Miesystävä viettää omin päin hotelleissa öitä, kun käy kavereiden kanssa baareissa
Hyväksyisittekö tuollaisen? Ei asuta yhdessä, mutta ärsyttää vähän, kun ei aina tiedä, missä 45v mies viilettää. Hän saattaa spontaanisti jäädä hotelliin yöksi juhliessaan, koska hotelliyö on melkein saman hintainen kuin taksimatka kotiin. Mies on vuoroviikko-isä ja mullakin on lapsi.
Kommentit (25)
Tottakai saa jäädä. Miksi se on huono asia?
Vierailija kirjoitti:
Kehityskeskustelun paikka. Itse en katselisi.
Miksi se haittaisi sinua, kun lapsen vuoksi mies ei kuitenkaan tulisi luoksesi?
Onhan se hienoa saada jurrinen mies kotiin koristamaan, kuorsaamaan ja haisemaan yöksi.
Verrattuna siihen, että mies nukkuisi yön, kävisi aamupalalla ja suihkussa ja tulisi kotiin edes vähän freesimpänä.
Mä ilmestyisin yllärinä sinne hotelliin.
kaveri saa tai ei saa lyylin sinne eli pettää jos vaan mahdollisuus
Älä ap yritä olla miehen äiti. Kumppani ei voi omistaa toista.
Kaikilla ihmisillä on omakin elämä. Mikä siis hätänä?
Aikuinen ihminen. Tottakai saa. Itse olen samasta syystä hotellissa yötä. Tosin varaan sen etukäteen ja kerron kotona. Mies hakee sit päivällä kotiin.
Kai yrität myös hallita sitä, minkälaisissa baareissa miehesi käy ja kenen kanssa juttelee, silloin kun on kupilla? Ja määrittelet mitä juomaa ja montako saa ottaa illan aikana?
Edellytät varmaan mieheltäsi myös puhelimen sijainnin jakoa, että pystyt seuraamaan ettei hän vain eksy vääriin paikkoihin?
Siellä voi olla Helena koivu avautumassa
Oho, onpas täällä suvaitsevaista porukkaa. Onko avoin suhde?
Vierailija kirjoitti:
Kai yrität myös hallita sitä, minkälaisissa baareissa miehesi käy ja kenen kanssa juttelee, silloin kun on kupilla? Ja määrittelet mitä juomaa ja montako saa ottaa illan aikana?
Edellytät varmaan mieheltäsi myös puhelimen sijainnin jakoa, että pystyt seuraamaan ettei hän vain eksy vääriin paikkoihin?
Tykkäätkö sinä siitä että tyttöystäväsi/morsiamesi/vaimosi jää baarireissun jälkeen säännöllisesti hotelliin yöksi?
Alati baareissa kännissä juhlimassa hyppäävä 45v mies ei olisi valintani suhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tykkäätkö sinä siitä että tyttöystäväsi/morsiamesi/vaimosi jää baarireissun jälkeen säännöllisesti hotelliin yöksi?
Mitä? Tuohan on ihan normaalia!!
Mikä kontrollifriikki tässä on?
Vierailija kirjoitti:
Oho, onpas täällä suvaitsevaista porukkaa. Onko avoin suhde?
Suvaitsevaista?! Minusta ihan normaalia jäädä hotelliin juhlinnan jälkeen.
Ap ja mies ei edes asu yhdessä niin tämä on aplle ongelma jostain syystä.
Onha se parempi että raahaa hotelliin hoitonsa kuin kotiin.
Kaveriporukalla mennään Espanjaan golffaamaan. Ollaan useampikin yö hotellissa.
Ihan normaali tänäpäivänä. Jokaisella on lopulta oltava omaa elämää. Muuten se on moro.
Itse en katsoisi yhtään tuollaista, mutta täällä kirjoittavillahan kaikilla on tosi oudot puolisot. Onnea hyvistä valinnoista.
Miehenä en katselisi päivääkään kontrolloivaa pirttihirmua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä, meidän suhteessa se on ihan yleinen tapa.
Asumme pienellä paikkakunnalla jonne ei ole iltaisin julkisia. Helsingissä jos käy hippailemassa niin taksi maksaa pitkälle yli satasen eli saman kuin hotellihuone. Seuraavana aamupäivänä pääsee taas julkisilla tai toinen tulee autolla hakemaan.
Ymmärrän toki että asia nimeltä luottamus, ei ole kaikille selviö. Enkä Henk koht ikinä haluaisi olla sellaisessa parisuhteessa, jossa jokainen erillään vietetty yö tulkitaan vieraissa käymiseksi tai sellaisen yritykseksi.
Kehityskeskustelun paikka. Itse en katselisi.