Laihdutus ja narahdus
Olen ollut tämän viikon 1500kcl dieetillä. Nyt narahdin, kun lapset laittoi sipsiä popparia ja dippiä!. Otin molempia pienet jälkiruokiakupit. Mitä rääkkiä tämä tietää huomiselle? Olen menossa vesijumppaan.
Plus yksi sokeriton siideri.
Auttakkee minua laihtumaan.
Minulla on vuoden projekti -60kg.
Lääkäri suositteli 5-10% painonpudotusta mutta minulle se ei riitä.
Onneksi en syönyt koko pussia kuten aiemmin.
Kommentit (5)
Nauti sidusta. Huomenna hyvä treeni uimassa.
Ei haittaa yhtään vaan päinvastoin. Jos paino jumittaa, kannattaa välillä syödä reippaasti, jotta aineenvaihdunta saa tarvitsemansa buustin ja lähtee toimimaan nopeammin. Lentoemäntä- ja kaalisoppadieeteissäkin on välillä syö mitä haluat -päivä.
1500 kcal on aika vähän, altistaa nimenomaan herkkuhimoille.
Suosittelen että syöt n. 2000 kcal. Ja salli myös jotain pientä herkkua vaikka joka päivä 100-300 kcal:lla.
Paino tippuu, hitaaaasti, mutta ilman kituuttamista, ilman tunnetta että pitää luopua "kaikesta hyvästä" ja tätä voit noudattaa ihan koko loppuikäsi.
Terveisin tällä konstilla 15 kg 1,5 vuodessa tiputtanut (vaikka mulla oli ylipainoa vain se n. 15 kg).
Jos syöt jotain "ylimääräistä" niin seuraavana päivänä jatkat vain dieettiäsi suunnitelmien mukaan etkä rupea kiristämään sitä siksi, että söit tänään jotain. Muuten koko pakka hajoaa käsiin.
Nuo muiden yllä antamat vinkit ovat myös hyviä.
Ei se yksi erehdys haittaa mitään.
Millaisia laihdutusohjeita haluaisit?