Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tässä eronneen m48 suunnitelmat pitkän parisuhteen jälkeen - miltä kuulostaa?

Vierailija
04.01.2025 |

Ensin tausta: olin naiseni kanssa molemmin puolin uskollisessa suhteessa reilusti yli 20 vuotta. On kaksi täysi-ikäistä lasta, jotka ovat muuttaneet omilleen. Erosta sovittiin yhteisymmärryksessä. Kyse on jossain määrin erilleen kasvamisesta, mutta on tässä muutakin, mitä en nyt avaa enempää. 

Mitä ajattelen tekeväni: olen vähän alle viiskymppinen, ihan vetävän näköinen ja virkeä nuorekas mies. Nyt nostan katseeni ylös ja katson ympärilleni. Miltä maailma näyttää? Mitä haluan?

Haen netistä naisseuraa,jolle ilmoitan heti selkeästi että en ole valmis parisuhteeseen. Haen lyhytaikaista seuraa tai vaihtoehtoisesti pitkäaikaista seuraa ilman sitoumuksia. 

Tavoite on tavata uusia ihania naisia, joiden kanssa keskustella, tehdä asioita yhdessä ja saada ja tuottaa seksuaalista nautintoa. En aio rajoittaa näiden naisten määrää yhteen, jos se minusta on kiinni. 

Mä osaan olla pitkässä monogamisessa suhteessa. Näytöt puhuvat puolestaan. Sen lajin osaan. Nyt on aika tutkia maailmaa avoimesti. 

Pelkään vain, että en pääse tavoitteeseen koska useimmat naiset haluavat suhteen, jossa ei tapailla muita. Minusta olisi vastuutonta tässä vaiheessa muka lupautua eksklusiiviseen suhteeseen tyyliin haen loppuelämän kumppania. Mä olen ihan tasapainossa, mutta silti menee ehkä vuosi tai kaksi, ennen kuin kunnolla tajuan mitä tässä tapahtui. Ja en aio olla sitä aikaa ilman kosketusta ja seksiä, en todellakaan. Olen täysin avoin myös uusille kaverisuhteille ilman fysiikkaa. 

Miltä kuulostaa, naiset?

Kommentit (291)

Vierailija
41/291 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikäisiäsi naisia, jotka eivät halua parisuhdetta, on paljon. Näille naisille on kuitenkin vapaaseen suhteeseen tarjolla nuorempia ja kestävämpiä miehiä, joten tarvitset paljon onnea matkaan. Jos olet pitkä, treenattu ja komea, vapaan suhteen löytäminen on tuossa iässä hieman helpompaa. Tosiasia kuitenkin on, ettei 50 ole kuitenkaan 30.

Minulla on tuollainen suhde juuri ikäisesi, 48v, miehen kanssa. Kuulostaa hyvältä ap.

N62

Vierailija
42/291 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sä et ole vielä valmis suhteeseen vaan vain kevyeen tapailuun niin kyllä ne parisuhdetta etsivät naiset ei sua toista kertaa treffaa.Joten mikä on ongelma?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/291 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ikäisiäsi naisia, jotka eivät halua parisuhdetta, on paljon. Näille naisille on kuitenkin vapaaseen suhteeseen tarjolla nuorempia ja kestävämpiä miehiä, joten tarvitset paljon onnea matkaan. Jos olet pitkä, treenattu ja komea, vapaan suhteen löytäminen on tuossa iässä hieman helpompaa. Tosiasia kuitenkin on, ettei 50 ole kuitenkaan 30.

Ei voisi vähempää kiinnostaa liian nuoret miehet. 

Koska olen 52 ja vanhempi lapseni on jo 30+. Äitiyden viboja ei voi välttää. 

Vierailija
44/291 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavaa kohdata voimaantunut mieskin täällä. Menestystä tielläsi!

