Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten pääsisin kissan pureman pelosta eroon

Vierailija
02.01.2025 |

En uskalla mennä kylään kotiin jossa on kissa. Olen nähnyt että purema voi johtaa sairaalaan. Koiria on pelkää, koska ne tottelevat ihmistä.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas pelkään koiria, koska ne eivät aina tottele ihmisiä.

Vierailija
2/5 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun täytyy pistää päälle kahdet farkut päällekkäin, kaksi farkkupuseroa päällekkäin, nahkainen lentäjänpäähine läpillä, nahkarukkaset ja pitää kengät jalassa. Jos vieläkin hirvittää, niin hitsaajan suoja naamalle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kissa ei koe itseään uhatuksi niin ei se pure. Älä kiinnitä huomiota kissa niin tuskin se tulee päällesi.

Vierailija
4/5 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kissallahan on ihan pienet hampaat. Tottakai kunnon purema silti aina pitä hoitaa. Itse pelkäisin vasta, jos kissa ottaisi kynnet käyttöönsä. Omalla kissalla oli tapana joskus suuttuessaan tai leikkiessään ottaa kiinni käteen hampusilla. Laitoin kourani kupolin tavalla kissan naaman ympärille ja aina se jätti sen jälkeen rauhaan, kun oli naama sekunnin siinä "haarniskassa". Kai se kissalle merkkasi lähinnä isoon suuhun joutumista.

Vierailija
5/5 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kissa ei koe itseään uhatuksi niin ei se pure. Älä kiinnitä huomiota kissa niin tuskin se tulee päällesi.

Paras tapa tutustua kissaan, on olla kuin se olisi näkymätön.

Jos se haluaa tutustua, se tulee luokse, ja jos ei, niin sitten pysyt kaukana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kolme