Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helmikuussa elokuviin tulevassa Risto Räppääjässäkin Risto on muuttunut tummaihoiseksi

Vierailija
02.01.2025 |

Höh. Vanhemmat Risto Räppääjät oli kivempia. 

Kommentit (1149)

Vierailija
641/1149 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän tämä tarinaan sopii oikein hyvin. Riston isää ei ole koskaan näytetty. Riston äiti Ursula (Rauhan sisko) työskentelee ulkomailla tutkijana. Isä lienee ollut musta mies. 

Onko se lapsi sit joku kameleontti vai?

Vierailija
642/1149 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rihannasta saisi myös hyvän leffan jossa pääesiintyjä olisi valkoinen suomalainen blondi nainen😊

Mikä estää sinua tekemästä? 

Wokettajien cancelointi

Koitahan lapatossu löytää selkärankasi ja tee elokuva. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
643/1149 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin odotan uutta leffaa Hitleristä, meinaan afropäisestä mustasta hitleristä;) Ai eikö sovi?? 

Juutalainen Hitler kurittamassa mustia.

Elokuva valkoisista orjista mustien puuvillaplantaaseilla.

Historian hirmuteothan liittyy suoraan fiktiiviseen lastenelokuvan hahmoon. Oi miten nokkelaa persuilua 0/5😅

Et ole mustasta Mannerheimista kuullut? 😅

Olen ja ei liity tähän asiaan mitenkään koska on oikea merkittävä henkilö ja siitä asiasta olin itsekin erimieltä.

Samasta hyvesignalointimustapesuwokepelleilystä on kyse. Woket ovat niin typeriä, etteivät ymmärrä täll

Siis miten voi olla mahdollista, että jonkun pienen pojan elokuvarooli voi näin mennä aikuisen ihmisen tunteisiin?  Koko maailma on pilalla, kun pienipoika esittää Risto Räppääjää??? 

Voisitko sinä nyt vain ajatella, että tuo Aleksi on ennen kaikkea pieni poika? Ei mitään muuta.  Ei se maailmaa kaada, että hän esittää Risto räppääjää. Miten tuo edes vaikuttaa sinun henkilökohtaiseen elämääsi. Tuskin käyt kyseistä elokuvaa katsomassa.  Miten sinun elämäsi pilaantui sillä, että Aleksi esittää Risto Räppääjän roolin?  Avaatko vähän?

Ja miten koko maailma meni nyt pilalle?

Vierailija
644/1149 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se ihonväri nyt noin vaihtu.

Mitä seuraavaksi, Peppi Pitkätossu onkin poika?

Vierailija
645/1149 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin aiheelliseksi ilmoittaa tästä keskusteluketjusta elokuvan tuotantoyhtiö Solar Filmsille. 

No tätähän tekijät ovat odottaneetkin. Pääsevät otsikoihin. Vielä jonkin aikaa tällä woketuksella ja siihen liittyvällä moraaliposeeraamisella voi ratsastaa Suomessa, mutta USAssa enemmistö on jo saanut tarpeekseen ja se muutos tulee pintaan myös Suomessa, vaikkakin viipeellä.

Älä sotke USA:ta tähän kun se ei mitenkään asiaan liity. Eikö Lucia-case opettanut jo sinulle, että Suomessa enemmistö on saanut tarpeeksi rasismista. 

USA liittyy tähän sen verran, että koko tämä woke-perseily on sieltä saanut alkunsa.

-eri

Nyt vain odotellaan milloin rantautuu Suomeenkin. 

Vierailija
646/1149 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minun lapseni eivät tuota paskaa tule näkemään.

Jumala suojelkoon lapsia sinun kaltaiseltasi vanhemmalta. 

Tiedoksesi ettei Jumalaa ole olemassa.

Et sinä sitä voi tietää. Oikesti et voi. 

Vierailija
647/1149 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Edelleenkin odotan uutta leffaa Hitleristä, meinaan afropäisestä mustasta hitleristä;) Ai eikö sovi?? 

Historian hirmuteothan liittyy suoraan fiktiiviseen lastenelokuvan hahmoon. Oi miten nokkelaa persuilua 0/5😅

Olen ja ei liity tähän asiaan mitenkään koska on oikea merkittävä henkilö ja siitä asiasta olin itsekin erimieltä.

Jos Mannerheim oikeasti olisi ollut musta, niin se olis juossut Afrikkaan takaisin ja pysynyt siellä piilossa sodan loppuun saakka.

Vierailija
648/1149 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittäkää nyt aikuiset ihmiset tajuta, että nämä nuoret ovat lukutaitoisia ja käyttävät nettiä. Ajatuksenvapaus meillä on ja jopa sananvapaus, mutta aina ei tarvitsee suoltaa nettiin kaikkea mitä sylki suuhun tuo.

