Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko uskovainen kristitty kuunnella satanistista pop/rock musaa?

Vierailija
03.01.2025 |

tietenkään en kuuntele ääliö-black metallia

mutta Opeth ja Ghost on jännää musaa ja kaunistakin

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuntele mielummin tätä.

hyi helvetti mitä humppapaskaa!

tv uskismies

Jeesus elää muttei uskonnollisessa suomalaisessa paska-m,usiikiaa 

'

ei

Vierailija
22/49 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No Henk koht koen niin, että jos siinä musiikissa on sanoituksessa jotain saatanan ja demonien ylistystä ja selvää Jumalan pilkkaa ja ilkeyttä, niin en halua kuulla sellaista musiikkia, vaikka se olisi musiikillisesti kaunista ja hienosti soitettua ja laulettua. Samoin jos musiikkivideoilla on jotain ritualistisia merkkejä ja ristit alaspäin ja verta ja sairasta meininkiä, niin en halua sellaista enempää, vaikka video ja musiikki olisi äänellisesti hienoa ja sitä voisi muuten haluta kuunnella enemmän. 

Saatananpalvontamusiikista ja sellaisesta musiikista, jossa pyritään vaikuttamaan pahasti, (näistähän ei tiedä mitä siirtää sanoihin ja sointuihin, ei muutenkaan ok sielulle) ja jankutetaan jotain itsetuhoavaa ja  muita tuhoavaa, myrkyllistä aivopesumusiikkia, niin siitä kannattaa pysyä kaikkien erossa eikä mennä mukaan ruokkimaan mitään sellaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

'ttu te hihhulit ootte sekasin. Taitaa se Jeesus olla itse saatana, kun kaikki sen palvojat on noin vidun dillejä.

Vierailija
24/49 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin ne vetää, tv uskis mies

Vierailija
25/49 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En uskaltaisi ellen olisi uskossani vahva. Varsinkin vanhat mustat black/death-metal vinyylit avaavat Portin henkimaailmalle. Levythän pyörivätkin ihan itsekseen ja neulasta kuului ÄÄNIÄ. O_O Ilmeisesti henget olivat jääneet jumiiin levysoittimeen pieneen neulaan, eivät mahtuneet sen kautta tähän maailmaan. Kauheaa.

Isohella?

Vierailija
26/49 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Paskakin hevi on hyvää.

Jopa tuli katsottua PMMP:n konsertti.

uskovainenkaan ei kuuuntele niin paskaa musaa kuin PMMP tai Kotiteollisuus taiu Haloo Helsinki

vanhaa liittoa, Pink Floyd, proge, Kansas, U2, ja morow ja progzilla proge radiot

Jeesus elää!

Älä nyt. Ei saatu ilotulitustakaan uutena vuotena niin tuli PMMP töllöstä katsottua. Joskus aikaisemmin näin Vesalan keikan, joka oli parempi.

Haloo Helsinki puolestaan kaikui taannoin meidän parvekkeelle, ja livenä olivat radioon verrattuna toisella tasolla. just ne radiohitit erottuivat konsertissa tylsinä jollotuksina.

Vierailija
27/49 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

'ttu te hihhulit ootte sekasin. Taitaa se Jeesus olla itse saatana, kun kaikki sen palvojat on noin vidun dillejä.

Kuulostat siltä, että et ole saanut kotikasvatusta, käytöstapoja ei ole. Vaikka olisi eriäviä näkemyksiä, niin toisia voi kohdella kunnioittavasti eikä alkaa haukkumaan. 

Kyllä minä kuuntelen aika laajasti musiikkia, mutta selvää on, että mitään saatananpalvontaa ja pahuuden kieroa ylistämistä kauniissa paketissa (siis paskaa lahjapaketissa tyhmemmille) en ala enempää kuuntelemaan. Aivopesuun suostuminen on jokaisen oma harkinnan asia. 

Totta kai uskonnon suhteen voi puhua myös aivopesusta, ei mennä nyt viiden tuhannen sivun jankkaukseen siitä, uskonnon sijaan painotankin uskoa. John Lennon jne on tämän jo aikoinaan käsittänyt. 

Ja mikä se yksi biisi oli mikä oli tosi hyvä, jossa joku pyörii stripparitangon ympärillä? Siinä tosi hyvä musiikki, mutta taas jotain risti alaspäin -symbolijuttua. Miksi näin tympäisevää merkkien käyttöä, tympäisevää, voisi jättää ristit rauhaan ja keksiä älyn kanssa ihan muuta ja luottaa siihen musiikkiin, mitä tekee... Siinä mietittävää.

Vierailija
28/49 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikki maaimanmusiikki on saatanan musiikkia oli se vaikka kake randelinia tai Eppu Normaalia 

se on ihan samaa kamaa, eri muodoissa

kapakka ukolle se eppu normaali on paras

nuorelle satanistille se on ghost

mutta black metal on pahaa, siinä on jo saatananpalvonta mukana

itse uskovana diggaan children of bodomista, olen jopa istunut Roope Lavalan kanssa kaljallakin Steve Vain  keikalla

..mutta kun mennään lopulta Jeesuksen seuraamiseen niin sinun pitää tehdä jkaikessa valinta

Matt. 16:24

Silloin Jeesus sanoi opetuslapsillensa: "Jos joku tahtoo minun perässäni kulkea, hän kieltäköön itsensä ja ottakoon ristinsä ja seuratkoon minua.

Matt. 16:25

Sillä joka tahtoo pelastaa elämänsä, hän kadottaa sen, mutta joka kadottaa elämänsä minun tähteni, hän löytää sen.

ap Mike

Vierailija
29/49 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tää on paras

Vierailija
30/49 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tää on paras 

Vierailija
31/49 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

U2  Bono ja kaikki muut kaikki paitsi basisti (homo) ovat uskossa

Vierailija
32/49 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

U2  Bono ja kaikki muut kaikki paitsi basisti (homo) ovat uskossa

Ei Adam Clayton oo homo.

Vierailija
33/49 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskovana kuuntele myös bluesia

Vierailija
34/49 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ozzyn aikainen black sabbath kuuluu ehdottomasti sinunlaiselle. Ozzy on prince of darkness. 

Vierailija
35/49 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kuunnella. Saatana mönkii korvakäytävään ja sieltä sieluun.

Vierailija
36/49 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomi gospel on niin lapsellista humppaa etten kestä sitä.

Aamupalaksi Neil Youngia

Jesus aint stupid. JESUS is god

Vierailija
37/49 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen luulin että voi, sitten tulin uskoon ja huomasin että ei voinut.

Tosin ei kai juutalaisetkaan kuuntele Horst Wessel Liediä, EKlaiset Kansainvälistä tai pasifistit sotilasmarssia. 

Vierailija
38/49 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Rock- ja metallimusiikista löytyy niin paljon hyvää musaa, joka ei ole millään tapaa satanistista tms. Ja sieltä löytyy myös tunnustavaa kristillistä musiikkia.

Vierailija
39/49 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tietää, kuka on satanistista?

Vierailija
40/49 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaikki maaimanmusiikki on saatanan musiikkia oli se vaikka kake randelinia tai Eppu Normaalia 

se on ihan samaa kamaa, eri muodoissa

kapakka ukolle se eppu normaali on paras

nuorelle satanistille se on ghost

mutta black metal on pahaa, siinä on jo saatananpalvonta mukana

itse uskovana diggaan children of bodomista, olen jopa istunut Roope Lavalan kanssa kaljallakin Steve Vain  keikalla

..mutta kun mennään lopulta Jeesuksen seuraamiseen niin sinun pitää tehdä jkaikessa valinta

Matt. 16:24

Silloin Jeesus sanoi opetuslapsillensa: "Jos joku tahtoo minun perässäni kulkea, hän kieltäköön itsensä ja ottakoon ristinsä ja seuratkoon minua.

Matt. 16:25

Sillä joka tahtoo pelastaa elämänsä, h

Tiesitkö, että on olemassa kristillistä black metal -musiikkia?

https://fi.wikipedia.org/wiki/Unblack_metal

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi