Tässä eronneen m48 suunnitelmat pitkän parisuhteen jälkeen - miltä kuulostaa?
Ensin tausta: olin naiseni kanssa molemmin puolin uskollisessa suhteessa reilusti yli 20 vuotta. On kaksi täysi-ikäistä lasta, jotka ovat muuttaneet omilleen. Erosta sovittiin yhteisymmärryksessä. Kyse on jossain määrin erilleen kasvamisesta, mutta on tässä muutakin, mitä en nyt avaa enempää.
Mitä ajattelen tekeväni: olen vähän alle viiskymppinen, ihan vetävän näköinen ja virkeä nuorekas mies. Nyt nostan katseeni ylös ja katson ympärilleni. Miltä maailma näyttää? Mitä haluan?
Haen netistä naisseuraa,jolle ilmoitan heti selkeästi että en ole valmis parisuhteeseen. Haen lyhytaikaista seuraa tai vaihtoehtoisesti pitkäaikaista seuraa ilman sitoumuksia.
Tavoite on tavata uusia ihania naisia, joiden kanssa keskustella, tehdä asioita yhdessä ja saada ja tuottaa seksuaalista nautintoa. En aio rajoittaa näiden naisten määrää yhteen, jos se minusta on kiinni.
Mä osaan olla pitkässä monogamisessa suhteessa. Näytöt puhuvat puolestaan. Sen lajin osaan. Nyt on aika tutkia maailmaa avoimesti.
Pelkään vain, että en pääse tavoitteeseen koska useimmat naiset haluavat suhteen, jossa ei tapailla muita. Minusta olisi vastuutonta tässä vaiheessa muka lupautua eksklusiiviseen suhteeseen tyyliin haen loppuelämän kumppania. Mä olen ihan tasapainossa, mutta silti menee ehkä vuosi tai kaksi, ennen kuin kunnolla tajuan mitä tässä tapahtui. Ja en aio olla sitä aikaa ilman kosketusta ja seksiä, en todellakaan. Olen täysin avoin myös uusille kaverisuhteille ilman fysiikkaa.
Miltä kuulostaa, naiset?
Kommentit (291)
Kuulostaa ihan kävelevältä keski-iän kriisiltä. That too shall pass.
Olet aivan epätasapainossa itsesi kanssa.
Hoida nyt itseäsi vain.
T. Nainen 49v
Ikäisiäsi naisia, jotka eivät halua parisuhdetta, on paljon. Näille naisille on kuitenkin vapaaseen suhteeseen tarjolla nuorempia ja kestävämpiä miehiä, joten tarvitset paljon onnea matkaan. Jos olet pitkä, treenattu ja komea, vapaan suhteen löytäminen on tuossa iässä hieman helpompaa. Tosiasia kuitenkin on, ettei 50 ole kuitenkaan 30.
Ihan järkevältä ja ymmärrettävältä kuulostaa. Eiköhän tuossa ikäluokassa löydy ihan paljonkin naisia, jotka kanssa kaipaa seksiä, mutta ei parisuhdetta.
Suunnitema muuten täydellinen, mutta laita ne farkkuhaalarit ja etsi vaan max 22v naisia.
Mä elän juuri kuin ap.
Eronnut nainen, 52.
Vierailija kirjoitti:
Ikäisiäsi naisia, jotka eivät halua parisuhdetta, on paljon. Näille naisille on kuitenkin vapaaseen suhteeseen tarjolla nuorempia ja kestävämpiä miehiä, joten tarvitset paljon onnea matkaan. Jos olet pitkä, treenattu ja komea, vapaan suhteen löytäminen on tuossa iässä hieman helpompaa. Tosiasia kuitenkin on, ettei 50 ole kuitenkaan 30.
Joo. En pysty fysiikalla kilpailemaan, en ole seksuaaliselta suorituskyvyltänikään enää takavuosien tasolla, se on myönnettävä. Täytyy yrittää hurmata keskustelutaidoilla, avoimuudella ja intensiivisellä läsnäololla. Sit ottaa sininen pilleri kun kosketusosuus lähestyy!
AP
Vierailija kirjoitti:
Ei voisi vähempää kiinnostaa liian nuoret miehet.
Niinhän täällä sanotaan, että miehille naisten löytäminen on huomattavan vaikeaa. Ellet sitten ole pitkä, komea ja varakas, sitten voi olla helpompaa. 180cm on keskipituinen mies.
Mikset sano, että haluat yhdenillan suhteita tai panosuhteita? Rehellisyys ja se että on oma itsensä auttaa pääsemään tavoitteeseen kuin ulkokultaiset korulauseet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet oikea mies, miksi kirjoitat tänne Vauvaan? Miksi elät virtuaalielämää?
Jättikö vaimo koska aina roikut palstoilla?
Ei jättänyt siksi. Olin häntä enemmän läsnä tilanteissa. Hänellä oli enemmän tapana olla puhelimella ja huomioimatta esim. minua
Kirjoitin koska haluan ymmärtää tunneilmastoa tän kevyen deittailun ympärillä. Mä en tunne sitä maailmaa. Mun pitää pystyä myös perustelemaan, miksi en halua sitoutua heti.
AP
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Anna mennä. Pääasia on ettet lupaa liikoja, et valehtele, et anna ymmärtää edes seksinhimoissasi.
Silloin sun kanssa leikkii ne naiset, jotka tuohon leikkiin haluavat. Se on leikkiä tulella.
Johonkin, myös sinuun itseesi voi hyvinkin sattua, vaikkei kenenkään aikomus olisi. Rakastuminen ei ole tahdonalainen asia.
Mutta ymmärrän fiiliksesi sinänsä täysin. Olin samoissa ajatuksissa pitkästä liitosta eroamisen jälkeen - mutta todellisuus opetti, että en halua sellaista.
Ei irtoseksistä ole naiselle mitään iloa. Siihen suostuvat vain ne naiset, jotka eivät vielä paremmasta tiedä tai ne, joiden mieli on vereslihalla.
Naisen herkkääkin herkemmän kehon ja intiimialueiden kimpussa joku epävarma, kovakätinen, ventovieras, lähinnä omaa nautintoaan hakeva - pahimmillaan vielä pienimunainen ja seksitaidoton - sählääjä.
Ei kiitos. Ei se muna mikään orgastinen taikasauva naiselle ole. Mutta varmasti
Mielenkiintoista, että juuri geenit (pieni muna) on se pahin juttu. Seksitaidot jo käsittelit puhumalla kovakätisyydestä ja oman nautinnon hakemisesta. Mukava mustapilleri Ritvalta. Yksinäisille miehille taas voit saarnata toisessa ketjussa, että kaikki on käytöksestä kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo. En pysty fysiikalla kilpailemaan, en ole seksuaaliselta suorituskyvyltänikään enää takavuosien tasolla, se on myönnettävä. Täytyy yrittää hurmata keskustelutaidoilla, avoimuudella ja intensiivisellä läsnäololla. Sit ottaa sininen pilleri kun kosketusosuus lähestyy!
AP
Hyvä suunnitelma ja hienoa, että suhtaudut asiaan realistisesti. Tsemppiä. Toivon, että löydät mieleistäsi seuraa.
Valtaosa miehistä toimii noin. Koeajetaan mahdollisimman monta ja sitten käydään kiinni, jos oikein hyvä osuu kohdalle. Itse olen mielummin sinkku, kun en kenenkään seksileluksi halua.
Todella hyvä, että aiot olla rehellinen, ettet hae mitään vakavaa juuri nyt. Sillä luulisi pääsevän jo pitkälle. Liian moni mies valehtelee tunteista ja rakkauslässyttää pöksyihin päästäkseen, siitä seuraa vain ongelmia.
On paljon ikäisiäsi naisia, jotka eivät halua enää mitään vakavaa, koska ovat kulkeneet sen tien jo eivätkä halua rasitteita elämäänsä. Ehkä nuoremmissa naisissa on tuo suhteenmuodostus yhä haaveena, kun eivät ole kokeneet sitä. Kyllä hekin siitä vielä tolkkuihinsa tulevat.
Teitä on maailma pullollaan - ns. nuorekkaita, virkeitä, tukevasti keski-ikäisiä miehiä, jotka etsivät pelkkää seksiä. Jos nainen hakee pelkkää seksiä, hän saa sitä nuorelta paremman näköiseltä mieheltä helposti. Erektiohäiriöinen keski-ikäinen nuoruutta feikkaava mies ei ole kovin kuumaa valuuttaa ainakaan minun silmissäni. Aika on ajanut ohitsesi noiden suhteiden osalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anna mennä. Pääasia on ettet lupaa liikoja, et valehtele, et anna ymmärtää edes seksinhimoissasi.
Silloin sun kanssa leikkii ne naiset, jotka tuohon leikkiin haluavat. Se on leikkiä tulella.
Johonkin, myös sinuun itseesi voi hyvinkin sattua, vaikkei kenenkään aikomus olisi. Rakastuminen ei ole tahdonalainen asia.
Mutta ymmärrän fiiliksesi sinänsä täysin. Olin samoissa ajatuksissa pitkästä liitosta eroamisen jälkeen - mutta todellisuus opetti, että en halua sellaista.
Ei irtoseksistä ole naiselle mitään iloa. Siihen suostuvat vain ne naiset, jotka eivät vielä paremmasta tiedä tai ne, joiden mieli on vereslihalla.
Naisen herkkääkin herkemmän kehon ja intiimialueiden kimpussa joku epävarma, kovakätinen, ventovieras, lähinnä omaa nautintoaan hakeva - pahimmillaan vielä pienimunainen ja seksitaidoton - sählääjä.
Ei kiitos. Ei se muna mikää
Seksisuhteissa ulkonäkö ja seksitaidot ovat keskiössä. Hyvä luonne on plussaa. Suhteissa hyvä luonne ja samat arvot on keskiössä, hyvästä ulkonäöstä saa plussaa. Suhteessakin seksitaidot painavat vaakakupissa paljon, ja se, haluaako ylipäätään oppia taitavaksi rakastajaksi ja ottaako toisen huomioon. Ei pitäisi tulla yllätyksenä.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP
Siihen naisen pitäis kuitenkin haluta sua nimenomaan seksin takia?
😂
Vierailija kirjoitti:
Teitä on maailma pullollaan - ns. nuorekkaita, virkeitä, tukevasti keski-ikäisiä miehiä, jotka etsivät pelkkää seksiä. Jos nainen hakee pelkkää seksiä, hän saa sitä nuorelta paremman näköiseltä mieheltä helposti. Erektiohäiriöinen keski-ikäinen nuoruutta feikkaava mies ei ole kovin kuumaa valuuttaa ainakaan minun silmissäni. Aika on ajanut ohitsesi noiden suhteiden osalta.
Tämäkin on kyllä ihan totta.
Eri
Ei jättänyt siksi. Olin häntä enemmän läsnä tilanteissa. Hänellä oli enemmän tapana olla puhelimella ja huomioimatta esim. minua
Kirjoitin koska haluan ymmärtää tunneilmastoa tän kevyen deittailun ympärillä. Mä en tunne sitä maailmaa. Mun pitää pystyä myös perustelemaan, miksi en halua sitoutua heti.
AP