Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nainen olisitko sä onnelline jos voisit harrastaa

Vierailija
03.01.2025 |

sexii aina ilman pilleri ehkäsyy vaan miehel olis aina kumi kalussa t m 29 v

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen hupaisana, että yksi ja sama kirjoittaja keskustelee itsensä kanssa.

Hih.

Vierailija
22/37 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koen hupaisana, että yksi ja sama kirjoittaja keskustelee itsensä kanssa.

Hih.

on täs ketjussa muitakin kuten sä...ja kiva että saat kokea asian hupaisena t ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kertokaa naiset mielipiteitä....olisitteko tyytväisempiä jos ei tartteis koskaa huolehtia ehkäsyst vaan miehet vetäis aina kumin kaluun...? t ap

Minulle sopisi oikein hyvin, olisin tyytyväinen.

Vierailija
24/37 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

kertokaa naiset mielipiteitä....olisitteko tyytväisempiä jos ei tartteis koskaa huolehtia ehkäsyst vaan miehet vetäis aina kumin kaluun...? t ap

Minulle sopisi oikein hyvin, olisin tyytyväinen.

kiitos sulle asiallisesta vastauksesta...osaatko sä sanoa vaikuttaisko se sun seksihaluihin myös lisääväst jos saisit jättää pillerit ? ap 

Vierailija
25/37 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tyytyväinen hormonikierukan kanssa ilman kumia. Puolison kanssa oon ollut yhdessä 20v ja ei oo ikävä niitä suhteen alkuaikoja tai synnytysten jälkeisiä aikoja, kun piti käyttää kumia. Onhan se ihan kiva kumillakin mutta kyllä tuntuu paremmalta ilman. Mut jos olisin sinkku ja jonkun rahdomin kanssa panisin niin ehdottomasti kumin kanssa, mut pitkässä parisuhteessa parempi ilman. 

Vierailija
26/37 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen tyytyväinen hormonikierukan kanssa ilman kumia. Puolison kanssa oon ollut yhdessä 20v ja ei oo ikävä niitä suhteen alkuaikoja tai synnytysten jälkeisiä aikoja, kun piti käyttää kumia. Onhan se ihan kiva kumillakin mutta kyllä tuntuu paremmalta ilman. Mut jos olisin sinkku ja jonkun rahdomin kanssa panisin niin ehdottomasti kumin kanssa, mut pitkässä parisuhteessa parempi ilman. 

hyvä että et oo kokenu kierukan vievän sun sexihaluja...millä tavalla sä koet et kumi huonontaa sun tuntumaa t ap 

Vierailija
27/37 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

hyvä että et oo kokenu kierukan vievän sun sexihaluja...millä tavalla sä koet et kumi huonontaa sun tuntumaa t ap 

Juu, ei oo vienyt niitä onneksi mihinkään. Ja onhan siinä paljon vähemmän hormonejakin kuin e-pillereissä (ja myös eri hormonia). Tosi vaikeaa kuvailla, millä tavalla kumin kanssa tuntuu erilaiselta kuin ilman. Paljaalla on jotenkin silkkisempi tuntuma ehkä. En osaa sanoa tarkemmin mutta paremmalta se tuntuu ilman.

Vierailija
28/37 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, ei oo vienyt niitä onneksi mihinkään. Ja onhan siinä paljon vähemmän hormonejakin kuin e-pillereissä (ja myös eri hormonia). Tosi vaikeaa kuvailla, millä tavalla kumin kanssa tuntuu erilaiselta kuin ilman. Paljaalla on jotenkin silkkisempi tuntuma ehkä. En osaa sanoa ta

silkkisempi on musta hyvä sana...sille se munkin kalun päässä tuntuu ilman kumii...vaik en juuri kumii huomaa mun kalus kun se on naisen sisäs t ap 

Vierailija
29/37 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up 

Vierailija
30/37 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on joku apukoulun käynyt va jakki.

Vierailija
31/37 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kiva et meitä on täällä me kaks sä ja mä ap 

Vierailija
32/37 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ap on niin lutusia kysymyksiä, että mun hoivavietti herää. Haluan rakastella sun kanssa pitkään ja saat tehdä mulle mitä vaan haluat, kohtuuden rajoissa kuitenkin. Sitten kun ollaan molemmat tulleet, haluan hellitellä sua ja silitellä sut uneen, musta tuntuu että tarvit naisen kosketusta, lämpöä ja rakkautta.

N.27v

Vierailija
33/37 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ap, että annat näille hyviä kuitteja takaisin!💓

Vierailija
34/37 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, ei oo vienyt niitä onneksi mihinkään. Ja onhan siinä paljon vähemmän hormonejakin kuin e-pillereissä (ja myös eri hormonia). Tosi vaikeaa kuvailla, millä tavalla kumin kanssa tuntuu erilaiselta kuin ilman. Paljaalla on

Mahtaakohan sun hepin päässä mitään kumia ikänä ollukkaan..et ole tainnut päästä naista kokeileen edes koskaan

Vierailija
35/37 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyvä ap, että annat näille hyviä kuitteja takaisin!💓

kiitos...nää vaatii kuitit takas kun tulevat mellestää vaikka mitää ei oo heilt kysytty ap

Vierailija
36/37 |
08.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla ap on niin lutusia kysymyksiä, että mun hoivavietti herää. Haluan rakastella sun kanssa pitkään ja saat tehdä mulle mitä vaan haluat, kohtuuden rajoissa kuitenkin. Sitten kun ollaan molemmat tulleet, haluan hellitellä sua ja silitellä sut uneen, musta tuntuu että tarvit naisen kosketusta, lämpöä ja rakkautta.

N.27v

ihanaa lukee et sun hoiva vietti herää...mä toodella tarteenn naisen kosketusta...mut en mä siks täällä kysele..mua vaan kiinnostaa aidosti naisen sexuaalisuus...saaks sun anaaliin tulla vai  onks se sulla vaan exit only ap

Vierailija
37/37 |
09.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up in the ass of timos...eli lisää naisten mielipiteitä kaivataan ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän