Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä ovat yleisimpiä syitä sille, että nainen pettää?

Vierailija
04.01.2025 |

Ja mitä mies voisi ehkä tehdä että niin ei käy? 

Kommentit (187)

Vierailija
141/187 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli huono itsetunto, joten aloin parisuhteisiin aina ihan vain jonkun miehen kanssa joka lähestyi minua ja tykkäsi minusta, vaikken itse ollut hirvittävän viehättynyt hänestä. Niissä suhteissa ei sitten ollut oikein muuta yhteistä kuin että oltiin parisuhteessa, ja miehet tuntuivat lähinnä noloilta, tyhmiltä ja ärsyttäviltä, vaikka oikeasti olivat fiksuja ja hyväsydämisiä, eivät vain minun tyyppiäni.

Sellaisessa "tyytymissuhteessa" sitä sitten katkeroitui ja oli altis sille, että kun melkein kuka tahansa muu mies antoi huomiota, lähdin helposti mukaan. Se usko siihen että itse olen viehättävä ja oma kumppani tykkää kärsi siitä, kun itse en tykännyt kumppaneistani enkä pitänyt heitä viehättävinä - heijastin siis omat tunteeni siis heihin, ja ajattelin heidän näkevän minut yhtä vastenmielisinä kuin minä näin heidät. Siksi kai testailin sitten viehätysvoimaani aina ja kaikkialla, ja tartuin tilaisuuksiin pettää jos joku vain jossakin flirttaili.

Tästä olen nuoruuden typeryyden ja itsetutkiskelun myötä päässyt eroon, ja alan suhteisiin ainoastaan miesten kanssa, joiden seurassa mielelläni näyttäydyn ja joita pidän viehättävinä.

Vierailija
142/187 |
10.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"koska mies..." 

Ei pettäminen ole koskaan naisen oma vika,kuten ei lihominenkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/187 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"koska mies..." 

Pettäminen on aina pettäjän vika, jos on kyse ihmislajista ja kromosomeja on normaali määrä. Olipa sukupuoli mikä tahansa.

Vierailija
144/187 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nähnyt ison munan jossain

Vierailija
145/187 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos saan joltain kivalta mieheltä enemmän huomiota kuin omaltani.

Vierailija
146/187 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nainen on kuin kepu, se pettää aina.

Vierailija
147/187 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunottaret pelehtivät uteliaisuuttaan, etenkin he joilla vain vähän kokemuksia.  He viettelevät vakaan päätöksensä ajamana, kun uusi mies omaa paljon paremmat taloudelliset resurssit ja/tai sosiaalisen aseman kuin oma mies.

Vierailija
148/187 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska nainen on kuin kepu, se pettää aina.

Eikös persuilla ole aina sakset auki?

Vierailija
149/187 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"koska mies..." 

Pettäminen on aina pettäjän vika, jos on kyse ihmislajista ja kromosomeja on normaali määrä. Olipa sukupuoli mikä tahansa.

Niin on. Siksi täällä kysytään voiko mies tehdä jotain pienentääkseen riskiään tulla naisensa pettämäksi. Ei ole tarkoitus syyllistää pettäviä naisia vaan kysyä miksi tekivät niin. :)

Vierailija
150/187 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
151/187 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäjät pettävät aina. 

Voit olla vaikka kuinka täydellinen kumppani ja silti pettäjä tulee pettämään.

Se pettäminen ei johdu petetystä vaan siitä pettajasta ja tämän narsismista.

Tämä pätee niin naisiin ja miehiin

Höpö höpö. Kyllä se voi kohtua kumppanista!

Petin ensimmäistä miestäni koska hän ei huomioinut minua millään tavalla. En kelvannut hänelle seksiin, ystävyyteen, keskustelukumppaninsa, en mihinkään. Kääntyi sängyssä selin, ärsyyntyi jos yritin halata, käski minun olla hiljaa kun yritin jutella. Laiminlyöntiä, hyljeksimistä, vetäytymistä ja avointa halveksuntaa. Eikä suostunut keskustelemaan eikä lähtemään pariterapiaan. Sain yhtä paljon huomiota kuin keittiöjakkara. Tai itse asiassa vähemmän: jakkaraa sentään käytetään istumiseen, minua ei käytetty mihinkään. Eikä jakkaralle hymähdetä halveksuvasti. 

Seuraavaa miestä en ikinä pettänyt, en edes harkinnut, ei tehnyt mieli pettää, koska sain häneltä hellyyttä, ystävällisyyttä, ihailua naisena ja hyvää seksiä. 

Vierailija
152/187 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettäjät pettävät aina. 

Höpö höpö. Kyllä se voi kohtua kumppanista!

