Hella ei toimi kunnolla?
Mikä avuksi, kun hella lämmittää vettä jopa 40 min ja silti vesi ei kiehu? Liesi on yksivaiheinen ja sulaketaulussa lukee liedelle 16 A ja liesi on keraaminen liesi? Ja netin mukaan tarvitaan tälle 20 A sulake? Sulake ei siis ole palannut ja muuta vikaa ei löydy lainkaan? Jos asunnossa pitäisi olla kolmivaiheinen pistorasia liedelle? Kun en netistä löytänyt tietoa lainkaan asialle? Mistä tietää, että onko kolmivaiheinen pistorasia asennettu liedelle? Kiitollinen kaikesta avusta tietäjille. 🙏
Kommentit (23)
Tämmönen juttu: kerron, koska se on totta:
Olin lähdossä jouluksi kotiin: aamukahvit, suihkut jne. Lähtiessä muistin, et onkohan nyt varmasti kahvinkeittimen töpseli irti? - Oli seinässä, repäsin sen irti - samalla lähti koko pistorasia. .... Kotiin päästyäni soitin vuokra-aspaan: Tämmönen sattui. .... rouvakainen alkoi .... ei meillä ole sähkärille aikoja kuin vasta ensi vuoden puolella.
Kilahdin: Olen täällä katsomassa kuolevia vanhempiani ja palaan jouluiltana klo. 23:55, jos menen siihen nykäsemään, voin saada tsägärin ja henki pois. Otat/teko te siitä vastuun? ....
No. menin sitten (klo. 23:55) - sähkäri käynyt, jättänyt lapun: Kävin (klo. .....), vaihdoin pistorasian, Hyvää Uuttavuotta! ....
Tulipa hyvä mieli (taas kerran, kun omat vanhempani olivat silloin ok ja iloisina .... Joulusta! :)
Vierailija kirjoitti:
Tämmönen juttu: kerron, koska se on totta:
Olin lähdossä jouluksi kotiin: aamukahvit, suihkut jne. Lähtiessä muistin, et onkohan nyt varmasti kahvinkeittimen töpseli irti? - Oli seinässä, repäsin sen irti - samalla lähti koko pistorasia. .... Kotiin päästyäni soitin vuokra-aspaan: Tämmönen sattui. .... rouvakainen alkoi .... ei meillä ole sähkärille aikoja kuin vasta ensi vuoden puolella.
Kilahdin: Olen täällä katsomassa kuolevia vanhempiani ja palaan jouluiltana klo. 23:55, jos menen siihen nykäsemään, voin saada tsägärin ja henki pois. Otat/teko te siitä vastuun? ....
No. menin sitten (klo. 23:55) - sähkäri käynyt, jättänyt lapun: Kävin (klo. .....), vaihdoin pistorasian, Hyvää Uuttavuotta! ....
Tulipa hyvä mieli (taas kerran, kun omat vanhempani olivat silloin ok ja iloisina .... Joulusta! :)
Tällaisessa tapauksessa kannattaisi ehdottomasti merkitä rikkoutunut pistorasia sillä tavalla että sen huomaa ja jos mahdollista, estää pääsy sen lähelle, joku huonekalu tms. esteeksi, kunnes rasia on korjattu.
Mun mielestä voisi lopettaa näiden turhien tekoälytekstien postaamisen tänne. Niistä ei ole mitään hyötyä, sillä, kuten tämäkin, ne on hyödytöntä yleistiedon pyörittelyä, ellei sitten ihan kuvitteellista potaskaa.