Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helmikuussa elokuviin tulevassa Risto Räppääjässäkin Risto on muuttunut tummaihoiseksi

Vierailija
02.01.2025 |

Höh. Vanhemmat Risto Räppääjät oli kivempia. 

Kommentit (1149)

Vierailija
581/1149 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asia ei muuten edes kiinnosta mutta ensimmäiset viestit lukaistua, ihmetyttää näiden persujänkyttäjien ilmestyminen samantien. Kaikki ovat persuja jotka eivät siedä woketusta. Ja oikein kymmeniä, hyvä ettei satoja peukkuja todella vajaissa viesteissä? Täh? Täytyy olla botteja. 

Vierailija
582/1149 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Ei ole ollut castingia, vaan Aleksia on pyydetty rooliin suoraan. "

Unohdit laittaa linkin valheeseesi. Voi reppanaa 😅 

Mihin ihmeen valheeseen? Noihin Riston ja Nellin rooleihin ei ole ollut castingia. Vain avustajan rooleihin oli. Mikä ihmeen linkki tästä pitäisi laittaa ja miksi kutsut minua reppanaksi? Laita itse linkki, jos kerran tiedät paremmin, että casting on ollut. 

Linkkiä odotellessa.

Sitä saa näiltä Ylilautalaisilta odotella😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
583/1149 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin ihmeen valheeseen? Noihin Riston ja Nellin rooleihin ei ole ollut castingia. Vain avustajan rooleihin oli. Mikä ihmeen linkki tästä pitäisi laittaa ja miksi kutsut minua reppanaksi? Laita itse linkki, jos kerran tiedät paremmin, että casting on ollut. 

Linkkiä odotellessa.

Eli Aleksi on valittu tarkoitushakuisesti rooliin ihonvärinsä takia, ei siksi että oli paras kaikista hakijoista.

Vierailija
584/1149 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin aiheelliseksi ilmoittaa tästä keskusteluketjusta elokuvan tuotantoyhtiö Solar Filmsille. 

No tätähän tekijät ovat odottaneetkin. Pääsevät otsikoihin. Vielä jonkin aikaa tällä woketuksella ja siihen liittyvällä moraaliposeeraamisella voi ratsastaa Suomessa, mutta USAssa enemmistö on jo saanut tarpeekseen ja se muutos tulee pintaan myös Suomessa, vaikkakin viipeellä.

Totta. USA:ssa muutos menee jo toiseen suuntaan. Vaikka Trump olisi huonoin mahdollinen presidentti niin monelle se oli ainoa vaihtoehto nykytilanteessa.

Puolet kuitenkin äänesti muuta. Taisi olla itseasiassa vähän yli puolet.

Vierailija
585/1149 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi elokuvan tekijät haluavat heittää poikaparan susille? :(

Pääsevät uhriutumaan ja syyttelemään. Vihervasemmisto saa lisää vettä myllyynsä. Me suomalaiset olemme taas kerran maailman pahimpia rasisteja.

Lasta rasistisesti solvaavilla aikuisilla ei ole mitään vastuuta teoistaan? Tuotannon vika että olet rasisti?

Mikä on loppujen lopuksi rasismia ja onko rasismi edes kiellettyä ja laitonta, jos kyse on vain mielipiteiden ilmaisemisesta? 

Ai sinä et tiedä mitä on rasismi? No kannattaa tutustua aiheeseen:

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Rasismi

Mielipiteen ilmaus on ihan eri asia kuin surjintä ja haukkumasanoilla solvaaminen.

No hienoa, että mielipiteitä saa edelleen ilmaista. Minun mielipide on se, että afrikkalaistaustaiset ovat yliedustettuja nykyisessä suomalaisessa mediakuvastossa. Maailma ei ole mustavalkoinen.

Vierailija
586/1149 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkkiä odotellessa.

Siis mikä linkki olisi sellaisesta asiasta, jota ei ole ollut? Linkin niihin castingeihin kyllä löytää helpommin, jos sellainen olisi ollut. Ne ilmoitukset jää kyllä nettiin. Löytyy vain ilmoitus avustajahausta, ei päärooleista.

Vierailija
587/1149 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivoiolla tyhmempää kuin Persu.

Vierailija
588/1149 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katsoin aiheelliseksi ilmoittaa tästä keskusteluketjusta elokuvan tuotantoyhtiö Solar Filmsille. 

No tätähän tekijät ovat odottaneetkin. Pääsevät otsikoihin. Vielä jonkin aikaa tällä woketuksella ja siihen liittyvällä moraaliposeeraamisella voi ratsastaa Suomessa, mutta USAssa enemmistö on jo saanut tarpeekseen ja se muutos tulee pintaan myös Suomessa, vaikkakin viipeellä.

Totta. USA:ssa muutos menee jo toiseen suuntaan. Vaikka Trump olisi huonoin mahdollinen presidentti niin monelle se oli ainoa vaihtoehto nykytilanteessa.

Puolet kuitenkin äänesti muuta. Taisi olla itseasiassa vähän yli puolet.

Mutta Snow Woke alias Snow Brown -elokuvan trailerin nähneistä ylivoimainen enemmistö on painanut "en tykkää" -nappia.

Vierailija
589/1149 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lucia casea yritetään uudelleen. Tukia tippuu huomattavasti helpommin kun kerrotaan pääosanesittäjän olevan muun värinen.

Yle. Elokuvasäätiö jne. Rahahanat aukeaakin paljon helpommin.

Vai miksi luulette tekijöiden valinneen tummaihoisen pääosaan ?

Voin kertoa sinulle, että siinä vaiheessa kun Elokuvasäätiöltä haetaan tukea, ei roolitusta ole edes tehty. 

Vierailija
590/1149 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkkiä odotellessa.

Eli Aleksi on valittu tarkoitushakuisesti rooliin ihonvärinsä takia, ei siksi että oli paras kaikista hakijoista.

Ei vaan Aleksi on jo lapsinäyttelijäpiireissä tuttu, niin päästy helpolla, kun valittu suoraan. Samoin Nelli on näytellyt aiemminkin. Ei oo jaksettu alkaa etsimään ketään pysty metsästä.

Vierailija
591/1149 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pääsevät uhriutumaan ja syyttelemään. Vihervasemmisto saa lisää vettä myllyynsä. Me suomalaiset olemme taas kerran maailman pahimpia rasisteja.

Lasta rasistisesti solvaavilla aikuisilla ei ole mitään vastuuta teoistaan? Tuotannon vika että olet rasisti?

Mikä on loppujen lopuksi rasismia ja onko rasismi edes kiellettyä ja laitonta, jos kyse on vain mielipiteiden ilmaisemisesta? 

Ai sinä et tiedä mitä on rasismi? No kannattaa tutustua aiheeseen:

https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Rasismi

Mielipiteen ilmaus on ihan eri asia kuin

Suomessa ollaan rähmällään. Esim. Etelä-Euroopan maissa ei mainoksissa näy yhtään afrikkalaistaustaisia, vaan pelkästään kantaväestön näköisiä esiintyjiä. Kauheita rasseja ovat!

Vierailija
592/1149 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lucia casea yritetään uudelleen. Tukia tippuu huomattavasti helpommin kun kerrotaan pääosanesittäjän olevan muun värinen.

Voin kertoa sinulle, että siinä vaiheessa kun Elokuvasäätiöltä haetaan tukea, ei roolitusta ole edes tehty. 

Elokuvasäätiö on ottanut DEI ohjeistukset todella vakavasti ja harkitsee että tulevaisuudessa tuettavilta elokuvilta vaaditaan DEI sääntöihin sitoutumista.

Vierailija
593/1149 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen että tuotantoon samoin kuin elokuvasäätiöön ja moneen yksityiseen säätiöön on soluttautunut aktivisteja. Heitä on nykyään joka paikassa ja vainoamalla pakottavat muut hiljaiseksi ja noudattamaan tätä ainoaa oikeaa wokeuskontoa.

Luulo ei ole tiedon väärti. 

Vierailija
594/1149 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelleenkin odotan uutta leffaa Hitleristä, meinaan afropäisestä mustasta hitleristä;) Ai eikö sovi?? 

Vierailija
595/1149 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heittivät jo

Tai sanotaanko, että heittivät persuille ja persuhan ei voi itselleen mitään. Pakko raadella pieni poika, koska väri on väärä. Ihan syyntakeeton on aikuinen persu. Kaikki muut on syyllisiä. Elokuvantuottajan vika, ei persun:D

Eikö tuo tuotannon syyttely voisi jo loppua ja syyn niskoilleen ottaa ne ketkä ovat poikaa raatelemassa, eli rasistit. Ei kukaan heitä pakota poikaa teurastamaan, mutta he itse kaluaa niin tehdä. 

Ketään ei ole pakotettu hyökkäämään pojan ja hänen ihonvärinsä kimppuu ja joka niin tekee on ihan itse syyllinen tekoonsa, ei mikään tuotanto. Ihan itse pitää ihmisen tekojensa/sanojensa seuraukset kantaa, eikä syytellä niistä muita. 

Vierailija
596/1149 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heittivät jo

Tai sanotaanko, että heittivät persuille ja persuhan ei voi itselleen mitään. Pakko raadella pieni poika, koska väri on väärä. Ihan syyntakeeton on aikuinen persu. Kaikki muut on syyllisiä. Elokuvantuottajan vika, ei persun:D

Eikö tuo tuotannon syyttely voisi jo loppua ja syyn niskoilleen ottaa ne ketkä ovat poikaa raatelemassa, eli rasistit. Ei kukaan heitä pakota poikaa teurastamaan, mutta he itse kaluaa niin tehdä. 

Ketään ei ole pakotettu hyökkäämään pojan ja hänen ihonvärinsä kimppuu ja joka niin tekee on ihan itse syyllinen tekoonsa, ei mikään tuotanto. Ihan itse pitää ihmisen tekojensa/sanojensa seuraukset kantaa, eikä syytellä niistä muita. 

Nomutku persusedille tuli paha mieli :(((((

Vierailija
597/1149 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sotke USA:ta tähän kun se ei mitenkään asiaan liity. Eikö Lucia-case opettanut jo sinulle, että Suomessa enemmistö on saanut tarpeeksi rasismista. 

Vierailija
598/1149 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elokuvasäätiö on ottanut DEI ohjeistukset todella vakavasti ja harkitsee että tulevaisuudessa tuettavilta elokuvilta vaaditaan DEI sääntöihin sitoutumista.

Ja kaivattua diversiteettiä tuomaan riittää aina joko musta tai homo. Muista vähemmistöistä viis, ei kai Suomessa muita olekaan.

Vierailija
599/1149 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Linkkiä odotellessa.

Siis mikä linkki olisi sellaisesta asiasta, jota ei ole ollut? Linkin niihin castingeihin kyllä löytää helpommin, jos sellainen olisi ollut. Ne ilmoitukset jää kyllä nettiin. Löytyy vain ilmoitus avustajahausta, ei päärooleista.

Se että persu keksii salaliiton jonka mukaan elokuvaan ei ole järjestetty castingia ei tarkoita sitä että muiden pitäisi todistaa se vääräksi. Ei muualla kuin teidän pikku foliohattupiirissä😅

Yleensä kun joku esittää väitteen hän itse todistaa sen mutta ei persulassa, siellä jokainen hyvä idea on fakta😂😂😂

Vierailija
600/1149 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä sotke USA:ta tähän kun se ei mitenkään asiaan liity. Eikö Lucia-case opettanut jo sinulle, että Suomessa enemmistö on saanut tarpeeksi rasismista. 

Moraaliposeeraajat eivät asu Varissuolla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kahdeksan