Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tunteeko kukaan oikeata peräkammarinpoikaa, onko heitä, jos niin missä?

Vierailija
03.01.2025 |

Siis olento, joka

Asuu täysikäisenä vanhempiensa tai vanhemman kanssa ja on useimmiten myös naimaton tai laajemmin sinkkustatuksen omaava sekä työtön ja toimeton mies.

Kommentit (150)

Vierailija
1/150 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiedän yhden...tuijottelee huoneensa seiniä apaattisena,ja runkkailee mällejä seinätapetteihin..menee syömään valmiiseen pöytään vanhan äidin laittamia ruokia..välillä ottaa olutta

Vierailija
2/150 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen asui Kankaanpäässä äitinsä kanssa koko ikänsä, mutta oli naispuolinen korkeasti koulutettu ilmeinen hullu.

Asui äitinsä kanssa ikänsä tekemättä mitään työtä, taksikuski-isänsä perinnöllä ja veronmaksajien rahoilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/150 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän minä. Lähes kaikki aloituksen kriteerit täsmäävät, ehkä poisluettuna tuo toimeton. Työttömäksi en ole ilmoittautunut, vaikka en siis ole palkkatöissä. Mikä olikaan se ap:n kysymys?

Vierailija
4/150 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällähän minä. Lähes kaikki aloituksen kriteerit täsmäävät, ehkä poisluettuna tuo toimeton. Työttömäksi en ole ilmoittautunut, vaikka en siis ole palkkatöissä. Mikä olikaan se ap:n kysymys?

Asutko kainuussa?

Vierailija
5/150 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, pikkuveljeni on sellainen. Töitä tekee silloin tällöin jotain pätkiä. Tosin hän asuneet kotona siksi, että pelkää isäni tekevän äidille jotain ja vain hän on tarpeeksi iso ja vahva laittamaan isän nippuun. Kai hänkin pois muuttaa, kun isä vihdoin menehtyy alkoholismiin, niin en tiedä täyttääkö määritelmän. 

Vierailija
6/150 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunsin, suvussa oli kaksi. Nyt jo edesmenneet.

Vierailija
7/150 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asutko kainuussa?

En asu Kainuussa eikä minulla ole sinne kosketuspintaa.

Vierailija
8/150 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällähän minä.

Vierailija
9/150 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteeko kukaan sen 5-kymppisen urjalan punkalaitumelta?

Vierailija
10/150 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi aina luullaan, että peräkammarinpoika ei tee mitään muuta, kuin menee syömään ruokapöytään äidin valmistamaa ruokaa, eikä tee töitä ja juopottelee? Itse asuin äitini kanssa hänen kuolemaansa saakka. Kävin töissä, en juopotellut, valmistin ruokaa ja siivosin yhtä paljon kuin äitini. Välillä jopa enemmän. Puolet maksoin kaikista taloumenoistakin.

Vierailija
11/150 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi, niitä on täällä Helsingin keskustassakin. Yksi 60-vuotias meni ihan sekaisin ja sai sydänkohtauksen kun 90-vuotias äitimuori kuoli.

Vierailija
12/150 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi aina luullaan, että peräkammarinpoika ei tee mitään muuta, kuin menee syömään ruokapöytään äidin valmistamaa ruokaa, eikä tee töitä ja juopottelee? Itse asuin äitini kanssa hänen kuolemaansa saakka. Kävin töissä, en juopotellut, valmistin ruokaa ja siivosin yhtä paljon kuin äitini. Välillä jopa enemmän. Puolet maksoin kaikista taloumenoistakin.

No mitenkä olet pärjännyt äidin kuoleman jälkeen? Miksi asuit hänen kanssaan? Eikö sinulla ole omaa perhettä?

Vierailija
13/150 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten hankit elannon ja miksi et asu itsenäisesti? 

Vierailija
14/150 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun serkku on 30-jotain ja asuu porukoilla

Vierailija
15/150 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten jäit äidin helmoihin? Olitko jotenkin ikäistäsi lapsellisempi 20-vuotiaana kun et itsenäistynyt silloin kuin muut? 

Vierailija
16/150 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuvassa olen minä, paitsi että kustannan asumisen kokonaan.

Vierailija
17/150 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin yksi löytyy Kempeleestä

Vierailija
18/150 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkihan Suomessa tuntee jonkun. Enemmän voi kysyä, että kuka ei tunne?

Vierailija
19/150 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvassa olen minä, paitsi että kustannan asumisen kokonaan.

Selvä, olet taloudellisesti itsenäinen mutta miksi et ole henkisesti? 

Vierailija
20/150 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallista, että olet sinkku ?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kahdeksan