Helmikuussa elokuviin tulevassa Risto Räppääjässäkin Risto on muuttunut tummaihoiseksi
Kommentit (1149)
Ne lapset jotka on kattonu tän elokuvan nii niistä tulee varmaan vihervassareita
Kyllä minä niin mieleni pahoitin, kun Risto Räppääjäksi otettiin tummaihoinen lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä niin mieleni pahoitin, kun Risto Räppääjäksi otettiin tummaihoinen lapsi.
Minä taas kyllästyin, kun noita somaleita tungetaan nykyisin joka läpeen, kun pitää matkia amerikkalaista woketusta - ja vain siksi. Muita vähemmistöjähän meillä ei olekaan... Mitä jos Risto olisikin saamelainen, vietnamilainen, romani, suomenruotsalainen tai vammainen? Olisiko yhtä trendikästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas kyllästyin, kun noita somaleita tungetaan nykyisin joka läpeen, kun pitää matkia amerikkalaista woketusta - ja vain siksi. Muita vähemmistöjähän meillä ei olekaan... Mitä jos Risto olisikin saamelainen, vietnamilainen, romani, suomenruotsalainen tai vammainen? Olisiko yhtä trendikästä?
Sehän olisi rasismia.
Seuraavaksi pitää tehä sellanen elokuva että Tarzan on tumma
Ärsyttää että ei enää saa olla valkone heteromies
Kyllä se woke on perseestä kun pitää saastuttaa jopa lasten elokuvia tällä lailla
Vierailija kirjoitti:
Jaa.Onkos se joku Persusversio.Ensi iltaan Persuilla vapaa pääsy?Omat talouspaperit mukaan.
Lopeta se paskanjauhanta
Mitä jos ensi kerralla vastaisit asiaankuuluvasti? Kaltaisiasi Persupersupersu -paskanjauhajia ei kaipaa kukaan.