Miksi se raejuusto pitää tunkea puuroon? Tämä menee yli. Puuro puurona.
Siinä ja siinä, kestääkö jonkun puuron sotkea jo keitoilla ja marjasopilla.
vielä sinne raejuustoa! Mitä ihmettä. Tunkekaa te olevinaan liikuntaopastajat vielä se kananrintakin puuroon.
En ymmärrä tätä sekoittelua.
ja kyllä, olen kunnossa, ollut aina. 170/60 ja ikää 50. Huippukunto. Syön raejuuston ihan raejuustona..jne.
Kommentit (161)
No jos jotkut tykkää, miten se on sinulta pois?
Vierailija kirjoitti:
Ei pelkkä puuro nälkää pidä, raejuusto auttaa siihen hyvin, jatkoon...
Muuta et siihen keksi? Kuten pähkinät, siemenet? On vaan junttia tunkea puuroon raejuustoa.
Puurossa ei ole muuta kuin hiilareita. Puoli pussia pakastemustikoita ja puoli purkkia raejuustoa päälle.
Vieläkö joku syö jotain puuroja. Nehän on lähinnä tarkoitettu hampaattomille lapsille, mummoille ja papoille.
No, alkaa ne hyvien öljyjen pähkinätkin maistua. Kun tuutte esivaihdevuosiin 45+ , siihen asti se on rentoa siltä osin 😁😄😂
En mä raejuustoa sun puuroon kippaa, vain omaani. Rauhoitu siis.
Puuroon saa laittaa mitä haluaa, yli jääneet torttutäytteet tai sinappia jos siitä pitää.
Antaa 20-40vuotiaiden keulia raejuustopuurolla.
Mä laitan raikkuu joka paikkaan. Ruikkarin päällä parasta.
Miksi ei joku saisi laittaa puuroonsa mitä haluaa?
Minua ällötti eräs äiti joka sotki vauvojen ruuatkin silleen, että sekoitti puurot, porkkanasoseet ja lihapurkit. Lapsista tuli rajoittuneita syöjiä, Joilla ei mitään gourmet tajua eikö tajua miten ruoka-aineita sekoitetaan oikeasti.
Vierailija kirjoitti:
Voihan sen raejuuston syödä erikseen muutaman kasvispalan kanssa ja ottaa hedelmän tai marjoja mukaan välipalaksi.
Raejuustopuurosopulit. Yks sanoo: tämä on hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei joku saisi laittaa puuroonsa mitä haluaa?
Tässä oli kyse mielipiteestä, ei halusta määrätä.
Minä tykkään puurosta sellaisenaan. Korkeintaan laitan voisilmän. Teenkin puuron maitoon enkä veteen, jolloin se olisi mautonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuta et siihen keksi? Kuten pähkinät, siemenet? On vaan junttia tunkea puuroon raejuustoa.
No en syö siemeniä ja pähkinäallergisena jätän pähkinät muille. Jos on keitettyjä kananmunia syön sellaisen puuroa ennen, mutta jos ei ole sotken raejuuston puuroon
En voisi kuvitellakaan lisääväni raejuustoa puuroon, makunystyrät huutaisivat paniikissa outoa makuyhdistelmää.