Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kummalle deittailu on raaempi kokemus; miehille vai naisille?

Vierailija
04.01.2025 |

Kummalle deittailu on henkisesti raskaampaa?

Kommentit (197)

Vierailija
61/197 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea sanoa. Mulle deittailu oli suht helppoa mutta toisaalta tiedän muita naisia joille se on tosi surullista ja turhauttavaa kun ei löydä miestä joka haluaisi samanlaisen suhteen kuin he haluaisivat. Veikkaan että miehet tuhlaavat useammin naisten aikaa kuin naiset miesten. 

Moni mies saa naiselta huomiota, seuraa, seksiä ja naisellista lämpöä vaikkei hänellä olisi mitään aikomusta sitoutua naiseen. Silloin on helppoa olla ns saamapuolella.

Vierailija
62/197 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on kokemusta vain miehenä deittailusta ja ainakin itselle se oli liian raskasta, joten lopetin kokonaan. Jatkuvat pettymykset, kun jätetään alkuhuuman jälkeen tai ghostaukset puskista. Ylipäätään jo treffeille pääsy oli niin vaikeaa ja söi itsetuntoa. Mitä lie sitten, jos ulkonäkökään ei olisi riittänyt edes siihen alkukiinnostukseen, en uskalla edes ajatella. Olisi toki säästänyt sydämen murskauksilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/197 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas täällä katkeria naisia! :-D Miksi se teitä kiukuttaa, kun nuoret miehet ovat vapaaehtoisesti sinkkuja? :-D

Aika paljon miehet tykkää kuuluttaa sitä ns vapaaehtoista sinkkuuttaan nykyään. Ja syyttää siitä naisia. Mutta jos on sinkku siksi ettei löydä naista jonka kanssa tahtoisi olla ja joka tahtoisi olla sinun kanssasi, niin onko se vapaaehtoista? 

Nuoret naiset ne ei löydä miestä ja huutavat punaisina kuinka ovat vapaaehtoisesti sinkkuja. :-D

Tämä.

Vierailija
64/197 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan siitä millainen nainen ja millainen mies on deittailemassa. Jos laittaa odotukset liian korkealle joutuu pettymään. Oli sitten mies tai nainen. Kovin vakavasti laitteiden ja appien kautta tapahtuvaan parinetsintään ei kannata suhtautua. Rennommalla asenteella ja ilman ennalta asetettuja odotuksia ei tunnu niin pahalta. Pysyvän kumppanin löytyminen on kuin lottovoitto.

Vierailija
65/197 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas täällä katkeria naisia! :-D Miksi se teitä kiukuttaa, kun nuoret miehet ovat vapaaehtoisesti sinkkuja? :-D

Aika paljon miehet tykkää kuuluttaa sitä ns vapaaehtoista sinkkuuttaan nykyään. Ja syyttää siitä naisia. Mutta jos on sinkku siksi ettei löydä naista jonka kanssa tahtoisi olla ja joka tahtoisi olla sinun kanssasi, niin onko se vapaaehtoista? 

Nuoret naiset ne ei löydä miestä ja huutavat punaisina kuinka ovat vapaaehtoisesti sinkkuja. :-D

Tämä.

Edelleen, jotain näytettä tästä? Missä tällaista naisten katkeruutta ja/tai kiukuttelua näkee kun eivät miestä saa?

Vierailija
66/197 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä olet nähny tällaista käytöstä naisilta? Jotain pohjaa tuolle väitteellesi, kiitos.

Öö, ihan joka paikassa. :-D Somessa, baareissa, yökerhoissa, mediassa...

Busted.

Miehet ovat onnellisia, kun ovat vapaaehtoisesti sinkkuja.

Naiset huutavat punaisina, kuinka ovat vapaaehtoisesti sinkkuja. Eivät saa miestä ja katkeroituvat.

Vierailija
67/197 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No niinhän sen luonto on asettanut. Vai missä luonto-ohjelmassa olet nähnyt kymmeniä naaraita parveilevan yhden uroksen ympärillä?

Semmostakin on.

Missä?

Vierailija
68/197 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä luulen että se on raaempaa miehille. Toisaalta se on myös toisella tapaa inhottavampaa naisille saada tuntemattomilta dickpickejä ja suoria seksiehdotuksia, sponssiehdotuksia jne. Yleisesti kuitenkin sanoisin että ei ole mitenkään ylenmäärin helppoa kummallekaan sukupuolelle. Tavismiehiä kaipailisin enemmän sinkkumarkkinoille. N32

Kelpaako sulle amis? Ai ei?

Vierailija
69/197 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti naiselle.

Miehen suurin pelko deittailussa on tulla joko torjutuksi tai, että paikan päälle tulee lihava nainen.

Naiselle suurin pelko deittailussa on tulla stalkatuksi, pahoinpidellyksi, raiskatuksi tai mu r hatuksi.

Vierailija
70/197 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä luulen että se on raaempaa miehille. Toisaalta se on myös toisella tapaa inhottavampaa naisille saada tuntemattomilta dickpickejä ja suoria seksiehdotuksia, sponssiehdotuksia jne. Yleisesti kuitenkin sanoisin että ei ole mitenkään ylenmäärin helppoa kummallekaan sukupuolelle. Tavismiehiä kaipailisin enemmän sinkkumarkkinoille. N32

Millainen on tavismies? 

