Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hyvää ja huonoa on näyttää ikäistään huomattavasti nuoremmalta?

Vierailija
04.01.2025 |

Kertokaas havaintojanne!

Kommentit (89)

Vierailija
81/89 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huonoa on se, että vähätellään ja tytötellään, myös se, että iästä tehdään jatkuvasti joku numero (heh), jota jaksetaan ällistellä. Joutuu myös hankaliin tilanteisiin miessuhteissa, kun joku iän reilusti alakanttiin arvioinut tyyppi pyytää treffeille. Mitään hyvää tässä ei ole.

Jaa. Ihan sama, mitä muut vouhottaa, jos kuitenkin näyttää täysi-ikäiseltä. Itsestä on mukavaa katsoa peiliin, ja sieltä katsoo takaisin ihan hyvännäköinen tyyppi.

Vierailija
82/89 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo 80- luvulla  armeijan käyneenä sain aina näyttää  esim. kaupassa henkkarit kun menin kaljaa ostamaan, kysely loppui vasta joskus kun olin  jotain  24.v, intissä iltalomilla riitti armejankuteet jopa viinapaukkujen tilaamiseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/89 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 42v ja mua luullaan järjestäen n. 10 vuotta nuoremmaksi. Mulla on ihan nuorekas tyyli jne mutta en mä omasta mielestäni mitenkään erityisen hehkeä ole.

Se mikä ärsyttää on kaverit jotka AINA varsinkin humalassa alkavat puolituntemattomille jankkaamaan minusta että "hehe et ikinä arvaa minkä ikäinen toi on" ja sitten kun arvaus menee tietenkin pieleen niin sitten puidaan että "siis et ikinä usko mutta se on JO NELKYTKAKS!!" 

Että juuh.

Vierailija
84/89 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan helvetin ärsyttävää. Olen nelikymppinen mies ja minulla kasvoi parta aivan helvetin huonosti jonnekkin 30v asti, joten siitäkään ei ollut apua. Naama vaan sattuu olemaan jotenkin lapsennäköinen, pieni nenä, isot silmät ja pyöreät posket. Nyt olen päässyt onneksi kaikesta yli kun näytän noin kolmikymppiselle ja ihan OK näköiselle.

Esimerkkitapauksia mitä käynyt vuosien varrella: 

- Menin yliopistoon opiskelemaan, kämppis kysyi, että "ai olet muuttanut kotoa lukioon"

- Opiskeluaikoina menin haalariporukan kanssa baariin, monta kertaa joku ihminen kutsui portsarin tarkastamaan minun henkkarit. Miettikää vieras ihminen teki tällaisen nolaustempun porukan edessä.

- Menin 5v nuoremman kaverin kanssa bileisiin, siellä eräs nainen sanoi kaverille, että otit pikkuveljen mukaan. Oltiin kyllä jossain määrin samannäköisiä

- 20 vuotiaana ajoin trukkia tehtaalla. Työkaveri teki asiasta joka kerran numeron kahvipöydässä, että sinulla ei ole lupaa ajaa vielä trukkia. Olin niin väsynyt jatkuvaan nolaamiseen että kun työ loppui ryyppäsin viikon itsekseni.

- Poke ei uskonut 27 vuotiaana henkkareitani ja en päässyt baariin

- Jouduin töissä valvontatehtäviin, työmaalla työmiehet meinasivat repiä papereita käsistä, että "mene sinä poika helevettiin"

On tiedättekö aivan uskomattoman vapauttavaa kun saa kaupasta ostettua alkoholia ilman kyselyä!!!!

Vierailija
85/89 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonoa on se, että vähätellään ja tytötellään, myös se, että iästä tehdään jatkuvasti joku numero (heh), jota jaksetaan ällistellä. Joutuu myös hankaliin tilanteisiin miessuhteissa, kun joku iän reilusti alakanttiin arvioinut tyyppi pyytää treffeille. Mitään hyvää tässä ei ole.

Jaa. Ihan sama, mitä muut vouhottaa, jos kuitenkin näyttää täysi-ikäiseltä. Itsestä on mukavaa katsoa peiliin, ja sieltä katsoo takaisin ihan hyvännäköinen tyyppi.

Mä en ole hyvännäköinen vaikka näytänkin nuorelta.

Vierailija
86/89 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No vähän suututtaa kun 30 vuotiaana kyseltiin papereita ravintolaan mennessä! Sama Alkossa! Työpaikalla pojiteltiin! Olen ollut raitis, ja harrastanut liikuntaa, siitä se kai johtunee! Olen kohta senioriässä, mutta rintaa röyhisti kävellessäni mäkeä reippaasti ylöspäin, kun ohittamani mummeli huusi perääni: ...,nuorela miehelä vielä pitkä askel!!!!

Vierailija
87/89 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En keksi mitään huonoa. Olen 34-vuotias mies, joka näyttää ainakin kymmenen vuotta nuoremmalta. Lisäksi olen aika hyvännäköinen. Oletan että etenkin tämän takia pystyn deittailemaan helposti paljon nuorempia naisia, jos niin haluan. Pariutumismahdollisuudet ovat siis vielä pitkään laajat. Ylipäätään nuori ulkonäkö korreloi hyvän terveyden ja geenien kanssa, joten olen näihinkin tyytyväinen. Voisin kuvitella, että on erilaisia työelämän tilanteita, missä liian nuori ulkonäkö vähentää uskottavuutta. Mutta yleisesti ottaen on pelkästään hyvä asia näyttää nuorelta. 

No, jos näin ajattelee, kyllä, olin aika kollin näköinen avioituessani 33 vuotiaana, kymmenen vuotta nuoremman naisen kanssa! Tietysti tuttujen miesten taholta kovasti onniteltiin, naisen työpaikalla ihmeteltiin että miten ton ikäisen jätkän kanssa! Hääkuvassa ollaan ku rippiläiset! Mietitytti säilyykö nuorekkuus periytyvänä, mutta ei, lapsemme ovat juuri ikäisensä näköisiä.

Vierailija
88/89 |
26.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa: luullaan teiniäidiksi, kysellään henkilöllisyystodistusta vielä nelikymppisenä. Hyvää: kaikki muu.

Vierailija
89/89 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen ikäistäni nuoremman näköinen ja siitä olen saanut kuulla mutta onneksi ei ole vielä tytötelty.

-m41

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi viisi