Vierailija
45/291 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teitä on maailma pullollaan - ns. nuorekkaita, virkeitä, tukevasti keski-ikäisiä miehiä, jotka etsivät pelkkää seksiä. Jos nainen hakee pelkkää seksiä, hän saa sitä nuorelta paremman näköiseltä mieheltä helposti. Erektiohäiriöinen keski-ikäinen nuoruutta feikkaava mies ei ole kovin kuumaa valuuttaa ainakaan minun silmissäni. Aika on ajanut ohitsesi noiden suhteiden osalta.

Et tiedä ap:n erektioista tai ulkonäöstä mitään. Katkeruus paistaa tänne asti.

Vierailija
46/291 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä sanon, että nainen ei ole ihana vaan ongelmia aiheuttava seireeni. 6-kymppisenä sinua ei naiset kiinnosta, kun vaivaa eturauhasta.

Vierailija
47/291 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväksy vaan se että tietynlainen elämänvaihe on sinulta lopullisesti ohitse. Hanki tai keskity johonkin kivaan harrastukseen. Vaikkapa postimerkkeilyyn ja hanki seksinukke.

Vierailija
48/291 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. En pysty fysiikalla kilpailemaan, en ole seksuaaliselta suorituskyvyltänikään enää takavuosien tasolla, se on myönnettävä. Täytyy yrittää hurmata keskustelutaidoilla, avoimuudella ja intensiivisellä läsnäololla. Sit ottaa sininen pilleri kun kosketusosuus lähestyy!

AP

Siihen naisen pitäis kuitenkin haluta sua nimenomaan seksin takia?

😂

Niin? Jos vain soveltaa osaamistaan nykykuntoon (esim. notkeuden puute),  niin mikä on ongelma?

Vierailija
49/291 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama miten naisten kanssa säädät tai seukkaat, mutta kai olet nyt sen oppinut ettet enää koskaan muuta naisen kanssa saman katon alle.

M52

Vierailija
50/291 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teitä on maailma pullollaan - ns. nuorekkaita, virkeitä, tukevasti keski-ikäisiä miehiä, jotka etsivät pelkkää seksiä. Jos nainen hakee pelkkää seksiä, hän saa sitä nuorelta paremman näköiseltä mieheltä helposti. Erektiohäiriöinen keski-ikäinen nuoruutta feikkaava mies ei ole kovin kuumaa valuuttaa ainakaan minun silmissäni. Aika on ajanut ohitsesi noiden suhteiden osalta.

Ap on keski-ikäinen mies joka itse jo ehti avata itse hiipuvia seksikyvykkyyksiään. En mä lähtis viestiäkään juoksemaan ihmisen kanssa, jolla on jalkaproteesi. Miksi harrastaisin seksiä miehen kanssa, joka tarttee siihen apuvälineitä? Muitakin löytyy.

Vierailija
51/291 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyväksy vaan se että tietynlainen elämänvaihe on sinulta lopullisesti ohitse. Hanki tai keskity johonkin kivaan harrastukseen. Vaikkapa postimerkkeilyyn ja hanki seksinukke.

Ei se ap:n vika ole, ettet sinä saa.

Vierailija
52/291 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo. En pysty fysiikalla kilpailemaan, en ole seksuaaliselta suorituskyvyltänikään enää takavuosien tasolla, se on myönnettävä. Täytyy yrittää hurmata keskustelutaidoilla, avoimuudella ja intensiivisellä läsnäololla. Sit ottaa sininen pilleri kun kosketusosuus lähestyy!

AP

😂

Niin? Jos vain soveltaa osaamista

Miehet on ihan helvetin harhaisia. Ihan suoraan sanon: tukevasti keski-ikäinen erokriisiään kipuileva seksin perässä raahustava mies ei ole kenellekään naiselle ykköspartneri ETENKÄÄN puhtaaseen seksisuhteeseen.

Vierailija
53/291 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap on keski-ikäinen mies joka itse jo ehti avata itse hiipuvia seksikyvykkyyksiään. En mä lähtis viestiäkään juoksemaan ihmisen kanssa, jolla on jalkaproteesi. Miksi harrastaisin seksiä miehen kanssa, joka tarttee siihen apuvälineitä? Muitakin löytyy.

