Oletko koskaan juonut yksin kokonaista pullollista viiniä yhdessä illassa?
Kommentit (147)
Vierailija kirjoitti:
Ei siinä yhtä iltaa mene. Korkeintaan 3 tuntia.
Ammattilainen juo tunnissa.
On se vähän turhan paljon, mutta ei se nyt mikään uroteko ole. Nuorempana otettiin lava kaljaa mieheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös juoppo, jolla meni helposti kaksi pulloa illassa. Ja sama uusiksi seuraavana päivänä ja seuraavana...
Miten teillä rahat riittää tuohon?
Asuinmaassani espanjalainen luomuviini maksaa tarjouksessa 2,99 €.
On tullut juotua joskus 5 pulloa. Toivottavasti ei tarvitse enää juoda
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä myös juoppo, jolla meni helposti kaksi pulloa illassa. Ja sama uusiksi seuraavana päivänä ja seuraavana...
Miten teillä rahat riittää tuohon?
Kun käy töissä, niin saa palkkaa. Ja eipä sitä rahaa paljon muuhun kuin alkoon ja tupakkaan kulunutkaan. Eri juoppo.
Aloitan klo17 ja lopetan klo23 joten ainakin litra menee
No en. En voi juoda 2 lasia enempää ni tuun vaan liian rentoutuneeksi ja nukahdan. En oo tottunut juomaan isoja määriä :D
Ei viiniä jaksa lipittää. Juon mieluummin pullon viinaa.
Ei kukaan voi niin paljoa juoda: sehän vastaa kuutta keskiolutpulloa (33 cl). Aivan mielisairas ajatus.
En todellakaan. Olen alle 160 cm ja noin 53 kg painava nainen. Kahden lasillisen jälkeen on jo humalassa, pullollisen jälkeen olisin varmaan pöydän alla Juon ehkä kerran-kaksi vuodessa lasillisen
Korillinen olutta ei tunnu missään? Kannattaa varmaan mennä lääkäriin välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. Olen alle 160 cm ja noin 53 kg painava nainen. Kahden lasillisen jälkeen on jo humalassa, pullollisen jälkeen olisin varmaan pöydän alla Juon ehkä kerran-kaksi vuodessa lasillisen
Sama, tai no oon 5 cm pidempi. Mut joo, todellakin humallun jo 2 lasista :D Mä en edes ehtisi juoda pullollista ku olisin jo sammunut.
En juo viiniä koska saan migreenin, mutta rommia olen juonut.
En, koska en juo viiniä.
Pullo kossua on kyllä joskus mennyt.
Tässä ketjussa: aivan s.a.a.t.a.n.a.s.t.i juoppoja.
Vierailija kirjoitti:
Korillinen olutta ei tunnu missään? Kannattaa varmaan mennä lääkäriin välittömästi.
Miten niin? Tajuatko, etteivät nämä ole mitään pikkulapsia, vaan ihmisiä, jotka käyttävät alkoholia ja joilla on toleranssia siihen? Mitäpä se lääkäri sille tekisi? Yksi juopoimpia ammattiryhmiä onkin muuten tutkitusti lääkärit.
Eihän viinipullo vastaa kuin sixpäkkiä olutta. Kun olin satakiloinen, meni 18 kaljaa illassa eli kolme viinipulloa. Nyt kun alle 70 kg, kahdellakin sixpäkillä pärjää. Jos sen alle pitää mennä, niin parempi jättää koko ryyppyilta väliin.
Asuin ulkomailla Lidlistä sai ihan hyvää tavaraa 3 l hanapakkaus 7.99€, ei tuntunut missään.