Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sattuuko synnytys monta kertaa enemmän kuin lääkkeellinen tyhjennys?

Vierailija
02.01.2025 |

Mietin vain, kun ne tyhjennys krampit sattui jo niin maan perkeleesti, että kuinka paljon tuosta vielä pahempi on synnytys? Joo tiedän, että riippuu tyypistä, mutta jos jollain olisi kokemus molemmista niin mielelläni kuulisin mielipiteitä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. 

Vierailija
2/6 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä lääkkellinen tyhjennys oli tavallaan kivuliaampaa. Toki se oli ajallisesti nopeammin ohi, mutta itselläni ainakin ne krampit ei hellittänyt hetkeksikään. Synnytyssupistusten välillä oli sentään taukoja, jolloin olo oli normaali.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne siis niitä samoja kramppeja/supistuksia molemmissa, vai jotenkin erilaisia?

Vierailija
4/6 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeellinen ei tuntunut missään, synnytyssupistukset taas tulivat taukoamatta ja järkyttävän kipeinä. Tosin omani käynnistettiin ns. väkisin oksitosiinilla, mikä vaikuttanee synnytyksen kivuliaisuuteen.

Vierailija
5/6 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäköhän mulle annettiin sitten, kun hoitaja laittoi ne tabletit, ja sitten kesti ehkä puoli tuntia niin järkyttävät krampit alkoi. Meinasi taju lähteä. Kestivät tunnin pari ja sitten alkoi kunnon vuoto ja kivut laantui. Alkuraskauden keskeytys kyseessä. 

Siis se kipu oli pahempaa kuin koskaan olen kokenut, ja mulla on kuitenkin migreeni, mennyt rajoja sijoiltaan ja murtunut jne.

Vierailija
6/6 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeellinen tyhjennys oli ihan kamalaa, just noiden tunteja kestäneiden kramppien takia. Synnytys kesti yhtä pitkään, mutta oli tuhat kertaa siedettävämpää!