Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Atarax 25 mg unettomuuteen, annos?

Vierailija
02.01.2025 |

Aikuiselle tyttärelleni määrättiin Atarax unettomuuteen joka jatkunut jo vuoden. Ohjeessa lukee 1-2 tablettia iltaisin. Teillä jotka olette käyttäneet sitä, paljonko otatte kerralla? Pienintä tehoavaa määrää suositellaan.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä on tilanteesta riippuen riittänyt 1/4 tabl-2 tabl. Yleensä otan puolikkaan ja odotan tunnin että riittääkö - jos ei, otan toisen puolikkaan. Ajan kanssa oppii arvioimaan että minkä suuruinen annos sopii itselle.

Vierailija
2/11 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii vain jos tarvitsee väsymystä. Nukahtamiseen ei riitä. 

Otin lääkärin ohjeen mukaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin ottaa sen yhden ja katsoo riittääkö. Tarvittaessa sitten toinen, mutta älä lisää annosta yli määrätyn.

Vierailija
4/11 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ataraxia vuoden jatkuneeseen unettomuuteen, voi apua. No, tsemppiä yritykseen, ei se ainakaan melatoniinia huonompi vaihtoehto ole. Kannattaa aloittaa yhdellä tabletilla, jos niin kerran on ohjeitettu.

Vierailija
5/11 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmalle osalle aivan turha lääke uniongelmiin, joku yrttiteeplasebo ajaa saman asian. 

Vierailija
6/11 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei väsyttänyt edes maksimiannostuksella, tuli vaan vähän epätodellinen ja hidas olo.

Vierailija
7/11 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkärin ohjeen mukaan. Olen käyttänyt Ataraxia allergiaan, mutta jos univaikeus on kesken unien/ liian aikaisin herääminen, Ata ei auta siihen. Nukahdan 1 tabletilla heti kun laitan silmät kiinni. Olen välillä kärsinyt unettomuudesta, mutta silloin herään keskellä yötä.

Atarax on paljon tehokkaampi kuin melatoniini.

Vierailija
8/11 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoja mitä pelleilyä tää Suomen terveydenhuolto 

Vierailija
9/11 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väsyttää samalla tavalla kuin allergialääkkeet, mutta ei nukuta.

Vierailija
10/11 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi tabletti ei edes väsyttänyt, kahdella tuli kunnollinen väsymys mutta en nukahtanut, vaan olin jonkinlaisessa horroksessa. Keho nukkui mutta mieli oli hereillä, aivan helvetin pelottava olotila.

Vierailija
11/11 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on plaseboa joten melko sama millä annostuksella sitä ottaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan