Oletko koskaan juonut yksin kokonaista pullollista viiniä yhdessä illassa?
Kommentit (147)
Kaffebulla kirjoitti:
Ihan heittämällä menee viikonloppuiltana pullo.
Mikä heittää ??
En ole koskaan juonut viiniä. Paitsi kun pääsin ripille, niin sen viinin mitä ehtoollisella saatiin.
Kolme alkaa olla jo paljon, kaksi menee helposti
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan juonut viiniä. Paitsi kun pääsin ripille, niin sen viinin mitä ehtoollisella saatiin.
Minä en sitäkään. Jätin rippikoulun kesken.
Kyllä nyt yksi pullo viiniä uppoaa pieneenkin aikuiseen ihmiseen helposti. Hedari ja morkkis saattaa olla seuraavana päivänä.
Helpommin yksi pullo hujahtaa illassa, kuin jättää leikin kesken ja juo siitä vain 1-2 lasillista.
Yleensä menee noin kolme lasillista eli puoli pulloa, koska iltani ehtii alkaa tosi myöhään. Jos taas pidempään ehdin istua, niin pullollinen on aika passeli määrä. Jotain syötävää kyllä haluan jossain vaiheessa, muuten ne vikat lasit ei maistu hyvältä.
Olen monestikin etenkin opiskeluaikoina. Edelleenkin, jos on jotain alkoholipitoisia illanistujaisia, niin menee n. pullollinen valkkaria tai siihen verrattava määrä jotain muuta. Olen pienikokoinen nainen enkä alkoholia käytä kuin muutaman kerran vuodessa ja silti hyvin kestää pää ja kroppa! Enkä tule lasillisesta humalaan, kuten moni täällä kehuu.
Ei kait tuo mikään saavutus ole. Join 7 seltzeriä eilen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reputitko vai potkittiinko ulos?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reputitko vai potkittiinko ulos?
Olin ensimmäisenä päivänä neljä tuntia ja alkoi kyllästyttää. Lähdin kotiin. Kotiväki oli samaa mieltä kanssani.
Vierailija kirjoitti:
Viinissä on niin alhainen alkoholiprosentti. Miehet pystyy juomaan 0,7L viinaa ja päällekin vielä jotain(olutta/lonkeroa).
Ihan samalla tavalla nainenkin pystyy, jos vaan treenaa. Treenaamaton mies ei pysty tuota juomaan. Minulle tulee pahoinvointia jo kuudesta kaljasta, jotka on juotu kolmen tunnin aikana.
t: M65kg kaljaa muutaman kerran vuodessa
Vierailija kirjoitti:
Viinissä on niin alhainen alkoholiprosentti. Miehet pystyy juomaan 0,7L viinaa ja päällekin vielä jotain(olutta/lonkeroa).
Olipa naisvihamielinen kommentti. Naiset pystyy ihan samaan mihin miehetkin!
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös juoppo, jolla meni helposti kaksi pulloa illassa. Ja sama uusiksi seuraavana päivänä ja seuraavana...
On mennyt joskus. Mutta nykyään huono viinapää ja tulee todella huino olo jos noin tekee. Joten en vaan enää kykene tähän.
Kun lähdemme mieheni kanssa juhlimaan, otamme hyvän hotellihuoneen ja nautimme ruoasta, juomasta ja kaupungin vilinästä. Noin klo 16 aikoihin avaamme huoneessa yleensä kuohuviinin tai samppanjan. Sitä nautiskelemme, kun laittaudumme iltaa kohti, ehkä muutama oliivi, pähkinä tms. pikkusuolaisena. Sitten menemme ravintolaan alkuillasta, syömme rauhassa koko menun tai joskus ilman alku- tai jälkiruokaa. Juomana on aina hyvä täyteläinen punaviini, siis pullo puoliksi. Alkuyöstä sitten nautimme vielä baarissa joko valkoviinipullon puoliksi tai sitten gin toniceja 1-3 annosta. Yöunille mennään viimeistään 2.30 ja aamupalalla hotellissa on oltu aina virkeinä, valmiina uuteen päivään ja tutustumaan kaupungin nähtävyyksiin. Yhteensä tulee nautituksi 1,5 - 2 pulloa per hlö siinä iltapäivän, illan ja yön aikana. Toimii meille.
Vaikka tonkallisen kerralla jos siltä tuntuu
Ei kyl viiniä, mut viskiä menee helpostikin pullollinen.
Hyi, en todellakaan. Kerran tai pari juonut lasillisen oliko valkoviiniä, hapanta oli ja pahaa.
Sitä tuntee itsensä muita paremmaksi ja yläpuolella olevaksi kun juo sen lasillisen ruoan kanssa kerran vuodessa. Olkoon totta tai ei. Voi meitä suomalaisia!