Miesystävän ruokailuäänet kuvottaa: hakkaa pienintäkin nokaretta kuin kirveellä, leukaluu klonksaa nopeasti kuin jäniksellä, hirvee lussutus
5 metrin päähän kuuluu ääniefekti, kun ruokapala liikkuu eestaas suussa syljen seassa. Lisäksi mäystää yhtä suupalaa noin 50 kertaa kuin hampaaton pappa (hampaat on) ja se lautasen tyhjeneminen kestääääää.
Onnea teille, jonka mies syö kuin ihminen.
Kommentit (56)
Joo misofoniaahan se. Minulla sama juttu. Tuntuu että en vain pysty hillitä itseäni alkamasta raivoamaan näistä syöntiäänistä. Pakkohan se tietysti on, mutta läheisille on olit pakko sanoa ,että on tällainen älytön reaktio itselläni syöntiääniin. Yllättävän vmäinen juttu
Vierailija kirjoitti:
Ratkaisu on
Syötänkö minä noita hänelle?
Ap
Jos tää on sun ongelma, niin sulla elämä helkkarin hyvin kuosissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eroa jos nyt noin v****aa. Vai onko rikas mies?
Rikkaasta kannattaakin erota. Saapi puolet sen rikkaudesta 👍
Vain vihitystä. Ap:lla on vain miesystävä, eli ei edes avokki.
Vierailija kirjoitti:
Joo misofoniaahan se. Minulla sama juttu. Tuntuu että en vain pysty hillitä itseäni alkamasta raivoamaan näistä syöntiäänistä. Pakkohan se tietysti on, mutta läheisille on olit pakko sanoa ,että on tällainen älytön reaktio itselläni syöntiääniin. Yllättävän vmäinen juttu
Eli ärsyyntyminen kaikista poikkeavan kuvottavista ruokailuäänistä voidaan dumpata misofonialla. Ei, tätä en osta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ratkaisu on
Syötänkö minä noita hänelle?
Ap
Sitä en suosittele. Itse käytän tulppia, siis korvissa, kun mitkä vaan äänet häiritsee.
Vierailija kirjoitti:
Mist mä löydän sit elättäjän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei välttämättä, oi ahne vosu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa, jos saa, nykyään harvemmin.
Vierailija kirjoitti:
Jos tää on sun ongelma, niin sulla elämä helkkarin hyvin kuosissa
Jos ei ole ongelmia, niitä pitää keksiä, kuten tässäkin tapauksessa.
Mun isä on samanlainen. En halua syödä hänen kanssaan. Lisäksi hän tupakoi ja jauhaa purkkaa äänekkäästi samaan aikaan. Raivostuttavaa. Ihan tahallaan taitaa korostaa mässytyksiään jne, piereskeleekin ja röyhtäilee kova äänisesti.
Ottaisin asian puheeksi. Ehkä osasta voi oppia eroon.
Vierailija kirjoitti:
Ärsyynnyin jo pelkästä mielikuvasta 😬
Hyi v*ttu, mikä sika! Jätä se, jos ei ole varakas tai erityisen hyvän näköinen.
Vierailija kirjoitti:
Mun isä on samanlainen. En halua syödä hänen kanssaan. Lisäksi hän tupakoi ja jauhaa purkkaa äänekkäästi samaan aikaan. Raivostuttavaa. Ihan tahallaan taitaa korostaa mässytyksiään jne, piereskeleekin ja röyhtäilee kova äänisesti.
Ottaisin asian puheeksi. Ehkä osasta voi oppia eroon.
Weeteellä on weeteen ongelmat...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ärsyyntyminen kaikista poikkeavan kuvottavista ruokailuäänistä voidaan dumpata misofonialla. Ei, tätä en osta.
Ap
Riittääkö sua muutkin äänet? Esim niiskutus, kun sen pitäisi oikeasti niistää. Nivelten naksuttelu? Röyhtäily?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suu auki syöminen pahinta.Tää ei vielä mitään.Koita kestää.
No sehän tässä on oudointa, kun hän onnistuu muodostamaan tuon äänimaiseman suu kiinni! 😵💫
Ap
Löysät leukaperät?
Kantsii deittailla ravintoloissa niin näkee tuonkin ajoissa.
Moneskohan sadas uusi ja erilainen miehen aiheuttama ärsytys tuokin on naiselta kuultuna tällä palstalla?
Jos ei tuo ärsytä, kyllä löytyy jokin muu ärsyyntymisen aihe. Monella naisella näyttää olevan pinna tiukalla.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on misofonia.
Joskus myös ruokailijassa on vika. Ei ole normaalia lonksautella leukojaan ruokaillessa.
🤣 Hyi hitto, mistä te näitä helmiä löydätte??
Ratkaisu on
https://images.app.goo.gl/eCx6H6hMZchSFS9w8