Miksi en? Ap:llä on kuitenkin tahtoa, halua ja varmasti osaa mennä apteekkiin jos sitä apua tarvitaan. Ei hän ole edes vanha. Monta vuotta iloista seksielämää vielä edessä. 

Vierailija
54/291 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulethan sitten kertomaan, mikä vienti on omasta mielestään nuorekkaalla janerektio-ongelmaiselle liki viisikymppisellä. Kuulostaa siltä, että teitä on paljon tyrkyllä.

Vierailija
55/291 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehenä sanon, että nainen ei ole ihana vaan ongelmia aiheuttava seireeni. 6-kymppisenä sinua ei naiset kiinnosta, kun vaivaa eturauhasta.

Onneksi kyvykäs rakastajani on vasta 53, niin kestää useamman kierroksen ja pitää minustakin ihmisenä.

N.

Vierailija
56/291 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi en? Ap:llä

Saat toki ihan vapaasti kelpuuttaa hänet. Kilpailua tuskin tulee olemaan.

Vierailija
57/291 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just. Ainoa tapailusuhde, jota sulle nyt suosittelisin, on terapeutin kanssa. En koskisi kepilläkään, vaikka saattaisin olla juuri kohderyhmää (eronnut 45-v ilman halua vakavaan parisuhteeseen).

Mikä siinä on, että eronneet keski-ikäiset miehet eivät tajua pysähtyä käsittelemään ongelmiaan, vaan luulevat irtoseksin korjaavan rikkoontuneen sydämen? Siinä se ei kyllä parane + rikot sivutuotteena muitakin. Tutkimusten mukaan miehet tulevat vihdoin eroseminaareihin ja ylipäätään avun piiriin liian myöhään, vasta kun toinenkin suhdeyritys on mennyt pieleen. Tämän voisi estää sillä, että et täytä päiviäsi deittailulla vaan itsetutkiskelulla ja vastuunkannolla.

Vierailija
58/291 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin testaamaan oma markkina-arvo, jos se on yhtä vetävä kuin itse ajattelet, niin ei muuta kuin matoa koukkuun. Kyllä siihen varmaan joku tarttuu. Itse en kyllä lähtisi sinun kelkkaasi, ällöttää, että tavoitteesi on olla mahdollisimman monen kanssa. Mitä jos meillä olisikin mahtavaa yhdessä? Heittäisitkö sen menemään omien periaatteidesi vuoksi? 

Vierailija
59/291 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP

😂

<

Tää oli nainen, joka kommentoi. Olen tavannut eronneita miehiä ja käynyt itsekin sen kriisin läpi. Ei ihmisiä voi vertailla. Jokainen tavallaan. Jossain vaiheessa se kriisi pitää ohittaa ja jatkaa elämäänsä. 

Vierailija
60/291 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muuta kuin sanoista tekoihin. Voin luvata, että tulet löytämään toivomaasi seuraa helposti.Ja käy niin kuin tutulle 50 vuotiaalle kaverilleni, että välillä oli otettava lomaa ja elettävä muutakin kuin viikonloppuseksiä taas uuden tuttavuuden kanssa. Siihen voi välillä vähän kyllästyäkin, mutta vain vähän. 

Kannattaa myös matkustella ja laajentaa reviiriä. Huomaat löytäväsi uuden villin itsesi jostakin eri kulttuurista.

Muista kuitenkin, että jos totutat itsesi vain irtosuhteisiin ja törmäätkin taas johonkin vakavammin otettavaan, eletty elämäsi voi vähän varjostaa sinua itseäsi. Toiselle ei tarvitse tietenkään kertoa, mutta niin kävi minulle kun tapasin toisen mieheni ja hieman kaduin villejä, vapaita vuosiani. Olin oppinut liikaa kyynisyyttä ja pinnallisuutta, joka ei sovi minulle uudessa suhteessani.