Arvioi montako vaatetta ostit viime vuonna?
Kommentit (154)
Ehkä 20. Valtaosa uutena, joku kirpparilta.
Ostin sukkapaketin, jossa 7 paria sukkia, uutena.
Miten osa pystyy vuodesta toiseen olla ostamatta vaatteita? Eikö jossain vaiheessa iske huutava vaatepula?
Arviolta 25 vaatetta, luvussa mukana alusvaatteet. Poikkeuksellisesti suurimman osan ostin uutena - alus- ja urheiluvaatteet ostan aina uusina.
Yhden paidan ja uimatossut. Mä vihaan vaatekaupoissa käymistä. Mies vei mut väkisin liivikauppaan ja maksoi mulle kahdet kalliit ja kauniit rintsikat. Yhteissumma lähemmäs kolmesataa.
Vierailija kirjoitti:
Miten osa pystyy vuodesta toiseen olla ostamatta vaatteita? Eikö jossain vaiheessa iske huutava vaatepula?
Olin vuosia ostamatta ja viime vuonna oli pakko ostaa kun alkoi hajoilemaan vaatteet päällä. No, nyt on taas vaatetta vuosiksi.
Kirpputorilta housut, 2 pitkähihaista paitaa talvikäyttöön ja 4 pitkähihaista paitaa kesäkäyttöön. Kaupasta uutena 8 paria alushousuja, 14 paria sukkia ja 4 t-paitaa. T: Mies 43v.
Vierailija kirjoitti:
Sitten ostetaan muutama. Ei joka vuosi tartte kuin ehkä alusvaatteita ja sukkia. Vaatteita pitää osata käyttää ja huoltaa oikein, neuleita tuulettaa jne.
3 housut ja sukkia. Siinäpä ne. N32
Arvelisin, että n.60 ja luvussa mukana sukat, pikkarit ja rintsikat. Tilaan vaatteet netistä ja alusvaatteita useamman kappaleen settejä.
Ainakin 20 kpl. Kolmet rintaliivit uusina, sekä yhdet leggingsit, loput kirpputorilta.
26 Ostin ja niistä käyttämättä yksi talvella ostettu kesämekko.