Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heka, eli helsingin kaupungin asunnot nostavat vuokriaan 1.3-25

Vierailija
03.01.2025 |

Heka ilmoitti kulujen nousun vuoksi korottavansa vuokrien hintojaan 3,2% maaliskuun alusta alkaen. Mikä on luonnollisesti kaupungin veronmaksajien kannalta hyvä asia, ettei kaupungin verovaroja käytetä yksittäisten asukkaiden aiheuttamien vuokratappioiden kattamiseen.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityiseltä ja vuokra 820 euroa Etelä-Haagassa. Neliöitä taitaa olla 43 eli riittää kahdelle tai ainakin meille kun edellisessä asunnossa neliöitä oli 29. Vuokra pysyi samana kuin viime vuonna ja me pysymme mieluusti tässä asukkaina koska asunnon sijaintikin työpaikkojen silmälläpitäen mainio. Rauhallinen naapurusto joten mukava siinäkin mielessä. 

Vierailija
22/30 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisissa asunnoissa vuokra nousee vain 1,3 prosenttia, joissakin ökyasunnoissako? Näinhän sinä otsikossa kirjoitat, mutta et valaise asiaa tekstissäsi mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa Helsinkiloisten itkua.

Vierailija
24/30 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäähän vuokria korottaa dierra tarvitsee lisää vaali tukea.

Vierailija
25/30 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään ihme, että vuokria pitää nostaa. Ilkivaltakorjauksiin menee varmasti paljon rahaa vuosittain.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011079583.html

Vierailija
26/30 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uudessa valmistumassa olevassa toki hienossa Hekan uudiskohteessa Oulunkylässä halvimmankin yksiön vuokra on noin 730 euroa ja kalleimmissa asunnoissa yli 1000 euroa.

Vierailija
27/30 |
07.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jumalaura. Asumisoikeusasunnoissa korotettu 10% vuosivauhtia. Onko edes laillista?

Vierailija
28/30 |
06.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta valittaa. Onneksi on katto kuitenkin pään päällä. Sain Hekalta vuokra-asunnon. Olen itse pienituloinen, palkka nettona 2400 e/kk. Kaikki kulut maksettava yksin.

Vierailija
29/30 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uudessa valmistumassa olevassa toki hienossa Hekan uudiskohteessa Oulunkylässä halvimmankin yksiön vuokra on noin 730 euroa ja kalleimmissa asunnoissa yli 1000 euroa.

Oltaisiin saatu asunto tuosta Oulunkylän kohteesta. Ihan hirveä vuokra 40 neliön kaksiosta. Totesin ettei mahduta mitenkään päin sinne. Parvekkeella oli saunan lämpötila, olisin joutunut itse asumaan siellä kun ei olisi muuten mahduttu. Onneksi sitten vähän ajan päästä tarjottiin asuntoa lähempää keskustaa. Kallis on tämäkin mutta omat asuinkulumme putosivat alle puoleen entisestä.

Vierailija
30/30 |
15.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei auta valittaa. Onneksi on katto kuitenkin pään päällä. Sain Hekalta vuokra-asunnon. Olen itse pienituloinen, palkka nettona 2400 e/kk. Kaikki kulut maksettava yksin.

Älä jaksa. Olet keskituloinen. Minulla sama netto ja todellakin olemme keskituloisia emmekä pienitulolsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi kaksi