Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hyvää ja huonoa on näyttää ikäistään huomattavasti nuoremmalta?

Vierailija
04.01.2025 |

Kertokaas havaintojanne!

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää on että vanhenee ulkonäöllisesti hitaampaan tahtiin. Huonoa on että luullaan koko ajan ikäistään nuoremmaksi.

Vierailija
2/60 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonoa on se, että vähätellään ja tytötellään, myös se, että iästä tehdään jatkuvasti joku numero (heh), jota jaksetaan ällistellä. Joutuu myös hankaliin tilanteisiin miessuhteissa, kun joku iän reilusti alakanttiin arvioinut tyyppi pyytää treffeille. Mitään hyvää tässä ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidetään ainakin ihan aivottomana.

Vierailija
4/60 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuohet miehet lähestyy, mutta eivät ole henkisellä tasolla kiinnostavia. Oman ikäiset näyttää kääkiltä.

Vierailija
5/60 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huonona puolena, se että tytötellään usein. Eräs työpaikan nainen esitteli minut kerran "tälläinen uusi tyttö tuli meille töihin".. Vähän nolotti, olin päälle reilusti 30v. Kun ei tiennyt ikääni. Joskus ihanaa kun joku kutsuukin sitten naiseksi. Enkä käyttäydy mitenkään lapsellisesti, olen hiljainen ja asiallinen. 

Muita huonoja puolia en kyllä keksikään kuin sen että sinua ei aina oteta vakavasti ja että osaat kyllä pitää puolesi. Ihmiset ovat käyttäytyneet "suojelevasti" minua kohtaan, ehkä se johtuu myös hiljaisesta ja ujosta luonteestani kyllä.

Sitten myös tuo että tosi nuoret "miehet" luo ihmeellisiä katseita joskus, kun luulevat varmaan että olen heidän ikäluokkaa. Olen myös itse varattu eikä edes kiinnostaisi (jos olisin sinkku) mitkään 20v "pojat". 

Hyvänä puolena, että tykkään itse kasvoistani. Ja ehkä sitä sitten "säilyy paremmin" tai mistä sitä tietää, jos vaikka kasvot valahtaa kertaheitolla sitten kun menopause iskee :D?

Vierailija
6/60 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo tytöttely on ainut huono puoli. Muuten on kivaa näyttää nuorelta. Toki tässä alamäki on alkanut, kun 40v tuli viime vuonna täyteen. Kukaan ei koskaan usko, että olen näin vanha ja mun mielestä se on vaan positiivista. 

Vierailija
7/60 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä kehtaisi tytötellä ketään, jos nyt en ole joku 80v mummo. Tuo on vähän alistamista ja että näkee sen naisen typeränä ja naiivina. Kenenkää  ikää ei voi kuitenkaan tietää varmasti

Vierailija
8/60 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kokemuksella, oman ikäiset miehet ei kiinnostu. Kohdellaan huonommin kun näyttää nuorelta. 

Vierailija
9/60 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näytän ikäistäni vanhemmalta, koska olen fyysisesti sairas. Sairaus ja pysyvä sytostaattilääkitys on tehnyt ulkonäöstä fyysisesti raihnaisen ja väsyneen. Olen +30 v, mutta minua luullaan usein yli nelikymppiseksi. En keksi tästä hyviä puolia. Ihmiset näyttävät järkyttyneiltä kuullessaan ikäni, kun olen ulkoisesti paljon vanhemman oloinen. 

Vierailija
10/60 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä arvostelen vanhempia naisia vaikka itsekään en ole ruusu. 

n31 

Vierailija
11/60 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo koskaan tiennyt mistä se johtuu, tai pakko johtua kasvoistani. Koska olen tosi pitkä ja hoikka, enkä pienehkö. Mutta koko ikäni olen saanut kuulla tuota että näytät niin nuorelta. Joka on mielestäni melko outoa, koska mähän olin nuori. Vai tarkoitettiinko sillä sitten että näytin teiniltä?Siis ikävuosina 21-30v

Vierailija
12/60 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen myös näyttänyt ikäistäni nuoremmalta. Nuorena teininä se otti päähän.

Se hyvä puoli on, että miehenikin näyttää vielä enemmän ikäistään nuoremmalta. 

En aio ikinä tehdä mitään kauneusleikkauksia, vaan odotan vanhenemistani kiinnostuneena, mitä piirteilleni tapahtuu, kun rasva katoaa kasvoista ja tulee ilmeryppyjä. Vielä niitä ei näy, mutta selvästi iho on jo veltostuneempi.

En juo alkoholia, enkä ole koskaan polttanut tupakkaa ja tämän lisäksi ihotyyppini on rasvainen. Näköjään purkkivooteet eivät voi korvata omaa ihosta erittyvää rasvaa. Sitä ei kannata kovin huolella liuottimilla hangata pois.

N64

Vierailija
13/60 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmikymppisenä 15-vuotiaat kysyivät puhelinnumeroa.

Kassahenkilöt kyselivät koko ajan tarvitsenko apua.

Vierailija
14/60 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille tämä harvoin on ongelma sillä naiset äärimmäisen harvoin näyttävät ikäistään nuoremmilta. Sen sanelee jo biologia. 

Vierailija
15/60 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille tämä harvoin on ongelma sillä naiset äärimmäisen harvoin näyttävät ikäistään nuoremmilta. Sen sanelee jo biologia. 

*Suominaisille

Vierailija
16/60 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorempi ulkonäkö. Saan pilua oikein mukavasti - ja nuoriltakin.

Vierailija
17/60 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyseletkö sä ulkona kävelevien ihmisten ikiä? Vai oletko tehnyt havaintosi tinder profiilien perusteella?

Vierailija
18/60 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki vanhat akat ja ukot kuvittelee näyttävänsä nuoremmalta kuin on. 

Vierailija
19/60 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki vanhat akat ja ukot kuvittelee näyttävänsä nuoremmalta kuin on. 

En itse ainakaan kuvittelisi päälle 45v näyttäväni 10v nuoremmalta, mutta se on totta että tuossa 21-29v näytin 10 v nuoremmalta

Vierailija
20/60 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomattavasti nuoremman näköinen mies. Työelämässä se syö uskottavuutta, kun omalla alallani oletus asiantuntijasta on että näyttää noin 50-60-vuotiaalta ja tietyn näköiseltä. Hyvää varmaan se, että ei ainakaan harmita rypyt tai harmaantuminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kahdeksan