Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävän ruokailuäänet kuvottaa: hakkaa pienintäkin nokaretta kuin kirveellä, leukaluu klonksaa nopeasti kuin jäniksellä, hirvee lussutus

Vierailija
04.01.2025 |

5 metrin päähän kuuluu ääniefekti, kun ruokapala liikkuu eestaas suussa syljen seassa. Lisäksi mäystää yhtä suupalaa noin 50 kertaa kuin hampaaton pappa (hampaat on) ja se lautasen tyhjeneminen kestääääää.

Onnea teille, jonka mies syö kuin ihminen.

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on misofonia.

Eikä ole vaan pitkä ja tympääntynyt parisuhde.

Loppusuoralla tulee juuri tällaisia loputtomia ärsytyksiä, vaikka puoliso on ollut ihan samanlainen mätystäjä aina.

Vierailija
42/56 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollaista olen nähnyt vain kehitysvammaisten asumispalveluissa missä olin nuorena kesätöissä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuollaista olen nähnyt vain kehitysvammaisten asumispalveluissa missä olin nuorena kesätöissä. 

Inhoat kehitysvammaisiakin.

Vierailija
44/56 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kattoisikohan joku Helena koivu tollasta miestä mikä syö kun jänis?? 

Vierailija
45/56 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo misofoniaahan se. Minulla sama juttu. Tuntuu että en vain pysty hillitä itseäni alkamasta raivoamaan näistä syöntiäänistä. Pakkohan se tietysti on, mutta läheisille on olit pakko sanoa ,että on tällainen älytön reaktio itselläni syöntiääniin. Yllättävän vmäinen juttu

Eli ärsyyntyminen kaikista poikkeavan kuvottavista ruokailuäänistä voidaan dumpata misofonialla. Ei, tätä en osta. 

Ap

Riittääkö sua muutkin äänet? Esim niiskutus, kun sen pitäisi oikeasti niistää. Nivelten naksuttelu? Röyhtäily?

Ei muut, lukuunottamatta kuvottavaa "hawk tuah" sylkäisyä lavuaariin joka aamu. Veikkaan, että kyseinen tapa ei ole välttämättä muidenkaan suosikkilistalla moukkamaisuutensa takia.

Ap

Vierailija
46/56 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhekyylä!

Vierailija
47/56 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo misofoniaahan se. Minulla sama juttu. Tuntuu että en vain pysty hillitä itseäni alkamasta raivoamaan näistä syöntiäänistä. Pakkohan se tietysti on, mutta läheisille on olit pakko sanoa ,että on tällainen älytön reaktio itselläni syöntiääniin. Yllättävän vmäinen juttu

Eli ärsyyntyminen kaikista poikkeavan kuvottavista ruokailuäänistä voidaan dumpata misofonialla. Ei, tätä en osta. 

Ap

Riittääkö sua muutkin äänet? Esim niiskutus, kun sen pitäisi oikeasti niistää. Nivelten naksuttelu? Röyhtäily?

Ei muut, lukuunottamatta kuvottavaa "hawk tuah" sylkäisyä lavuaariin joka aamu. Veikkaan, että kyseinen tapa ei ole välttämättä muidenkaan suosikkilistalla moukkamaisuutensa takia.

Ap

Miksi olet kylppärissä vahtimassa toisen aamutoimia?

Ulostaako liian äänekkäästi, kun kyttää vessahommat?

Vierailija
48/56 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monet helenat ovat tähänkin ketjuun jo tuoneen avarakatseisuutensa esille.

Vierailija
49/56 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet helenat ovat tähänkin ketjuun jo tuoneen avarakatseisuutensa esille.

niin niin mut mahtaisko Helena koivu kattella tollasta suomalaista miestä kun rouskuttaa kuin meijän ulkona rusakot ja piereskelee sohvalla kuin sika

Vierailija
50/56 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestäisi samassa ruokapöydässä.

Vierailija
51/56 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen suosiolla siirtynyt oleilemaan toisessa huoneessa, kun mies syö. Ei siihen ääneen pysty totuttautumaan mitenkään. Hän myös hakkaa haarukkaa ja veistä lautaseen, en ymmärrä, miksi niin on pakko tehdä. En voisi ikinä syödä samassa huoneessa.

Vierailija
52/56 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen suosiolla siirtynyt oleilemaan toisessa huoneessa, kun mies syö. Ei siihen ääneen pysty totuttautumaan mitenkään. Hän myös hakkaa haarukkaa ja veistä lautaseen, en ymmärrä, miksi niin on pakko tehdä. En voisi ikinä syödä samassa huoneessa.

joo okei, minkälaisia harrastuksia sun miehellä on? ja minkälaista työtä se tekee? haluun tietää kun on tollaset tavat! tekeekö muita ärsyttäviä juttuja??

Vierailija
53/56 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako kyvyn kehittää pikkuasioista isoja ongelmia syntymälahjana, vai pitääkö sitä harjoitella pitkäänkin?

Vierailija
54/56 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa hää sitte käyttäsiki kirvestä haarukan ja veihten sijasta olisiko luontevampaa 🤔

Vierailija
55/56 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen on todella kuvottavaa.

Vierailija
56/56 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mitään mistä nainen ei ärsyynny.?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kaksi