Mulle tavismies on sellainen rehti ja rehellinen työssäkäyvä mies. Unelmatyyppi olisi sellainen jolla olisi myös tunneälykkyyttä, sydämen sivistyneisyyttä ja kykyä kohdella kaikkia kanssaihmisiä kunnioittavasti. Ei siis mitään rakettitiedettä vaan käytöstavat ja kykyä keskustella asioista. Kiinnostus elämää kohtaan ja positiivinen asenne. Pelailijat ei kiinnosta itseäni yhtään. N32

Vierailija
71/197 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, ihan joka paikassa. :-D Somessa, baareissa, yökerhoissa, mediassa...

Busted.

Miehet ovat onnellisia, kun ovat vapaaehtoisesti sinkkuja.

Naiset huutavat punaisina, kuinka ovat vapaaehtoisesti sinkkuja. Eivät saa miestä ja katkeroituvat.

Öö, miksi minä en ole nähnyt tuollaista? Taitaa riippua siitä millaisissa ympyröissä liikkuu, mutta oma kaveri ja tuttavapiiri koostuu yli 30 -vuotiaista, ollaan aikuisia ja ei ole aikaa tuollaiseen jonninjoutavaan nurinaan.

Vierailija
72/197 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten minä tavismiehenä en saa naisia kiinnostumaan että lähtisivät edes 1.treffeille?

5 sovellusta käytössä joka päivä viikosta toiseen. Aina vaan naiset vetoavat kiireisiin tai peruvat jollain muulla tekosyyllä.

Vierailija
73/197 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuota tekee ihan molemmat sukupuolet.

Itsekin syyllistyin tuohon nuorempana. En uskonut voivani saada ketään kivaa kumppaniksi, joten vakuuttelin itselleni, etten kumppania haluakaan. Paska itsetunto + masennus sai tuon aikaan.

Vierailija
74/197 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kelpaako sulle amis? Ai ei?

Ei. Korkeasti koulutettu täytyy olla. En halua työtöntä tai jotakin duunaria. Haluan tavallisen miehen. N32

Vierailija
75/197 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettitreffeillä naiset joutuvat pelkäämään että mies on joku  raiskaaja-murhaaja. Miesten pahin pelko on että nainen onkin pullukka. 

Vierailija
76/197 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies voi pettyä jos ei tule tykkäyksiä. Nainen joutuu suurella todennäköisyydellä seksuaalisen ahdistelun uhriksi jo viestittelyvaiheessa ja hyväuskoisimmat usein myös hyväksikäytetyksi.

Naisilla myös rikoksen uhriksi joutuminen on tilastollisesti yleisempää. Kyllä siinä miettii kaksi kertaa onko riskit missään suhteessa voittoihin. Turvallisinta on löytää joku tuttu tai tutun tuttu. Miehet eivät usein voi mitenkään ymmärtää tätä ja luulevat että vähäinen tykkäysten määrä on pahinta mitä voi kuvitella.

Nämä

Vierailija
77/197 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin vihaan miehiä

Vierailija
78/197 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettitreffeillä naiset joutuvat pelkäämään että mies on joku  raiskaaja-murhaaja. Miesten pahin pelko on että nainen onkin pullukka. 

Tullut liikaa kuunneltua rikos-podcasteja?

Vierailija
79/197 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu ihan siitä millainen nainen ja millainen mies on deittailemassa. Jos laittaa odotukset liian korkealle joutuu pettymään. Oli sitten mies tai nainen. Kovin vakavasti laitteiden ja appien kautta tapahtuvaan parinetsintään ei kannata suhtautua. Rennommalla asenteella ja ilman ennalta asetettuja odotuksia ei tunnu niin pahalta. Pysyvän kumppanin löytyminen on kuin lottovoitto.

Varsinkin kun esim. Tinder on tehty siten, että tarkoituksena ei ole parisuhteen löytyminen vaan se, että mahdollisimman moni palaa Tinderiin ja pysyy käyttäjänä mahdollisimman pitkään. 

Vierailija
80/197 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen on tavismies? 

Mulle tavismies on sellainen rehti ja rehellinen työssäkäyvä mies. Unelmatyyppi olisi sellainen jolla olisi myös tunneälykkyyttä, sydämen sivistyneisyyttä ja kykyä kohdella kaikkia kanssaihmisiä kunnioittavasti. Ei siis mitään rakettitiedettä vaan käytöstavat ja kykyä keskustella asioista. Kiinnostus elämää kohtaan ja positiivinen asenne. Pelailijat ei kiinnosta itseäni yhtään. N32

Kuulostaa hyvältä, mutta miksi tämä kaikki unohtuu naisilta kun siirtyvät deittisovelluksiin. Kuka tahansa nainen löytäisi heti parisuhdemiehen jos nuo olisivat ainoat kriteerit.

Todellisuudessa naisten kriteerit ovat:

1) Naama

2) Pituus

3) Status

4) Raha