Tässä eronneen m48 suunnitelmat pitkän parisuhteen jälkeen - miltä kuulostaa?
Ensin tausta: olin naiseni kanssa molemmin puolin uskollisessa suhteessa reilusti yli 20 vuotta. On kaksi täysi-ikäistä lasta, jotka ovat muuttaneet omilleen. Erosta sovittiin yhteisymmärryksessä. Kyse on jossain määrin erilleen kasvamisesta, mutta on tässä muutakin, mitä en nyt avaa enempää.
Mitä ajattelen tekeväni: olen vähän alle viiskymppinen, ihan vetävän näköinen ja virkeä nuorekas mies. Nyt nostan katseeni ylös ja katson ympärilleni. Miltä maailma näyttää? Mitä haluan?
Haen netistä naisseuraa,jolle ilmoitan heti selkeästi että en ole valmis parisuhteeseen. Haen lyhytaikaista seuraa tai vaihtoehtoisesti pitkäaikaista seuraa ilman sitoumuksia.
Tavoite on tavata uusia ihania naisia, joiden kanssa keskustella, tehdä asioita yhdessä ja saada ja tuottaa seksuaalista nautintoa. En aio rajoittaa näiden naisten määrää yhteen, jos se minusta on kiinni.
Mä osaan olla pitkässä monogamisessa suhteessa. Näytöt puhuvat puolestaan. Sen lajin osaan. Nyt on aika tutkia maailmaa avoimesti.
Pelkään vain, että en pääse tavoitteeseen koska useimmat naiset haluavat suhteen, jossa ei tapailla muita. Minusta olisi vastuutonta tässä vaiheessa muka lupautua eksklusiiviseen suhteeseen tyyliin haen loppuelämän kumppania. Mä olen ihan tasapainossa, mutta silti menee ehkä vuosi tai kaksi, ennen kuin kunnolla tajuan mitä tässä tapahtui. Ja en aio olla sitä aikaa ilman kosketusta ja seksiä, en todellakaan. Olen täysin avoin myös uusille kaverisuhteille ilman fysiikkaa.
Miltä kuulostaa, naiset?
Kommentit (291)
Ihan kamalalta, mutta mä olenkin parisuhdeihminen. Eiköhän sulle kaltaisiasi löydy, sen verran vähän tässä iässä enää hakeudutaan uusiin parisuhteisiin. N45
Ei kiinnostaisi. Heti saa sen kuvan, että yrität elää menetettyä nuoruutta ja sun käsitys siitä on se, että yrität uittaa melaa mahdollisimman monessa järvessä. Todella lapsellista tuon ikäiseltä. Mutta hei...aina voit yrittää. N39
Kyllä eronneista naisistakin löytyy niitä, jotka haluavat vain pitää hauskaa. Ei yhtään mahdotonta.
🇺🇦🇮🇱
Noita naisia joilla on joku seksiaddiktio ja tahtovat aina vaan tavata uusia jännittäviä miehiä on netti täynnä. Kaiken ikäisiä ja kokoisia. Seksiaddiktio on samanlainen addiktio kuin mikä vaan muu. Sillä yritetään laastaroida jotain kipua itsessä. Ei heitä edes kiinnosta mikään pidempiaikainen "oikea" suhde, että voit hyvillä mielin kertoa heti, ettet etsi sellaista.
Kumma kun vastaavassa tilanteessa olevia naisia ihaillaan ja kannustetaan ettei ota enää miestä "vaivoikseen". Ja hyväksytään kevyt suhde eron jälkeen. Mies tuomitaan ällöksi.
t. Yksi akka
Vierailija kirjoitti:
Kumma kun vastaavassa tilanteessa olevia naisia ihaillaan ja kannustetaan ettei ota enää miestä "vaivoikseen". Ja hyväksytään kevyt suhde eron jälkeen. Mies tuomitaan ällöksi.
t. Yksi akka
Musta sellaiset naiset on myös ällöjä. t. nianen
Ei oikeastaan kuulosta yhtään miltään.
Vierailija kirjoitti:
t. Yksi akka
Mietin samaa. Ehkä tässä aloituksessa asia jotenkin korostuu?
Itsellä sama tilanne, mutta en halua paneskella ympäriinsä. Fwb ois hyvä ja parisuhde joskus myöhemmin, toivottavasti. Saahan sitä toivoa.
N41
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnostaisi. Heti saa sen kuvan, että yrität elää menetettyä nuoruutta ja sun käsitys siitä on se, että yrität uittaa melaa mahdollisimman monessa järvessä. Todella lapsellista tuon ikäiseltä. Mutta hei...aina voit yrittää. N39
Tällaista reaktiota on paljon varmaan. Mulle on tärkeää molemminpuolinen hyväksyntä ja täysi avoimuus suhteen luonteesta alusta pitäen. Mutta silti se on monien mielestä tuomittavaa. Kiitos mielipiteestäsi kuitenkin. Se on arvokas, kun yritän luovia tässä erilaisten mielipiteiden viidakossa.
No eipähän sitä lupaa täältä palstalta tarvitse kysellä. Anna mennä vaan. Varmasti löytyy samassa tilanteessa olevia naisia. Itsellä ei kokemusta nettideittailusta, mutta sieltä varmasti löytyy ns. kevyempääkin seuraa. Eihän sitä eron jälkeen ole valmis mihinkään vakavaan, mutta on kiva varmasti tapailla uusia ihmisiä.
Kuulostaa aloitus siltä että jonkinmoinen reality-check sen helpon ja hauskan seksin ja partnereiden saatavuuden kanssa on tulossa.
En usko tämän olevan mikään oikea aloitus. Tarkoitus kai hakea paheksuntaa? No, täältä sitä et saa. Ei minua kiinnosta jonkin tuntemattoman ihmisen tekemiset tai tekemättä jättämiset. Kyllähän maailma on täynnä kevyitä seksisuhteita hakevia naisiakin (osa varattuja), joten siitä sitten vaan heitä hakemaan.
Miltä kuulostaa? Epärealistiselta.
Jos olet oikea mies, miksi kirjoitat tänne Vauvaan? Miksi elät virtuaalielämää?
Jättikö vaimo koska aina roikut palstoilla?
Ymmärrän aloittajaa. Mielestäni ihan ok homma, kunhan molemmille on selvää, että mitään vakavaa suhdetta ei haeta.
N53
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tällaista reaktiota on paljon varmaan. Mulle on tärkeää molemminpuolinen hyväksyntä ja täysi avoimuus suhteen luonteesta alusta pitäen. Mutta silti se on monien mielestä tuomittavaa. Kiitos mielipiteestäsi kuitenkin. Se on arvokas, kun yritän luovia tässä erilaisten mielipiteiden viidakossa.
Eipä tässä muiden mielipiteellä ole mitään merkitystä kuin niiden, jotka tuollaisiin suhteisiin lähtevät. Joidenkin tuomitseva asenne luultavasti johtuu kyllästymisestä ihmisiin, jotka esittävät muuta mutta hakevat samaa kuin sinä. Itsekin olen näihin kyllästynyt, mutta jos homman nimi on alusta asti selvä niin eipä siinä mitään kun ei tarvitse asiaa itse selvittää. Suosittelen laittamaan tämän ihan profiilitekstiin, jos deittiäppiin menee. Niitäkin naisia on kuitenkin paljon, jotka hakevat samaa niin löydätte suoraan toisianne, hukkaamatta jotain muuta hakevien aikaa.
-eri
Anna mennä. Pääasia on ettet lupaa liikoja, et valehtele, et anna ymmärtää edes seksinhimoissasi.
Silloin sun kanssa leikkii ne naiset, jotka tuohon leikkiin haluavat. Se on leikkiä tulella.
Johonkin, myös sinuun itseesi voi hyvinkin sattua, vaikkei kenenkään aikomus olisi. Rakastuminen ei ole tahdonalainen asia.
Mutta ymmärrän fiiliksesi sinänsä täysin. Olin samoissa ajatuksissa pitkästä liitosta eroamisen jälkeen - mutta todellisuus opetti, että en halua sellaista.
Ei irtoseksistä ole naiselle mitään iloa. Siihen suostuvat vain ne naiset, jotka eivät vielä paremmasta tiedä tai ne, joiden mieli on vereslihalla.
Naisen herkkääkin herkemmän kehon ja intiimialueiden kimpussa joku epävarma, kovakätinen, ventovieras, lähinnä omaa nautintoaan hakeva - pahimmillaan vielä pienimunainen ja seksitaidoton - sählääjä.
Ei kiitos. Ei se muna mikään orgastinen taikasauva naiselle ole. Mutta varmasti saat irtonumeroina mt- ja/tai eropildeä. Kuka tahansa saa joltakin.
Onko se sitten hyvää miehelle, sitä en tiedä.
Mee pois