Joko on kiinteistönvälittäjiä työttöminä/konkassa?
Kommentit (9)
Vierailija kirjoitti:
Läheiseni joka on kiinteistönvälittäjä, on ollut käytännössä tuloton jo 2 vuotta. Elää puolison tuella. Tämä välittäjä on hakenut kaikkia töitä, kaikkia hanttihommiakin, eikä ole saanut mitään, kun on jo ikää. Onko tämä ap:n mielestä tavoiteltava ja hyvä asia? Minusta se on todella ikävää ja toivon, että asuntokauppa lähtisi uudelleen käyntiin ja Suomen talous alkaisi toipua.
Öö, ei tietenkään hyvä asia. Mietin vaan heidän tilannettaan kun asuntokauppa sakkaa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
https://www.verkkouutiset.fi/a/santeri-sahlaajat-oy-hs-asuntovalittajat…
Oho 😮 Kiinteistömaailma ja Huoneistokeskus konkurssissa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.verkkouutiset.fi/a/santeri-sahlaajat-oy-hs-asuntovalittajat…
Oho 😮 Kiinteistömaailma ja Huoneistokeskus konkurssissa
Meillä on nyt suomessa ihan paras hallitusohjelma. Tai sitten ei ole....
Minä nautin sossupummina ja pitkäaikaistyöttömänä kun ns "paremmat ihmiset", eli typerät keskiluokkalaiset joutuvat pistämään firmansa konkurssiin. Mitäs vinoilitte työttömille, toivottavasti nyt on hauskaa. Purran saksetkin oli niin hauskat, vai onko enää? Minä myyn seksiä, mutten ole koskaan tehnyt virallisia töitä, enkä aio tehdäkään ja pärjään erittäin hyvin. Enkä muuten aio maksaa veroja niistä viihdetaiteiluistani. Enhän voi sille mitään, että joku haluaa lahjoittaa minulle 150 euroa puolen tunnin suikkarista, jossa on onnellinen loppu.
Vierailija kirjoitti: Minä nautin sossupummina ja pitkäaikaistyöttömänä kun ns "paremmat ihmiset", eli typerät keskiluokkalaiset joutuvat pistämään firmansa konkurssiin. Mitäs vinoilitte työttömille, toivottavasti nyt on hauskaa. Purran saksetkin oli niin hauskat, vai onko enää? Minä myyn seksiä, mutten ole koskaan tehnyt virallisia töitä, enkä aio tehdäkään ja pärjään erittäin hyvin. Enkä muuten aio maksaa veroja niistä viihdetaiteiluistani. Enhän voi sille mitään, että joku haluaa lahjoittaa minulle 150 euroa puolen tunnin suikkarista, jossa on onnellinen loppu.
Mahtaa sinullekin koittaa loistelias vanhuus. 😂
Nousu alkaa ihan kohta. Itse asiassa juuri nyt on oikea aika ostaa oma asunto.
Läheiseni joka on kiinteistönvälittäjä, on ollut käytännössä tuloton jo 2 vuotta. Elää puolison tuella. Tämä välittäjä on hakenut kaikkia töitä, kaikkia hanttihommiakin, eikä ole saanut mitään, kun on jo ikää. Onko tämä ap:n mielestä tavoiteltava ja hyvä asia? Minusta se on todella ikävää ja toivon, että asuntokauppa lähtisi uudelleen käyntiin ja Suomen talous alkaisi toipua.