Mistä saa luonnon eläimille ilmaista ruokaa?
Sorsille, variksille, tiaisille ja oraville. Kaikki ovat niin nälkäisiä täällä kaupungissa ainakin näin talvella kun eivät löydä ruokaa. Eikö ruoka-avusta voi hakea ja viedä eläimille niitä? Antaako ruokakaupat vanhaksi menneitä tuotteita ilmaiseksi jos ruokkii eläimiä luonnossa?
Kommentit (8)
Luonnosta luonnon elukat ruokansa löytää.
Osta. Jos ei voi ostaa niin joku täti- ja mummokööri voi. Mutta ruokinnan pitää olla jatkuvaa, sitä ei voi lopettaa. Puuhun voi kiinnittää oksille, kauemmas taloista. Ei tien ylityskohtaan ettei jää alle. Mitä tahansa ei kannata laittaa mitä kaupasta saa, tulee rottia.
Ei mistään. Et sinä nyt saatana voi syöttää vanhentunutta ihmisruokaa eläimille.
Ne lisääntyy kun olosuhteet on otolliset. Täytyy olla ruokaa, paikka, kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Luonnosta luonnon elukat ruokansa löytää.
Kerroppa mistä tiaiset ja talvehtivat sorsat saa ravintoa ellei ihmiset ruoki niitä?
Vierailija kirjoitti:
Luonnonvaraiset eläimet hankkivat kyllä itse ruokansa, idiootti. Ruokkimalla typerästi oravia ja lintuja tulet samalla ruokkineeksi myös rottia.
Siellä yksi idiootti mölisee joka ei ole luonnossa koskaan käynyt, en ole koskaan nähnyt rottaa metsässä ja liikun joka päivä luonnossa.
Minä heittelen kotipihalleni kaurahiutaleita, keitettyä riisiä, keitettyä pastaa, halpaa kissan ja koiran kuivaruokaa, leivänpalasia, ruoantähteitä ja koiranmakkaran palasia.
Luonnonvaraiset eläimet hankkivat kyllä itse ruokansa, idiootti. Ruokkimalla typerästi oravia ja lintuja tulet samalla ruokkineeksi myös rottia.