Äänestin persuja ja olen todella tyytyväinen heidän tekemään politiikkaan
Taloudessa menee huonosti ja siellä ei olla pystytty tekemään sitä mitä on ollut tarkoitus, mutta maahan muuttoa koskevat tiukennukset ovat menneet hyvin käytäntöön. Ei voi kuin toivoa, että sama kehitys jatkuu.
Koko hallitukselle voi antaa hyvä arvosanan. Esimerkiksi se miten nopeasti tuohon kaapelivaurioon puututtiin sai kehuja ympäri länsimaista mediaa. Siinä näytettiin koko Natolle kuinka näihin iskuihin reakoidaan oikein ja nopeasti.
Kommentit (120)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen tyytyväinen. Kolme lähintä terveysasemaa lopetettiin. Julkinen liikenne poistuu kesäksi. Lähimmästä sairaalasta poistui yöpäivystys. Verotus kiristyi. Ansiosidonnainen heikentyy. Kaksi yritystä lopetettu samalta kadulta. Kyllä....olen toooodella tyytyväinen 🤪🥱
Persujen vika?
No mutta tietenkin Marinin. Marin päättää edelleen hallituksen puolesta? Käsittääkseni hallituksen "ohjauksessa" nämä asiat ovat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ei liene järin älykäs. M50
Alhainen ÄÖ on osa oireyhtymää. Joidenkin mukaan jopa pohjimmainen syy.
Kerro lisää tuosta äö:stä, kiinnostaa tietää mitä se on.. T:ap, insinööri
Minkäs alan insinöörejä sitä ollaan?
ict
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut ovat tehneet esimerkikllistä työtä! Peukku siitä! 👍🏻
Saaneet maalle hitonmoisen mainehaitan, ja velkaa todella paljon. Pilanneet monen ihmisen elämän.
Mainehaitasta vastuu on kyllä täysin vassareilla, jotka ovat mustamaalanneet persuja ja suomalaista politiikkaa ulkomaisille toimittajille. Ihan järkyttävää oman pesän likaamista. Toki ulkomaiseen vaikutukseen tukeutuminen on ollut jo pitkään vasemmiston tapa, uutta on vain se, että tätä tehdään EU:n suuntaan entistä enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Tottahan tuo ,opettele sinäkin näkemään totuus.Woketus on eliitti vas unelmaa,muttei kaikki halua elää väärinpäin.
Vas eliitti ja kokoomus on tavallisen kansan asialla😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saaneet maalle hitonmoisen mainehaitan, ja velkaa todella paljon. Pilanneet monen ihmisen elämän.
Mainehaitasta vastuu on kyllä täysin vassareilla, jotka ovat mustamaalanneet persuja ja suomalaista politiikkaa ulkomaisille toimittajille. Ihan järkyttävää oman pesän likaamista. Toki ulkomaiseen vaikutukseen tukeutuminen on ollut jo pitkään vasemmiston tapa, uutta on vain se, että tätä tehdään EU:n suuntaan entistä enemmän.
Niin että ei saisi kertoa kellekään mitä täällä tapahtuu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut ei ole missään vastuussa omista tekemisistä vaan se on vasemmiston vika jos puhuvat niistä. Pitäisi olla ihan hys hys koska persut ovat syyntakeettomia omaan käytöksensä😅
Sama juttu, olen tyytyväinen koko hallituksen toimiin. Mikään ei tietysti ole täydellistä, mutta harva asia elämässä on muutenkaan. Olen tyytyväinen tukien leikkauksiin ja mmuuton kiristyksiin. Olen myös tyytyväinen alv-korotuksiin, sillä verotusta pitää suunnata kohti kuluttamisen verotusta, ei kohti työn verotusta. Aikuiskoulutustuesta olisi voinut tehdä harkinnanvaraisen, mutta ei se sellaisenaan olisi enää voinut jatkua.
Vierailija kirjoitti:
Suomen tuhoamisen eteen kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minäkin olen tyytyväinen. Kolme lähintä terveysasemaa lopetettiin. Julkinen liikenne poistuu kesäksi. Lähimmästä sairaalasta poistui yöpäivystys. Verotus kiristyi. Ansiosidonnainen heikentyy. Kaksi yritystä lopetettu samalta kadulta. Kyllä....olen toooodella tyytyväinen 🤪🥱
Persujen vika?
No mutta tietenkin Marinin. Marin päättää edelleen hallituksen puolesta? Käsittääkseni hallituksen "ohjauksessa" nämä asiat ovat.
Velkaannuttu on jo vuodesta 2008 saakka. Vain Sipilän hallitus ennen tätä on yrittänyt hillitä velkaantumista. Varoitettiin konta kertaa korkojen noususta ja siitä kuinka talous romahtaa jos korot nousee, ei uskottu. No nyt ne nousi ja tuli vielä maailman laajuinen taantuma. Nyt ollaan kusessa, tuhraan nykyistä hallitusta tästä syyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persujen vika?
Velkaannuttu on jo vuodesta 2008 saakka. Vain Sipilän hallitus ennen tätä on yrittänyt hillitä velkaantumista. Varoitettiin konta kertaa korkojen noususta ja siitä kuinka talous romahtaa jos korot nousee, ei uskottu. No nyt ne nousi ja tuli vielä maailman laajuinen taantuma. Nyt ollaan kusessa, tuhr
Väännetään sulle rautalangasta: millä kukaan maksaa mitään velkoja, jos ei ole tuloja?
Hallitus leikkasi kotimaisen kysynnän ja siten valtiolla ei ole verotuloja. Pitää siis ottaa lisää velkaa.
Ja sitähän Purra ottaa enemmän kuin kukaan ennen. Velkavuori kasvaa ja tulot pienenevät.
Epäonnistunein hallitus ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Ne oli suomalaiset erikoisjoukot mitkä sen laivan ottivat haltuun, ei suomen hallitus, saatanan tyhmä apina
Luuleeko apina että hallitukse olisi pitänyt mennä laivaa haltuun ottamaan?Vassarien tyhmyys on loputon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin että ei saisi kertoa kellekään mitä täällä tapahtu
Mitä sellaista täällä tapahtuu mitä ei muualla olisi jo tapahtunut?Nyt vaan aletaan olemaan samalla tasolla monen muun maan kanssa.
Joukkopako Persuista jatkuu...https://www.kaleva.fi/pohjois-pohjanmaan-piirin-puheenjohtaja-ei-ole-hu…
Vierailija kirjoitti:
Väännetään sulle rautalangasta: millä kukaan maksaa mitään velkoja, jos ei ole tuloja?
Hallitus leikkasi kotimaisen kysynnän ja siten valtiolla ei ole verotuloja. Pitää siis ottaa lisää velkaa.
Ja sitähän Purra ottaa enemmän kuin kukaan ennen. Velkavuori kasvaa ja tulot pienenevät.
Epäonnistunein hallitus ikinä.
Velalla elvyttäminen ei ole kestävää, se vain luo lisää velkaa. Parempi kiristää. Nyt se sattuu, mutta se on ainoa tapa päästä ylös. Tuhlailut on aina maksettava joskus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persujen vika?
Tavallan kyllä jos joudutaan toteuttamaan Marinin hallituksen tekemiä päätöksiä. Vaikea ohjailla kun saat käsiin junan jonka jarrukahva on lähespoikki.
Toi ansiosidoonainen täytyisi lopettaa kokonaan ja tehdä jonkinlainen kompensaatio työttömyyskorvaukseen. Minkä takia pitää olla työttömyyskassoja suuri määrä ja kuitenkin valtio kuittaa kulut.
Mutku Riikka ottaa 20 000 000 000€ uutta velkaa.Bergpummi TikTok bensistä etsiny että sais sitä egenpensaa.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Epäonnistunein hallitus ikinä.Velalla elvyttäminen ei ole kestävää, se vain luo lisää velkaa. Parempi kiristää. Nyt se sattuu, mutta se on ainoa tapa päästä ylös. Tuhlailut on aina maksettava joskus.
Onko sulla aivovamma? Ei me nyt niitä velkoja saada maksettua, vaan velkaannuttaa enemmän kuin koskaan.
Sua on huijattu ja et edes tajua sitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persujen vika?
Tavallan kyllä jos joudutaan toteuttamaan Marinin hallituksen tekemiä päätöksiä. Vaikea ohjailla kun saat käsiin junan jonka jarrukahva on lähespoikki.
Toi ansiosidoonainen täytyisi lopettaa kokonaan ja tehdä jonkinlainen kompensaatio työttömyyskorvaukseen. Minkä takia pitää olla t
Silloin korjataan jarrukahva? Kyllä se nyt vain on niin että tämä hallitus vastaa omasta toiminnastaan kuten kaikki hallitukset ovat tehneet. Jos jokin asia ei toimi niin on turha syyttää muita hallituksia vaan korjata asiat. Nyt kun katsoo lukuja olivatpa ne mitä tahansa niin mikään ei ole muuttunut parempaan. Työttömyyskassojen osalta olen osittain samaa mieltä mutta mitä tapahtuisi jos ei olisi liittoja ajamassa työntekijöiden etuja? Vastaukseksi ei kelpaa että jokainen sopii omat asiansa koska ei ole selkänojaa. Yrittää voi mutta saneluksi se menisi työnantajan taholta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persujen vika?
Toi ansiosidoonainen täytyisi lopettaa kokonaan ja tehdä jonkinlainen kompensaatio työttömyyskorvaukseen. Minkä takia pitää olla t
No minkä takia veronmaksajien rahoista maksetaan valtavia yritystukia ja yrittäjät saavat kaikenlaisia verohelpotuksia verrattuna palkansaajiin? Ne pitäisi myös lopettaa jos ansiosidonnaisen maksu valtion kassasta on väärin niin kyllä on yritysvoittojenkin tukeminen.
Autismin kanssakin pystyy elämään täysipainoista elämää.