Millainen mies on neitsyt 40-vuotiaana?
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
Mies joka ei usko todellisen rakkauden olemassa olemiseen. mies jolle seksi ei ole elämän tärkeimpiä asioita.
Ei pidä paikkaansa. Koko elämäni olen haaveillut seksistä ja panemisesta. Rakkaus ei ole käynyt mielessä missään vaiheessa. M65
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:Sanoisin että 99.9% tapauksista neitsyys on lopulta vapaaehtoista. Kyllä mies jonkun naisen saa, jos sitä oikeasti haluaa, näkee vähän vaivaa eikä ole liian nirso.
Saa ja saa, vaan eipä osaa mitään tehdä kun se nainen makaa siinä alasti. Ei heppi seiso eikä osu oikeaan reikään, vaikka yrittäisi. Koettu on. Jumalauta, toiste en kyllä neitsytmieheen sekaannu.
Oliko korkkaajasikin kokenut?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että 99.9% tapauksista neitsyys on lopulta vapaaehtoista. Kyllä mies jonkun naisen saa, jos sitä oikeasti haluaa, näkee vähän vaivaa eikä ole liian nirso.
Saa ja saa, vaan eipä osaa mitään tehdä kun se nainen makaa siinä alasti. Ei heppi seiso eikä osu oikeaan reikään, vaikka yrittäisi. Koettu on. Jumalauta, toiste en kyllä neitsytmieheen sekaannu.
Klassinen tilanne. Nainen makaa passiivisena odottamassa, että mies hoitaa molemmille orgasmin. Sitten haukutaan miestä kokemattomaksi ja osaamattomaksi, vaikkei nainen itse edes yrittänyt.
Sellainen joka ei pese hampaita, eikä vaatteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoisin että 99.9% tapauksista neitsyys on lopulta vapaaehtoista. Kyllä mies jonkun naisen saa, jos sitä oikeasti haluaa, näkee vähän vaivaa eikä ole liian nirso.
Klassinen tilanne. Nainen makaa passiivisena odottamassa, että mies hoitaa molemmille orgasmin. Sitten haukutaan miestä kokemattomaksi ja osaamattomaksi, vaikkei nainen itse edes yrittänyt.
Niinpä. Jos naiset pistettäisiin miesten asemaan, 90% teistä säilyisi neitsytluusereina ikuisesti. Teillä ei olisi rohkeutta ja sinnikkyyttä kehittää itsevarmuutta ja osaamista jolla naiseen tehdään vaikutus. Parit tylyt pakit, ja te luovuttaisitte.
Vierailija kirjoitti:
Tosimies. Periaatteen mies.
Tämä. Mies joka näkee nykyisen kulttuurin seksimanian läpi ja jolla on terveet arvot. Ei ole tavannut naista, jonka haluaisi puolisoksi. Seksi ei ole asia jota harrastetaan muuten vaan ja kenen sattuu kanssa.
Varovainen. Itse pääsin neitsyydestä jo 32-vuotiaana.
Valehtelija
En usko, että yksikään mies olisi kyennyt välttelemään naisia ja seksiä 40-vuotiaaksi asti.
Hauskaa miten ihmiset suhtautuvat seksiä harrastamattomaan lajitoveriinsa kuin avaruusolentoon, vaikkei seksittömyys edes näy millään tavoin ulospäin.
Aika ihana! Tapailumies ainesta.
Ei tarvitsisi pelätä tauteja. Arvostaisin todella korkealle. Nykyään lapsillekin jo opetetaan, miten harrastaa anaaliseksiä. Kiva, että on vielä tuollaisia.
Tuskin kiinnostuodit minusta, olen sinua vanhempi. Enkä todellakaan neitsyt. Kumeja on kulunut yksi jos toinenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aloitko neuvoa sitä? Et tietenkään joten ei kokenut osaa sen paremmin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies joka ei usko todellisen rakkauden olemassa olemiseen. mies jolle seksi ei ole elämän tärkeimpiä asioita.
Ei pidä paikkaansa. Koko elämäni olen haaveillut seksistä ja panemisesta. Rakkaus ei ole käynyt mielessä missään vaiheessa. M65
Noilla kahdella asialla saattaa olla joku yhteys.
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa miten ihmiset suhtautuvat seksiä harrastamattomaan lajitoveriinsa kuin avaruusolentoon, vaikkei seksittömyys edes näy millään tavoin ulospäin.
Kyllä se näkyy ja varsinkin keskustellessa kuuluu.
Olisi ihanaa saada vähän käytetty tapailumies
Tämäkin voi olla syy, tuntemistani kahdesta ikipoikamiehestä molemmat ovat takuulla asseja.
Toinen on harrastuksiinsa uppoutunut insinöörinörtti, toinen syrjäytynyt, harrastuksiinsa uppoutunut ja alkoholisoitunut.
Kaikki autismin kirjolla olevat eivät toki jää parisuhteiden ulkopuolelle.