Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävä viettää omin päin hotelleissa öitä, kun käy kavereiden kanssa baareissa

Vierailija
04.01.2025 |

Hyväksyisittekö tuollaisen? Ei asuta yhdessä, mutta ärsyttää vähän, kun ei aina tiedä, missä 45v mies viilettää. Hän saattaa spontaanisti jäädä hotelliin yöksi juhliessaan, koska hotelliyö on melkein saman hintainen kuin taksimatka kotiin. Mies on vuoroviikko-isä ja mullakin on lapsi.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en katsoisi yhtään tuollaista, mutta täällä kirjoittavillahan kaikilla on tosi oudot puolisot. Onnea hyvistä valinnoista.

No itse en katsoisi hetkeäkään ketään joka alkaa kertomaan minulle mitä minä saan tai en saa tehdä omalla ajallani. 

Vierailija
22/25 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se hienoa saada jurrinen mies kotiin koristamaan, kuorsaamaan ja haisemaan yöksi.

Verrattuna siihen, että mies nukkuisi yön, kävisi aamupalalla ja suihkussa ja tulisi kotiin edes vähän freesimpänä.

Miksi olet haisevan miehen kanssa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
24/25 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se hienoa saada jurrinen mies kotiin koristamaan, kuorsaamaan ja haisemaan yöksi.

Verrattuna siihen, että mies nukkuisi yön, kävisi aamupalalla ja suihkussa ja tulisi kotiin edes vähän freesimpänä.

Miksi olet haisevan miehen kanssa?

Iso ku||i kompensoi. Muita kysymyksiä?

Vierailija
25/25 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ehkä jotenkin tyhmä, mutta jos seurustelisin aikuisten ihmisen kanssa, jonka kanssa emme asu yhdessä, niin miksi ihmeessä minun pitäisi tietää missä hän viillettää?

Eikö se ole tuollaisen vapaan suhteen ideakin, että ei asuta yhdessä, ei ole yhteisiä kuluja, vaan kaksi aikuista jotka panevat silloin kun ovat fyysisesti samassa paikassa?

Jos halutaan 24/7 kytätä toista, niin sitten hynttyyt yhteen, asuntolaina ja kauppalasku puoliksi jne

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi