Voiko naamatatuoitu henkilö olla normaali
Ja naamatatuointeja arvosteleva vain taiteellisesti rajoittunut?
Kommentit (57)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miksi joku ottaa naamaan tatuointeja mutta voi hän fiksu muuten olla
Haista paskaa. Sulle eikä mulle kuulu ihmisten omat päätökset . Ymmärrätkö.
Naamatatuoitu kallu suuttui 🤣🤣🤣 joko on tän kuun tuet narkattu vi-tun luuseri? 😆😆😆
Ammattimies. Ollut varmaan linnassakin ja kaikkea.
Onko ap:n mittapuulla esim. kestorajaukset ja -kulmat myös kasvotatuointeja? Niitähän tehdään eri tekniikoilla ja laitteilla nykyään.
Kaulassa olevat menee joillain vielä taiteellisina ja kauniina, mutta kyllä naamaan otettu tatuointi oli deal-breaker ystäväni osalta eikä ollut vain oma mielipiteeni koska ihmiset ihan oikeasti alkoivat vieroksumaan häntä tuosta syystä. En halunnut sitten enää kuulua joukkoon jota katsotaan paheksuen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuointi on pysyvä muistutus omasta tyhmyydestä.
Sinäkin voit haistaa paskaa. Sanopa mulle kasvoillasi niin huonosti käy. Ei kuulu sulle.
Tässä jälleen yksi esimerkki siitä mitenkä pahasti totuus sattuu.
Ne on narkkeja tai rikollisia. Yleensä kumpaakin. Pääosin kuitenkin narkkeja. Sama kaulatatuoinnit. Ei tule yhtikäs yhtään mieleen, jolla olisi elämä/mielenterveys kunnossa ja olisi tatskoja pään alueella. Tänään viimeksi kaupassa perässä oli kaksi naamatatuoitua ja erityisesti mies oli todella heikossa hapessa. Pää nuokkui, silmät puoli ummessa. Nainen oli vaan pihalla, mutta hieman paremmin hereillä. Narkkareita. Näki kilometrin päähän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei mutta onhan se hyvä, että on varoitusmerkit selvästi näkyvillä, että tietää välttää.
Varoitusmerkit mistä? Siitä, että maailmankuvasi särkyy, kun kasvotatuoitu ihminen ei olekaan narkomaani tai rikollinen?
No, poikkeus vahvistaa säännön. Odotan kuitenkin ensimmäisen naamatatuoidun, normaalin ihmisen tapaamista edelleen. Ikää 52. Ei vieläkään ole tullut vastaan, mutta toivossa hyvä elää...
Naama tatuoinnit on otettu huume tai kännipäissä.
Kaikki tatuoinnit kertovat alhaisesta älykkyystasosta.
Mies raahasi uhrinsa kylpyhuoneeseen, mutta hetken päästä totesi tämän olevan vielä elossa. Surmatyönsä mies viimeisteli pistämällä uhria kaulaan keittiöveitsellä sekä lyömällä kirveellä kasvoihin.
Miesten välinen riita päättyi puukotukseen Klaukkalassa oikeus tuomitsi 10 vuoden vankeuteen
Normaali voi olla mutta ei älykäs.
Kukaan tatuoitu ei ole normaali oma itsensä.
Vierailija kirjoitti:
Voiko persu olla normaali?
En tunne yhtään persua joka on naamatatuoitu
Voiko vankilassa muutaman vuoden istunut olla normaali?
Vierailija kirjoitti:
Määrittele normaali.
Esim terapiassa käyvä nainen EI ole normaali vaan sekopää.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä ei, mutta mitä mielenkiintoista on normaalissa? Vähän sama kun kysyisit voiko henkilö joka harrastaa seksiä muissakin asennoissa kuin lähetyssaarnaajassa ollanormaali.
Normaaliuson köyhyyttä
Käyttämäsi käsite lähetyssaarnaaja osoittaa että olet normie maalainen. Lestadiolainen?
Tuskin. Tai ainakaan yhtään normaalia naama tatuoitua en ole koskaan tavannut vaan kaikkilla on ollut jotain mielenterveys, päihde tai huume ongelmia
Minulla on paljon tatuoituja sukulaisia, ja ovat niitä kilteimpiä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tatuointi on pysyvä muistutus omasta tyhmyydestä.
Sinäkin voit haistaa paskaa. Sanopa mulle kasvoillasi niin huonosti käy. Ei kuulu sulle.
Kiitos kun todistat että naama tatuoidulla on suuria ongelmia päässään
Voi olla, mutta voi olla myös olematta. Elämä on epävarmaa, tässäkin asiassa.
Olen tavannut todella epävakaita kasvotatuoituja, mutta myös ihan normaaliksi otaksumiani ihmisiä. Tai mistäs minä varmuudella kenenkään normaaliutta tiedän, mutta vaikutelma on ollut hyvä.