Petin ensimmäistä miestäni koska hän ei huomioinut minua millään tavalla. En kelvannut hänelle seksiin, ystävyyteen, keskustelukumppaninsa, en mihinkään. Kääntyi sängyssä selin, ärsyyntyi jos yritin halata, käski minun olla hiljaa kun yritin jutella. Laiminlyöntiä, hyljeksimistä, vetäytymistä ja avointa halveksuntaa. Eikä suostunut keskustelemaan eikä lähtemään pariterapiaan. Sain yhtä paljon huomiota kuin keittiöjakkara. Tai itse asiassa vähemmän: jakkaraa sentään käytetään istumiseen, minua ei käytetty mihinkään. Eikä jakkaralle hymähdetä halv

Miksi et vain eronnut ja ottanut sitten parempaa miestä? Miksi pettää ensin?

Vierailija
153/187 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä petin kun mies oli kuukausia haluton eikä suostunut puhumaan aiheesta, ja sitten sain asialliselta ja hyvännäköiseltä mieheltå huomiota.

Eli mies sai helppoa pillua pikku lepertelyllä 😄

Ei tarvi ees leperrellä minun kanssa. Mulla sama tilanne kun tolla kelle v*ttuilit. 

Vierailija
154/187 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: Miksi et vain eronnut ja ottanut sitten parempaa miestä? Miksi pettää ensin?

Pohdin samaa. Tunnen kirjoittajan kokemuksen sielussani, minulle on tehty samoin ja se on aivan kamalaa. Mutta ei se silti tarkoita, että huonosti kohdeltu automaattisesti pettää. Suhteesta voi lähteä pettämättäkin.

Vierailija
155/187 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Läheisyyden ja seksin puute meillä.

Siis mitä? Ootte yhdessä? Kehtaat puhua muodossa "meillä"

Tietääkö aviomiehesi

Kuinka monta päivää/kuukautta/vuotta on se raja kun täytyy tajuta ettei tämä enää tästä muutu eikä kannata enää toivoa? 

Vierailija
156/187 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä hänelläkin olisi oikeus harrastaa seksiä muiden kanssa, mutta hän ei itse halua. En tiedä millaisten ihmisten kanssa itse menisit sänkyyn, mutta itse valikoin kumppanini hieman toisin, eikä taudeistakaan ole pelkoa. 

Olisiko hänellä oikeus harrastaa seksiä myös prostituoidun kanssa?

Koska naisille seksiseuran saaminen on helpompaa kuin paskalla käynti on tällaiset avoimuudet muuten hieman epätasa-arvoisia.

Jos ei halua vaimoaan mutta haluaa muita niin silloin kyllä pitää avata kommunikointi ennen suhdetta. Miks ei halua ja miks ei halua että nainen menis muuallekkaan ja miks ei suostu puhumaan aiheesta? Sen jälkeen voi keskustella seksistä maksullisen tai ihan kenen kanssa vaan. On se helvetti kun ei osata aukasta suutaan vaikka on todellinen kriisi päällä!

Vierailija
157/187 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Miksi et vain eronnut ja ottanut sitten parempaa miestä? Miksi pettää ensin?

Pohdin samaa. Tunnen kirjoittajan kokemuksen sielussani, minulle on tehty samoin ja se on aivan kamalaa. Mutta ei se silti tarkoita, että huonosti kohdeltu automaattisesti pettää. Suhteesta voi lähteä pettämättäkin.

Haluavat kostaa henkisellä väkivallalla huonolle tulevalle exälleen. Tekisivät varmaan muutakin pahaa jos voisivat.

Vierailija
158/187 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan aiheesta tehty ihan oikeita tutkimuksia?

Vierailija
159/187 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petin miestäni, koska meidän seksi umpisurkeaa. Pelkkää miehen tyydyttämistä.

tein myös kotityöt 90% ja tätä myöten arvostus meni. Sitten tuli mies johon ihastuin ja petin.

naiset ei yleensä hyvässä suhteessa petä. Syyt löytyy valitettavasti yleensä miehestä., ei huomioida mitenkään. Ei auteta kotitöissä, pelataan tietokonetta yms liikaa, ryypätään tai seksi on pelkkää miehen tyydyttämistä. 

Vierailija
160/187 |
11.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pettäjät pettävät aina. 

Juuri näin. Kerran pettäjä, aina pettäjä. Ja yrittää pakonomaisesti saada ympäristöään pettämismyönteiseksi. Ei kestä kritiikkiä. Uhriutuu ihmisten edessä.

Juurikin näin. Kannattaa muistaa myös, että seksi ei ole se ainut pettämisen muoto. Myös avoimissa suhteissa voidaan pettää. 

Tämä. Myös avoimissa suhteissa voi olla sääntöjä. Näiden sääntöjen vastainen seksi ulkopuolisen kanssa on pettämistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi yksi