Kuutamolla elokuvan nainen rakastuu yksipuolisesti naistenmieheen (nyt telkkarissa)
Jotenkin tuskaisaa katsoa, kun itselle kävi samoin.
En ollutkaan miehelle ainoa, vaan hän pyöritti haaremia selkäni takana. Kiva sit ku ehti jo rakastua tommoseen.
Kommentit (23)
Sitä naistenmiestä, Don Juania, Casanovaa, pleijeriä esittää Peter Franzen tuossa leffassa.
Niin ahdistavaa katsoa yksipuolista rakkautta, kun miestä ei kiinnosta muuta kuin panna.
Vierailija kirjoitti:
Sitä naistenmiestä, Don Juania, Casanovaa, pleijeriä esittää Peter Franzen tuossa leffassa.
Niin ahdistavaa katsoa yksipuolista rakkautta, kun miestä ei kiinnosta muuta kuin panna.
Kuulostat mieheltä, joka esittää naista.
Mun mielestä se mies oli myös ihastunut naiseen ihan yhtä paljon, mutta sitten vaan arki tuli vastaan ja mies kyllästyi naiseen. Ikävä katsoa, miten se nainen alkoi roikkua miehessä sen jälkeen kun mies ilmoitti, että haluaa erota.
Kyllä, toi on pahinta toi, että nainen jäi ruinaamaan, kun miestä ei enää nappaa
Laura Malmivaara on kyllä tosi kaunis tässä leffassa. Miksei yhä pidä samaa tyyliä, siis samanlaisia hiuksia jne.?
Hanna-Leena Härkönen on kasvoiltaan kyllä myös tosi kaunis
Oho, kylläpä Peter Franzenin roolihahmo lässytti semmoiset rakkauspommitukset äsken, ihan kuin narskun suusta. Esittääkö tuo hahmo siis narsistia?
Sai heti tuon naisen koukkuunsa.
Nyt jäi kiinni toisista naisista, mutta nainen katsoo sormien läpi
Siis tolla miehellä on jopa tossa ihan alkuhuuman alussakin toisia naisia.
Narsisti. Hyväksikäyttäjä.
Nyt se mies jätti naisen tosi tylysti
Mitä haaremia se pyöritti? Kyllästyi ja vaihtoi lennossa toiseen. Ihan klassista wt-touhua.
LouLou kirjoitti:
Mun mielestä se mies oli myös ihastunut naiseen ihan yhtä paljon, mutta sitten vaan arki tuli vastaan ja mies kyllästyi naiseen. Ikävä katsoa, miten se nainen alkoi roikkua miehessä sen jälkeen kun mies ilmoitti, että haluaa erota.
Elokuvassa ei oikein käy ilmi, että he seurustelivat muistaakseni vuoden tuossa välissä. Se kuitattiin yhden välibiisin mittaisena kuvasarjana.
Lohinäpistäjä on surkea näyttelijä. Fransboy on suuri keskinkertaisuus
Mies jätti tosi tylysti naisen.
Miksi miesten pitää olla aina niin kylmiä jättäessään?
Vierailija kirjoitti:
Siis tolla miehellä on jopa tossa ihan alkuhuuman alussakin toisia naisia.
Ei minulle tullut samaa epäilystä.
Ainakin sen virheen he tekivät, että muuttivat liian pian yhteen asumaan. Sitten Iiris ei ymmärtänyt, kuinka tärkeää työ on Markolle. Iiriksen ehkä olisi pitänyt hankkia itselleen enemmän harrastuksia ja nähdä ystäviä eikä olla niin kiinni Markossa.
Silti naiset ovat aina vain valmiita rakastumaan Casanoviin, vaikka tietävät jo etukäteen, ettei siitä seuraa mitään hyvää.
Vierailija kirjoitti:
LouLou kirjoitti:
Elokuvassa ei oikein käy ilmi, että he seurustelivat muistaakseni vuoden tuossa välissä. Se kuitattiin yhden välibiisin mittaisena kuvasarjana.
No siis he tapasivat kesäjuhlissa ja sitten jo jouluun mennessä he olivat jo kotvan asuneet yhdessä. Mun mielestä heillä oli aika kevyt vaatetus kun he kantoivat muuttolaatikoita sisään. Eli Max joku muutaman kuukauden seurustelu ennen kuin Iiris muutti Markon kämppään.
Tämähän on miesten itsensä rakastama narratiivi, tuokin on miehen ohjaama elokuva.
Sellaista se on, että alkuhuuman jälkeen astuu arki kuvioihin. Se mies ei vaan kestänyt tylsää arkea ja halusi vaihtaa uuteen. Ei tuollainen mies kykene sitoutumaan
Suurin osa miehistä on h*oria, jotka pitäisi haaremia, jos vaan rahkeet riittäisi eli ei sillä rumalla ja tylsälläkään miehellä se moraali parempi ole.