Vierailija
649/1149 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

You tubessa löytyy Filminurkka 532. Siinä Aleksi ja Alma kertoo, että heidät kutsuttiin koekuvauksiin. Eli eivät ole itse hakeneet rooleihin, vaan heidät on pyydetty. 

Aleksi selkeästi ollut kiikarissa rooliin, kun kutsuttu kuvauksiin. Valintaprosessi ollut aika erilainen kuin esim. edellisen räppääjän näyttelijällä Otso Törmälällä, joka hakenut yleisen haun kautta videolla ja siitä pääsyt vasta koekuvauksiin. Aleksi kutsuttu suoraan koekuvauksiin ilman hakua. 

Vierailija
650/1149 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tiedän. Miten sinä muka voit tietää mitä minä tiedän ja mitä en? Haluat vain uskoa, etten tietäisi.

Vierailija
651/1149 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samasta hyvesignalointimustapesuwokepelleilystä on kyse.

Ymmärrät väärin. Se olet sinä ja kaltaisesi ihmisroskat mihin kansa on kyllästynyt.

Vierailija
652/1149 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten se ihonväri nyt noin vaihtu.

Mitä seuraavaksi, Peppi Pitkätossu onkin poika?

Miksi ei voisi olla? Minä kävin tänäkin kesänä katsomassa useammankin kesäteatteri esityksen ja kyllä niissä kaikkissa naiset enimmäkseen esitti myös miesten roolit. Yhdessäkin teatterissa oli vain yksi miesnäyttelijä ja rooleja aika monelle miehelle, niin vain ne naiset ne kaikki näytteli. Kyllä Pepinkin roolin voisi näytellä poika. Miten ihmiset on noin rajoittuneita. Mitä välii?

Eikö tuo nyt ole ihan sama kuka sitä Peppiä tai Ristoa esittää?

Vierailija
653/1149 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa muuten, mutta hahmo on alkuperäisesti valkoinen, joten miksi tuollainen muutos?

Vierailija
654/1149 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tiedän. Miten sinä muka voit tietää mitä minä tiedän ja mitä en? Haluat vain uskoa, etten tietäisi.

En minä väitä, että minä tiedän, että Jumala on tai ei ole olemassa, koska meistä KUMPIKAAN ei voi sitä tietää. Ihmisen tiedot ja ajatukset ovat hyvin rajatut. Tämäkin keskusteku sen todistaa. Ei sulla sitä tietoa ole, niin kuin ei kenelläkään kuolevaisella.  Luulet vaan.

Vierailija
655/1149 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

You tubessa löytyy Filminurkka 532. Siinä Aleksi ja Alma kertoo, että heidät kutsuttiin koekuvauksiin. Eli eivät ole itse hakeneet rooleihin, vaan heidät on pyydetty. 

Koekuvauksiin eli casting. Ei kutsuttu rooliin vaan koekuvauksiin niinkuin varmasti muitakin. Suomessa on aika pienet näyttelijäpiirit varsinkin lapsirooleihin 

No näinhän sitä tehdään muidenkin työpaikkojen kanssa, joihin on jo kandidaatti valmiina. Järjestetään muodollisesti avoin työnhaku, mutta työn saa tietty hakija. 

Tätä olin tulossa sanomaan. Julkisen puolen työpaikoissa rekrytoinneissa on järjestettävä julkinen haku, vaikka paikka on jo luvattu jollekin. Esimerkkinä viikarin tapaus VTT:ssä. Rekryn perusteena oli ranskan kielen taito, jota tehtävän hoitamisessa ei lainkaan tarvittu. 

Vierailija
656/1149 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulevaisuudessa ei voi saada tukea elokuviin jossa ei ole mustaa päähenkilöä.

Vierailija
657/1149 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ois muuten tukia tippunut wokeelokuvasäätiöltä! Vihervassareita pullollaan. 

Vierailija
658/1149 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei haittaa muuten, mutta hahmo on alkuperäisesti valkoinen, joten miksi tuollainen muutos?

Ernest Lawson taitaa olla myös joissain  elokuvissa. Oletko varma, että hänen roolihahmonsa on kirjoitettu mustalle ihmiselle? Jos ei ole niin outoa, että se on sitten annettu mustalle?  Vai?

Vierailija
659/1149 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsomatta paskaa.

Vierailija
660/1149 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tää wokettaminen säälittävää.. Onko tuolla nyt kaksi mustaa isää? Vai mitä? Rahan takiahan tämä pelleily on. Tukia saatu tällä ehdolla, veronmaksajien rahaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi