Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suosittele jotain kasvoöljyä millä saisin elvytettyä kuivaakin kuivempaa ihoa! Käytän jo öljypesua mutta vaatii vielä enemmän

Vierailija
04.01.2025 |

Joku Lumenen öljyseerumi on myös silloin tällöin käytössä mutta haluan kokeilla muitakin, joku päivittäinen?

Ihmisillä on niin kauniit kuulaat ihot vaikka telkkarissa ja itsellä otsa rapisee :(

Kommentit (111)

Vierailija
1/111 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelin vähentää ryyppäämistä. Olen kuullut, että se voi auttaa ihon kuivuuteen.

Vierailija
2/111 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ajattelin vähentää ryyppäämistä. Olen kuullut, että se voi auttaa ihon kuivuuteen.

Voi että kun en käytä alkoholia ollenkaan niin eipä sekään ole auttanut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/111 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hankit nyt minkä tahansa öljyn, muista, että öljy tarvitsee emulgaattorin, muuten se jää ihon pintaan lillumaan, eikä imeydy. Helppona emulgaattorina toimii ihan hanavesi. Kostuta kasvot kunnolla ja hiero sitten öljy ihoon, se imeytyy hetkessä ja saat ihanan pehmeän ihon. 

Vierailija
4/111 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi että kun en käytä alkoholia ollenkaan niin eipä sekään ole auttanut.

Kannattaakohan minunkaan sitten kokeilla? :(

Vierailija
5/111 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hankit nyt minkä tahansa öljyn, muista, että öljy tarvitsee emulgaattorin, muuten se jää ihon pintaan lillumaan, eikä imeydy. Helppona emulgaattorina toimii ihan hanavesi. Kostuta kasvot kunnolla ja hiero sitten öljy ihoon, se imeytyy hetkessä ja saat ihanan pehmeän ihon. 

Itse asiassa eilen laitoin niin päin että ensin sitä Lumenen öljytippaa ja jotain kosteuttavaa kasvovettä vielä päälle hieroen kun tuntui ettei se pelkkä öljy riittänyt.

Vierailija
6/111 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse asiassa eilen laitoin niin päin että ensin sitä Lumenen öljytippaa ja jotain kosteuttavaa kasvovettä vielä päälle hieroen kun tuntui ettei se pelkkä öljy riittänyt.

Kokeile niin päin että ensin kasvovesi, sitten öljy ennen kuin kasvovesi kokonaan haihtuu iholta.

Vierailija
7/111 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokeile niin päin että ensin kasvovesi, sitten öljy ennen kuin kasvovesi kokonaan haihtuu iholta.

Olen aikaisemmin laittanut niinpäin eikä juurikaan hyötyä

Vierailija
8/111 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuivaihoisen ei tulisi käyttää alkoholipitoista kasvovettä. 

Vierailija
9/111 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuivaihoisen ei tulisi käyttää alkoholipitoista kasvovettä. 

Se on nimenomaan kuivan ihon kasvovesi mikä mulla on

Vierailija
10/111 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä rasvoja ruokaan. Käytän itse pellavaöljyä. Se ei ole erityisen hyvän makuista, mutta iho pysyy pehmeänä. 

Vierailija
11/111 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öljy ei kosteuta ihoa. Ota käyttöön kosteuttava seerumi, sen päälle kosteusvoide ja sitten sitä kasvoöljyä jos haluaa. Öljy lukitsee seerumin ja voiteen kosteuden alleen. Tietysti on merkitystä myös miten puhdistat kasvosi. Joku puhdistusmaito voisi olla hyvä tuossa kohtaa. Kasvoveden kerostaminen myös toimii, eli kevyempää kasvovettä taputellaan kasvoille (ei kannata laittaa pumpuliin, menee vaan hukkaan paljon), annetaan olla hetken ja sitten toinen kerros. Voi toistaa useita kertoja. 

Vierailija
12/111 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdotan ruokavalioon lisäksi jotain pellavaöljyä, helokkiäljyä tai kookosrasvaa. Joku kalaöljylisäkin saattaisi toimia.

Vierailija
13/111 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai käytä pelkkää öljyä? Tuhti kosteusvoide ja sen päälle öljy sitomaan kosteus ihoon.

T. Toinen superkuivaihoinen, jolle mikään tuote ei ole liian kosteuttava

Vierailija
14/111 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kai käytä pelkkää öljyä? Tuhti kosteusvoide ja sen päälle öljy sitomaan kosteus ihoon.

T. Toinen superkuivaihoinen, jolle mikään tuote ei ole liian kosteuttava

Löytyy päivä- ja yövoiteita eri merkeiltä myös, ihan yhtä tyhjän kanssa

Vierailija
15/111 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pellavaöljyyn liittyy väitteitä. Ehkä ovat totta, ehkä eivät.

Vierailija
16/111 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ja millä tuotteilla hoidat nyt ihoasi? 

Vierailija
17/111 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuori kuollut ihosolukko (se hilseilevä iho) pois säännöllisesti. Mikään kosteutus ei imeydy, jos pohja ei ole kunnossa ja hoidettu. Käytä seerumia, paksumpaa kosteusvoidetta johon voi tarvittaessa sekoittaa ne öljytipat. Huolehdi, ettei huoneilma pääse liian kuivaksi ja huolehdi myös sisäisesti nesteiden saannista. 

Vierailija
18/111 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ja millä tuotteilla hoidat nyt ihoasi? 

Ihan on kaikilta mahdollisilta merkeiltä käytössä tosiaan öljypesu, sitten on kuivan ihon kasvovettä, päivä-/yövoidetta monia eri merkkisiä, löytyy seerumeita ja öljyjä sekä kuorivia hoitoja esim. The Ordinarylta tai juurikin Lumenelta jne. 

Vierailija
19/111 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuori kuollut ihosolukko (se hilseilevä iho) pois säännöllisesti. Mikään kosteutus ei imeydy, jos pohja ei ole kunnossa ja hoidettu. Käytä seerumia, paksumpaa kosteusvoidetta johon voi tarvittaessa sekoittaa ne öljytipat. Huolehdi, ettei huoneilma pääse liian kuivaksi ja huolehdi myös sisäisesti nesteiden saannista. 

Kuorin kyllä kerran viikossa.

Vierailija
20/111 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla toimii toi kerrostaminen hyvin, pysyy pintakuivuus poissa. Aamulla laitan suihkupullosta kasvovettä (madara comforting toner), sitten hoitonestettä (cosrx peptidi), sen päälle hyaluronikasvovettä (hadalabo hyaluronic acid) ja viimeiseksi kosteusvoide (hadalabo Hyaluronic emulsion). Illalla laitan vielä noiden päälle ordinaryn ruusunmarjaöljyä pari kolme tippaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kuusi