Haluaisin somali- tai romaninaisen
Kommentit (26)
No laita toimeksi! Ei pitäisi olla vaikeaa tänä päivänä!
Itsekin haluaisin romanimiehen. Myös arabi, berberi tai kurdi kelpaisi. Somalit ehkä liian tummia makuuni. Ei millään pahalla somaleja kohtaan, ei minulla ole mitään heitä vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse en sekaantuisi eläimeen.
Miten sitten pystyt olemaan itsesi kanssa, sokeritautinen sika?
Minä haluaisin isoa somalimeisseliä peppuuni
-Sebu 57
Vierailija kirjoitti:
Luulin että eläimiin sekaantuminen oli kiellettyä
Kyllähän säkin räpläät päivittäin. Pitäskö sut laittaa vankilaan, sokeritautinen sika?
85%-99% somalinaisista on kokenut FGM:n, jos et sitä tiedä niin jeps
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllähän säkin räpläät päivittäin. Pitäskö sut laittaa vankilaan, sokeritautinen sika?
Itkettääkö rahtihametta?
Et onnistu. Ne Ja suvun miehet ovat niin hirveitä rasisteja, ettei muusta kulttuurista tulleet kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itkettääkö rahtihametta?
Näin sigma-heteromiehenä kysyn että mikä teki sinusta rasistin, misogynistin ja incelin?
Vierailija kirjoitti:
Et onnistu. Ne Ja suvun miehet ovat niin hirveitä rasisteja, ettei muusta kulttuurista tulleet kelpaa.
Ei mua ne miehet kiinnosta tai pelota. Samanlain ne kaatuu nyrkistä kuin muutkin.
Vierailija kirjoitti:
No laita toimeksi! Ei pitäisi olla vaikeaa tänä päivänä!
No se ei toimi ihan samalla tavalla kuin jos nainen haluaisi somalimiehen.
Vierailija kirjoitti:
85%-99% somalinaisista on kokenut FGM:n, jos et sitä tiedä niin jeps
Miksi en tietäisi? Mitä ajat takaa tällä?
Mann een en koskisi pitkällä tikullakaan, varastaisi vielä sen tikunkin. Somalin tarvitsisi olla riittävän nuori, ettei olisi alapäästä mutiloitu ja ommeltu sikäläisten multikulttuuristen, meitä suomalaisia parempien tapojen mukaisesti. En rupeaisi mitään ompeleita avaamaan tai kipua aiheuttamaan.
Oikeastaan somalin pitäisi olla otettu huostaan suomalaisten sijaisvanhempien huomaan, pois omasta primitiivisestä kulttuuristaan ja uskonnostaan josta ei mitään iloa ole kenellekään koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mua ne miehet kiinnosta tai pelota. Samanlain ne kaatuu nyrkistä kuin muutkin.
Mut ottaa hengiltä sun naisen kunniansa vuoksi. Häpäiset suvun. Tätä on nykypäivän rasismi Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Minä haluaisin isoa somalimeisseliä peppuuni
-Sebu 57
Päivän paras!😂🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mut ottaa hengiltä sun naisen kunniansa vuoksi. Häpäiset suvun. Tätä on nykypäivän rasismi Suomessa.
Mitä ruppasten sukujen kunniasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopii yrittää.
Tumman tytön pimpin nuolennassa paljastuu lohenpunainen sisus, nams