Oletko koskaan juonut yksin kokonaista pullollista viiniä yhdessä illassa?
Kommentit (147)
Ennen join pullon vodkaa yhdellä huikalla, mutta lääkäri käski vähentämään juomista puolella. Nykyään juon pullon vodkaa puolikkaalla huikalla.
Voisin vaihtaa lonkero pullon punkero lolloon.
Sehän on sama kuin kolme puolen litran lonkeroa... useinkin.
Ehkä joskus nuorena .
määrällisesti voin juoda siis 5-6 alkoholiannosta, esim pitkä illallisen aikana. Mutta se et joisin yksin viinipullon niin tuntuu aika kamalalta ajatukselta . Nyt juonut 1,5 lasia viiniä ja tökkii tämä toka lasi vaikka ensin tuntui et maistuu toinen lasillinen
Ei, en pysty. Oksentaisin ehkä kolmannen lasillisen kohdalla joten pullollista en vaan pystyisi.
Enkä ole siis absolutisti. Siideristä tykkään eikä yhdestä tule vielä hiprakkaan edes. Viini on mulle turhan tujua.
Nuorena useinkin. Ja siihen useampi siideri päälle...
Pullo on pahimmoilleen vähän, kaksi ja varmaan joskus kolmekin on mennyt.
3 litran tonkkakin on joskus huvennut melkoisesti yhdessä illassa.
Mutta kohta nautin vuoden viimeisen viskipaukun ja sitten voi alkoholin käyttö jäädäkin.
Olen, mutta olen ollut silloin myös aivan päissäni. Kaksi lasillista valkkaria saa jo hyvän hiprakan päälle, pullollisesta liian kovan kännin.
MUTTA, kun sen pullollisen juo soodan kanssa, niin että 12cl valkkaria ja soodaa n.puolet, niin helposti menee pullollinen. Silloin pysyy kontrolli.
Olen juonut yksin kaksikin 750ml viinipulloa illassa ja vielä muuta päälle.
Jatkuvasti olen juonut viimeisen vuoden ajan joku 30 annosta viikossa. Määrät ovat räjähtäneet ihan käsiin, ja olen alkanut juoda myös yksin ollessani, jotta jaksan esimerkiksi siivota tai aloittaa koulutehtävän (olen yliopisto-opiskelija). Sen tehtyäni juon lisää palkinnoksi asian hoitamisesta: aina löytyy syy juoda.
Minulla on ollut alkoholismidiagnoosi viime keväästä, mutta uskon sen itse vasta nyt. Todellisuudessa olen ollut varmaan alkoholiriippuvainen lukion alusta asti, sillä jo silloin sinnittelin kouluviikon vain sillä ajatuksella, että viikonloppuna pääsen vetämään pään täyteen. Juominen on aina ollut humalahakuista, enkä ole koskaan ymmärtänyt maun takia juomista.
Aloitin nyt vuoden alusta 4kk tipattoman jakson, jonka jälkeen on ehkä vielä mahdollista palata kohtuukäyttäjäksi.
Vasta 4. tipaton päivä menossa ja viinaa tekee koko ajan mieli.
Joka ilta menee Gambinaa vähintään pullo, joskus enemmänkin.😍Mutta ei todellakaan mitään viiniä, hyi!🤢
Mä tiijjän yhen ukon joka juo kaljapullon uhellä huikalla ja viinipullonkin kahella huikalla, on se kyllä ikänsä juonukkin.
Vierailija kirjoitti:
Jatkuvasti olen juonut viimeisen vuoden ajan joku 30 annosta viikossa. Määrät ovat räjähtäneet ihan käsiin, ja olen alkanut juoda myös yksin ollessani, jotta jaksan esimerkiksi siivota tai aloittaa koulutehtävän (olen yliopisto-opiskelija). Sen tehtyäni juon lisää palkinnoksi asian hoitamisesta: aina löytyy syy juoda.
Minulla on ollut alkoholismidiagnoosi viime keväästä, mutta uskon sen itse vasta nyt. Todellisuudessa olen ollut varmaan alkoholiriippuvainen lukion alusta asti, sillä jo silloin sinnittelin kouluviikon vain sillä ajatuksella, että viikonloppuna pääsen vetämään pään täyteen. Juominen on aina ollut humalahakuista, enkä ole koskaan ymmärtänyt maun takia juomista.
Aloitin nyt vuoden alusta 4kk tipattoman jakson, jonka jälkeen on ehkä vielä mahdollista palata kohtuukäyttäjäksi.
Vasta 4. tipaton päivä menossa ja viinaa
Olet siis alkoholi narkomaani. Täyttä saastaa minun silmissäni.
Sitten nämä samat tyypit valittavat kela korvausten pienuutta mutta alkoholiin ihmeesti nekin tuntuvat riittävän vaikka ruokaan ei oikein millään.hyvin voisi leikata 200€ kuulaudessa vielä tukia alemmas.
Vierailija kirjoitti:
Joka ilta menee Gambinaa vähintään pullo, joskus enemmänkin.😍Mutta ei todellakaan mitään viiniä, hyi!🤢
Gambina on spurgujen suosiossa. Olet yksi heistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gambina on spurgujen suosiossa. Olet yksi heistä.
Niin olen! Olen onnellinen spurgu, jolla on hieno koti ja rahaa ostaa Gambinaa, sain katsos perinnön.😉😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitin nyt vuoden alusta 4kk tipattoman jakson, jonka jälkeen on ehkä vielä mahdollista palata kohtuukäyttäjäksi.<
Tää on joku pitkäaikaisjuoppo joka on vuosikymmenet juonut valtion piikkiin joka päivä. Tuollaiset tyypit pitäisi ihan vain laittaa montun reunalle.
Vierailija kirjoitti:
Helposti. Puol pulloahan on noin lasillinen,
Puoli pulloa on 3,75dl. Lasillinen on 1,6dl.. kun kyse on punaviinistä. Valkkarissa se on vähemmän per lasillinen. Et aika isoja sun lasilliset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitin nyt vuoden alusta 4kk tipattoman jakson, jonka jälkeen on eh
En ole, olen 22-vuotias yliopisto-opiskelija, joka ei ole saanut yhtäkään kuukautta elämässään toimeentulotukea.
Toisille kehittyy riippuvuus nopeammin kuin toisille.
Itse rakastuin humalan tunteeseen jo 14-vuotiaana ensimmäiset kännit juodessani. En ollut koskaan kokenut mitään parempaa.
"Kokonaista pullollista" 😂
3l hanasta voisi jopa kysyä näin