan, ja että eivät kumpikaan ole kovin fiksuja. Nykyaikana nuorena solmitut suhteet ei yleensä kestä.
Kiltti mies. nykyaikana tosin pitää toivoa että käy koulut jne koska muuten saa kenkää 30v nä
Muuten kuin minun mies, mutta mentiin naimisiin vasta kun hän oli 25 v. ja minä 23. Mutta tavattiin siis 18 v ja 20 v.
Melkein mun mies. Tosin tavattiin 20 vuotiaana, eikä menty heti naimisiin. Mutta sitä samaa jo 20 vuotta tehty mitä tuossa luettelit. Eihän tuosta tekstistä selviä onko mies nyt vasta 23v vai jo yli 50v vai kuinka kauan on tuota tehnyt.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen, että onpa ollut kiire kummallakin saada toiselle pallo jalkaan, ja että eivät kumpikaan ole kovin fiksuja. Nykyaikana nuorena solmitut suhteet ei yleensä kestä.
No onko sitten fiksumpaa söhliä sinne tänne ja tyytyä johonkin huonoon lopulta?
Hyvältä kuulostaa. Mutta aika varma olen, että ei tule päätymään tähän, ihmiset haluavat kokeilla enemmän elämässä.
Yksi tällainen kaveri on minullakin. Toivottavasti on tyytyväinen elämäänsä.
Henkilökohtaisesti ajattelen, että sekä miesten että naisten kannattaisi vähän puristella hedelmiä ennen kuin omaa puutaan istuttaa.
Ajattelen sitä, että tulee neljänkympin kriisi pahana. Silloin aletaan elämään sitä menetettyä nuoruutta ja vaimo jää.
Nää on niin nähty.
Kuulostaa siskon mieheltä. Olivat onnellisesti naimisissa 50 vuotta, avioliitto päättyi miehen kuolemaan.
Hieno mies oli.
Hmm, mietin, että haluaa muita kokemuksia. Pystyisikö niitä keksiä vaimon kanssa?
Onnea hänelle, jos hän on kyennyt elättämään itsensä, vaimonsa ja lapset 18-vuotiaasta lähtien. Tää on kuitenkin Suomi, aika vaikeeksi menee yhden (nuoren) ihmisen palkalla elättää perhettä. Puhumattakaan siitä, että ehtisi minnekään kouluttautua muualle kuin suorittaviin töihin noin nuorena.
Siinähän on loistava mies.