Miksi se raejuusto pitää tunkea puuroon? Tämä menee yli. Puuro puurona.
Siinä ja siinä, kestääkö jonkun puuron sotkea jo keitoilla ja marjasopilla.
vielä sinne raejuustoa! Mitä ihmettä. Tunkekaa te olevinaan liikuntaopastajat vielä se kananrintakin puuroon.
En ymmärrä tätä sekoittelua.
ja kyllä, olen kunnossa, ollut aina. 170/60 ja ikää 50. Huippukunto. Syön raejuuston ihan raejuustona..jne.
Kommentit (161)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puurossa ei ole muuta kuin hiilareita. Puoli pussia pakastemustikoita ja puoli purkkia raejuustoa päälle.
No on siinä myös mm kuitua ja proteiinia.
Itse syön jogurtilla tai rahkalla ja marjoilla. Tai syön keitetyn kananmunan puuron lisäksi.Pitää paremmin nälkää,kuin raejuusto.
Kukkuu. Puurossa on muka proteiinia, mutta se ei pidä nälkää, niin pitää syödä lisäksi proteiinipitoista jogurttia, rahkaa, munaa tai raejuustoa. Ettekö te oikeasti tajua kuinka typeriä olette?
Kukkuu. Syö sinä puuro puurona, minä syön jogurtin, rahkan tai kananmunan kera. 👋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puurossa ei ole muuta kuin hiilareita. Puoli pussia pakastemustikoita ja puoli purkkia raejuustoa päälle.
Itse syön jogurtilla tai rahkalla ja marjoilla. Tai syön keitetyn kananmunan puuron lisäksi.Pitää paremmin nälkää,kuin raejuusto.
Kukkuu. Puurossa on muka proteiinia, mutta se ei pidä nälkää, niin pitää syödä lisäksi proteiinipitoista jogurttia, rahkaa, munaa tai raejuustoa. Ettekö te oikeasti tajua kuinka typeriä olette?
Ööö, miksi sinua kiinnostaa näin paljon se, mitä muut syövät? Jos olet itse tyytyväinen ja voit hyvin, niin eikö se riitä sinulle?
Ihan sama mitä joku puuroonsa laittaa kunhan ei laita sitä mun puuroon.
vain röllikeharia tällainen voi kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukkuu. Syö sinä puuro puurona, minä syön jogurtin, rahkan tai kananmunan kera. 👋
Miksi? Eikö proteiiniköyhä puuro pidä nälkää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööö, miksi sinua kiinnostaa näin paljon se, mitä muut syövät? Jos olet itse tyytyväinen ja voit hyvin, niin eikö se riitä sinulle?
Perustelut kiinnostavat, koska ne näyttävät olevan aivan mielenvikaisia 😂.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Öööööööö, miksi sinä olet tässä ketjussa? Jo ensimmäisessä viestissä kysyttiin miksi raejuustoa tungetaan puuroon. Jos sinulla ei ole vastausta siihen kysymykseen, voit mennä muihin ketjuihin keskustelemaan sinua kiinnostavista asioista.
Koska se on hyvvee (ja pitää nälän loitolla lounaaseen saakka, toisin kuin pelkkä puuro). Huomenna aamulla keitänkin ison satsin puuroa jonka syön mustikoiden ja raejuuston kera, nam!
Raejuusto on tosi kätevää. Sitä saa laitettua joka ruokaan. Ostan sitä sen 5 kpl x 400g pakkausta viikossa. Kaikki menee aina viikon mittaan.
Se on ainakin mulla yksi perus ainesosa jota on jatkuvasti jääkaapissa.
Vierailija kirjoitti:
Koska se on hyvvee (ja pitää nälän loitolla lounaaseen saakka, toisin kuin pelkkä puuro). Huomenna aamulla keitänkin ison satsin puuroa jonka syön mustikoiden ja raejuuston kera, nam!
Koitahan syödä se pelkkä raejuusto mustikoiden tai mansikoiden kanssa, nam! Pitää nälkää lounaaseen asti, eikä tarvitse käyttää aamulla aikaa turhan puuron keittelyyn.
Vierailija kirjoitti:
Taas sama homma. Puuroon pitää tunkea raejuustoa, jotta se pitäisi nälkää. Samalla voi jättää koko puuron syömättä, koska se ei pidä nälkää. Yksinkertaista.
Syötkö sä aamulla vain pari lusikallista raejuustoa?
Vierailija kirjoitti:
Yöök, ei puuroon. Mä syön raejuustoa sellaisenaan tai ruoan kanssa.
Puuro on ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas sama homma. Puuroon pitää tunkea raejuustoa, jotta se pitäisi nälkää. Samalla voi jättää koko puuron syömättä, koska se ei pidä nälkää. Yksinkertaista.
Syötkö sä aamulla vain pari lusikallista raejuustoa?
Kermakahvia, raejuustoa ja mansikoita tai mustikoita. Hyvin pärjää lounaaseen asti. Eikä minun vatsaani edes mahtuisi mitään järkyttäviä ruokamääriä kerrallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puuro on ruokaa.
Lounaan tai päivällisen kanssa. Ymmärrätkö nyt?
Vittuako se aloittajalle kuuluu mitä muut syövät, turpaan tarvitsisit. Syö yksinäsi vaikka paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puuro on ruokaa.
Eikä ole, kun sitä pitää "tuunailla" raejuustoilla, rahkoilla, jugurteilla, pähkinöillä, hilloilla, voisilmillä, maapähkinävoilla ja siemenillä, jotta siitä saa nälkää pitävää ruokaa.
Vierailija kirjoitti:
Vittuako se aloittajalle kuuluu mitä muut syövät, turpaan tarvitsisit. Syö yksinäsi vaikka paskaa.
Voi voi. Menikö tunteisiin, kun tajusit miten typerää on tunkea raejuustoa puuroon 😂.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puuro on ruokaa.
Eikä ole, kun sitä pitää "tuunailla" raejuustoilla, rahkoilla, jugurteilla, pähkinöillä, hilloilla, voisilmillä, maapähkinävoilla ja siemenillä, jotta siitä saa nälkää pitävää ruokaa.
Miksi pitää tuunata? Mä en laita mitään puuroon
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puuro on ruokaa.
Miksi pitää tuunata? Mä en laita mitään puuroon
Tämä koko ketju on täynnä tyyppejä, jotka jankuttavat, että puuroon pitää lisätä raejuustoa ja kaikenlaista muuta, jotta se pitää nälkää. Ne ei vaan tajua jättää sitä nälkääpitämätöntä puuroa pois ja syödä kaikkea sitä, mikä niillä pitää nälkää eli raejuustoa, rahkaa, jugurttia, pähkinöitä, hilloa, maapähkinävoita ja siemeniä.
Pt:llä sekaisin kaikki , jopa röttänän bakteerit, siks ne haisee ..