Mikä sai J. Bäckmanin rakastumaan Venäjään?
Kommentit (55)
N-liiton johto oli täysin ns oikeistolaista suhmuroijaa.
Orwelia mukaillen olivat ns. tasa-arvoisempia kuin kansa.
Vierailija kirjoitti:
Raha varmaan pääasiallinen syy. Sai sitä ainakin aikoinaan sieltä suunnalta. Ei se varmaan yksin riitä, että on siinä joku persoonallisuushäiriökin samaan aikaan taustalla.
Valta, luuloteltukin, on rahaa väkevämpi motiivi pershäröillä.
Luontaista narsismia ei tyydyttänyt himmailu suomalaisen keskihaaleana yliopiston palkollisena.
Kun tarjolle avautui maksettu rooli Suomen ja suuren valtakunnan välisenä totuudenpuhujana ja suurena välittäjänä. Ja kukatietää lupaus merkittävästä asemasta tulevassa autonomisessa suuriruhtinaskunnassa.
Hyödyllinen hölmö? Ehei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimestä päätellen jopa suomenruotsalainen.
Onhan täällä ollut yli sadan vuoden ajan vasemmistolaisia, jotka enempi, vähempi rakastuneita Neuvostoliittoon.
Vaikea sanoa miksi, työläisten vapautus oli suuri huijaus. Kaikki tasapuolisesti köyhiä, vodka ainoa ilo.
Venäjä on erittäin kaukana Neuvostoliitosta ideologisesti.
Täysin sama paska ja samoilla ideologialla. Eihän paska kullaksi muutu vaikka paskaa koittaisi väittää ja sanoa kullaksi. Ja se bätmänni on rahalla ostettu typerys, tai ihan vaan luonnostaan typerys. Jompi kumpi. Anyway, kyyditys rajan yli ja Suomen passi pois. Tänne sitä ei kannata jättää Suomen yhteiskunnan harmiksi ja elätiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nimestä päätellen jopa suomenruotsalainen.
Onhan täällä ollut yli sadan vuoden ajan vasemmistolaisia, jotka enempi, vähempi rakastuneita Neuvostoliittoon.
Vaikea sanoa miksi, työläisten vapautus oli suuri huijaus. Kaikki tasapuolisesti köyhiä, vodka ainoa ilo.
Venäjä on erittäin kaukana Neuvostoliitosta ideologisesti.
Alkaen heti uskonnosta. Stalin kehotti neuvostokansalaisia repimään kirkontornit alas ja sitten polttamaan kirkot
Stalin oli rehellisempi siinä, Putkerhan käyttääo kirkkia häikäilemättä valtansa ja sotiensa pönkitykseen.
Hänhän on Hartwall-suvun perijöitä eli rikas itsekin, en usko rahan olevan suurikaan motiivi.
Ei tietoa. Venäjällä on ihailijoita paljon varmaan ja naisia? Maastoa ja luontoa, tilaa. Vähän samanlainen luonto kuin täällä, tällä puolella. Mahdollisuuksia?
Vierailija kirjoitti:
Kaunis venäjätär vei entisen incelin mennessään <3
Olisin kyllä itsekkin valmis pettämään isänmaani kauniista venäjätärestä.
Luin hänen kirjaansa aikoinaan kun tuli julkisuuteen. Bätmän kuvaili sitä hetkeä kun hän pääsi Helsingissä yleisössä katsomaan kun Putler tuli jonnekin tilaisuuteen ja oli laueta housuunsa eli taustalla lienee homoseksuaalinen syy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaunis venäjätär vei entisen incelin mennessään <3
Olisin kyllä itsekkin valmis pettämään isänmaani kauniista venäjätärestä.
Itse deittailin tässä vuoden sisällä sekä venäläistä että ukrainalaista naista. Mukavia naisia olivat.
Vierailija kirjoitti:
Olen minäkin aina rakastanut Venäjän historiaa, taidetta, arvostanut tavallista kansaa. Silti olen isänmaallinen suomalainen.
Itse tunnen näitä aika paljon ja täytyy sanoa että kirjallisuus on ainoa asia mitä arvostan Venäjältä, siis se 1800-luvulla kirjoitettu. Kansa on juuri sellaista r o s k a s a k k i a joka nostaa Putlereita ja Stalineita valtaan.
Vierailija kirjoitti:
N-liiton johto oli täysin ns oikeistolaista suhmuroijaa.
Orwelia mukaillen olivat ns. tasa-arvoisempia kuin kansa.
Aika jännä käsitys sinulla oikeistolaisuudesta :D
Olen minäkin aina rakastanut Venäjän historiaa, taidetta, arvostanut tavallista kansaa. Silti olen isänmaallinen suomalainen.