yhtä kiinnostavaa miestä kohden saa seuloa 100-500 epäkiinnostavaa
Kommentit (26)
En sekaannu epäkiinnostaviin eukkoihin.
m55
Vierailija kirjoitti:
Naisissa sitä vasta seulomista onkin. Kun otetaan pois lihavat, yli kolmekymppiset, ryppyiset, pätkät, hutsut, wokeilijat, ilmastoöyhöt ym. viherhipit, nalkuttajat, yh-äidit ja muuten vain rumat, ei paljoa jää jäljelle. Onneksi biseksuaalina miehenä minulla on parempikin vaihtoehto, joten naisten kanssa vehtailua ei tarvitse edes miettiä.
Hyvä. Katkuudesta homosexiin. Heteronaiset kiittävät
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ihan tyytyväinen, kun saan pari mätsiä viikossa. Nyt vaan viisi aktiivista keskustelua käynnissä.
Miten tuo on edes mahdollista. Tykkäätkö hk:n sinisestä ja keskikaljasta? Vain täysi mauttomuus ja se että kaikki kelpaa selittää, että voi saada useita mätsejä viikossa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sadasta naisesta karsitaan pois amikset ja jäljelle jää 20. Näistä pois vegaanit, politiikkaöyhöt ja maailmantuskalaiset niin jäljelle jää ehkä 10 tutustumisen arvoista.
Eka treffeillä näistä putoaa yhdeksän yrmeää täti Moonikaa. Yhden kanssa vielä toiset treffit ennen kun totuus valkenee ja poistoon se viimeinenkin.
Jos nainen on treffeillä yrmeä se johtuu sinusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet tekee tuolla itselleen (ja naisille) hallaa. Tekevät tinderin mahdottomaksi. Ehkä sun kannattaa ottaa homma vain huvin kannalta kuten tämä blogisti:
https://www.lily.fi/blogit/why-be-single-ja-muita-kysymyksia-joihin-en-…;
Ainakin hommassa näkee uusia ihmisiä (ja omia naapureita sekä työkavereita) ja oppii hyväksi ihmistuntijaksi. Oppii näkemään, miten heikot sosiaaliset taidot monella miehellä on ja sehän taas johtuu tuosta ilmiöstä, että ne svaippaa oikealle kaiken mikä vaikutaa naiselta ja sillä tavoin sabotoi omat mahdollisuutensa (ja naisten mahkut myös).
Minusta on aika outoa ajatella, että juuri miehillä olisi huonot sosiaaliset taidot. Kaikki valintapaineet kohdistuvat miehiin ja ainoastaan miehet joukkona yrittävät ymmärtää, miten naiset toimivat ja ajattelevat, kun t
Miehet ja naiset ovat erilaisia. Vauvantappovitsit ja pierut eivät naurata, väkivalta ja polttomoottorit eivät kiinnosta, jatkuva seksikin on terveysriski naiselle sperman ollessa immunosupressantti. On selvää, että monogaminen romanttinen kaverisuhde ei toimi, tai se toimii vaan niin, että nainen uhraa itsensä täysin miehen kynnysmatoksi. Siellä missä pareja muodostuu ja liitot ovat hedelmällisiä sekä kestävät, se tapahtuu yleensä jommalla kummalla kahdesta tavasta: joko mies luopuu seksualisuudestaan ja on järkiliitossa yleensä järjestetyssä avioliitossa (kiinalaiset, hindut), tai suhde perustuu maskuliiniseen seksuaalisuuteen eli nainen on s eksiorja ja synnytyskone (abrahamilaiset). Jos naiset päättävät, parisuhteita ei yleensä edes muodostu, vaan yleisempää ovat haaremit (apinat) tai jopa täysin naisten yhteiskunnat (mehiläiset)
Olen käynyt miesten palstalla (ylilauta) ja kyseessä on nähdäkseni viemäri. Jos haluat itse pariutua, lähde sieltä välittömästi ja etsi järkevämpää seuraa
Minulla lienee lähelle sama suhdeluku, ainakaan yhtä useampaa kiinnostavaa miestä ei sadan joukkoon mahdu. Mutta se on kyllä kiva tunne kun saa siltä yhdeltä harvinaiselta kiinnostavalta vielä superliken <3