Onko pk-seudulla 18-25 muijia
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka vanhan?
44
Hyi saatana. Luulin että joku 28 tai 30
Älä nyt sotkeennu meidän keskusteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä olet ammatiltasi? Nimittäin siksi kysyn, koska en halua että vastassa on työkaveri.
Panomies
Ai sä olet ammattilainen. Sitten ei käy. Ja tämähän ei ole mun ammattini, mutta en tapaa ammattilaisia. Näkemiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro ittestäsikin tuntomerkkejä. Pituus/vartalo/hiukset. Millaset vaatteet sulla?
Pituus n. 190cm/normivartaloinen/vaaleahkot hiukset
Eikö ole treenattu lihaksia? No ei sitten tarvitse olettaa, että minä olen jotenkin timmi.
On treenattu, mites sul?
Vierailija kirjoitti:
Ei toi yökerho oo ees auki :D
Eikö? No sitten pitää varmaan tavata grillillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin suostutko kumin käyttöön?? Alusta loppuun.
Sopii hyvin
Mä tuon aina omat mukana ja laitan itse. En anna miehen laittaa.
Ootko somalityttö?
En.
Vierailija kirjoitti:
Mikä olet ammatiltasi? Nimittäin siksi kysyn, koska en halua että vastassa on työkaveri.
Kaupan alalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupan alalla.
Siis oletko sama kuka äsken kertoi olevansa ammattilainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Panomies
Ai sä olet ammattilainen. Sitten ei käy. Ja tämähän ei ole mun ammattini, mutta en tapaa ammattilaisia. Näkemiin.
Kyllä mulle ainakin kelpaa kunnon panomies. Oletin kuitenkin, että ikää olisi vähän enemmän. Koska me nuoret naiset ollaan ihan villinä viiskymppisiin miehiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupan alalla.
En
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupan alalla.
Ei täällä oo kukaan väittänyt olevansa mikään ammattilainen. Etkö tiedä mikä on panomies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupan alalla.
Ei täällä oo kukaan väittänyt olevansa mikään ammattilainen. Etkö tiedä mikä on panomies?
Jos kysytään AMMATTIA ja vastataan panomies, niin silloinhan on kyseessä ammattilainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupan alalla.
Jos kysytään AMMATTIA ja vastataan panomies, niin silloinhan on kyseessä ammattilainen.
Ei vaan kyseessä on flirttaileva huulenheitto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupan alalla.
Joku vois kyllä heittää huulensa mun munan ympärille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupan alalla.
Hävytön huulenheittäjä
Jotain rotia nyt tähän hommaan! Tavataan siinä grillillä klo1. Tunnistat siitä, että syön makkaraperunoita. Ja lisäksi on minihame, kimmeltävät hiukset, ei pikkareita. Lisäksi äännähtelen seksikkäästi samalla kun mussutan makkaroita.
No minimekko ootko tulossa grillille?
Hei vanhempi mies ootko paikallisia?
Vierailija kirjoitti:
Jotain rotia nyt tähän hommaan! Tavataan siinä grillillä klo1. Tunnistat siitä, että syön makkaraperunoita. Ja lisäksi on minihame, kimmeltävät hiukset, ei pikkareita. Lisäksi äännähtelen seksikkäästi samalla kun mussutan makkaroita.
Mistä tiedän että sulla ei oo pikkareita?
Ootko somalityttö?