Oletko koskaan juonut yksin kokonaista pullollista viiniä yhdessä illassa?
Kommentit (147)
Monta kertaa ja baariin sen jälkeen. Nykyään kun kaveri tulee juomme pullollisen valkkaria per nuppi ja vielä yhden puoliksi päälle.
Harvoin olen illassa pullollista juonut. 2 lasillista sopii mulle paremmin.
Kaffebulla kirjoitti:
Ihan heittämällä menee viikonloppuiltana pullo.
...tuhma mummo...
Vierailija kirjoitti:
Viinissä on niin alhainen alkoholiprosentti. Miehet pystyy juomaan 0,7L viinaa ja päällekin vielä jotain(olutta/lonkeroa).
Melkoisten juoppojen kanssa hengaat jos tuollainen määrä menee eikä missään näy. Minulle pieni 0,35L viinapullo on maksimi, tai joku 8kpl mietoja. T. 185/95äiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieluummin polttaisin jointteja, mutta kun se on laitonta ja hoitoalalla olevana en sais käyttää huumeita. Niin täytyy tyytyä alkoholiin jota menee noin. 50 annosta viikossa pahimmillaan.
Sama juttu että mieluummin pössyttelen kuin ryyppään. Ärsyttää se laittomuus ihan piip paljon. Kannabis on kaikin tavoin paljon vähemmän haitallista niin se on suorastaan sairasta että se on laitonta. Laillisen alkoholin haitallisuuspisteet ovat 23 pistettä. Laittoman kannabiksen haitallisuuspisteet on 8. Jos tuosta saisi laittomuuden haitat pois niin ei jäisi montaa pistettä.
Alkoholi on ainoa päihde ja kaikki muut aineet ovat muka huumeita. Päihde on kuitenkin ainetta joka tappaa yliannoksina. Aiheuttaa kovan riippuvuuden ja vieroitusoireet voivat olla hengenvaaralliset. Nuo ovat pelkä
Tunteella tehty huumepolitiikka epäonnistuu yhtä varmasti kuin alkoholin kieltolaki.
En ole koskaan juonut yksin enkä kenenkään toisenkaan kanssa lainkaan viiniä, viinaa tai muitakaan alkoholituotteita.
Mulla on ihan normaalipainoisia tuttuja jotka voi juoda keppanalaatikon kerralla.