Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2025
Kommentit (5102)
Vierailija kirjoitti:
Syyrian väliaikaishallinto muutti opetussuunnitelmaa: Naisiin ja rakkauteen viittaava jätetään pois.
Here we go, ojasta allikkoon
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se niin ihanaa viettää nämä kiireettömät viikonloppuaamut kanssasi. Mukavaa lauantaita.
Tervetuloa matot pitää tuulettaa.
Mies, milloin olet viimeksi tehnyt viikkosiivouksen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisihan se niin ihanaa viettää nämä kiireettömät viikonloppuaamut kanssasi. Mukavaa lauantaita.
Pidetäänkö teillä mattoja lattialla?
Vierailija kirjoitti:
Koin sut sellaisena, kenelle vois puhua mistä vaan. Ja sä mulle. Tunneyhteys oli niin iso ja käsittämätön. Voin mä puhua, ei se siitä oo, mutta sun kanssa ois sitä jotakin. Jotenkin jäi kesken. Etkö tuntenut samoin, vaikka tavatessa tuntui tähdet kohdillaan ja ettet sä vierastanut. Toivottavasti näen sut vielä. 💛
Hiljaisuus on ihanaa, tääl asuinalueella.
Ja tää oli naiselle? Miehelle?
Mieluumin ole se katkera kuin annan anteeksi.😄 en kaipaa kumpaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pidetäänkö teillä mattoja lattialla?
Meillä ne pysyy pitämättäkin, eh eh eh😉
Vierailija kirjoitti:
Mies, milloin olet viimeksi tehnyt viikkosiivouksen?
Joskus viime kevättalvella.
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan moni jättää tekemättä muutoksia (eroamatta), koska isot muutokset ovat vaivalloisia ja hankaloittavat monen elämää?
Minä ainakin
Joo, stressittömyys on aika kova juttu. Siksi mulla ei ole miestä, naista, lapsia, asuntolainaa eikä paljoo kyllä mitään muutakaan tällä hetkellä.😂 Paitsi ihana kaivattu.🥰🙂
Vaimolle siellä alakerrassa: odotan sua, tiedät kyllä mihin 🥰
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan moni jättää tekemättä muutoksia (eroamatta), koska isot muutokset ovat vaivalloisia ja hankaloittavat monen elämää?
Varmaan suuri osa, mikä tarkoittaa että ovat ihan tyytyväisiä oloonsa. Jos eivät olisi, eroaisivat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan suuri osa, mikä tarkoittaa että ovat ihan tyytyväisiä oloonsa. Jos eivät olisi, eroaisivat.
Ei se välttämättä tarkoita että ovat tyytyväisiä. Keskiverto tallaajat ovat sen verran tossuja etteivät välttämättä edes ajattele. Vasta sitten havahtuvat kun joku rikkoo status quon.
*Joku tai jokin asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se välttämättä tarkoita että ovat tyytyväisiä. Keskiverto tallaajat ovat sen verran tossuja etteivät välttämättä edes ajattele. Vasta sitten havahtuvat kun joku rikkoo status quon.
Turha tuosta määritelmästä on jankata. Pääpointti että eivät ole riittävän tyytymättömiä ja tilanne on silloin ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha tuosta määritelmästä on jankata. Pääpointti että eivät ole riittävän tyytymättömiä ja tilanne on silloin ok.
Ei ole jankkausta. Kysynpä vaan millä voi olla tyytyväinen jos ei tiedosta?
Mun vanhemmat riiteli koko mun lapsuuden, eikä puhuta nyt mistään pikku riidoista, silti ovat vielä yhdessä. Kaikkien kannalta olisi ollut parempi, että olisivat eronneet jo sillon kun me lapset oltiin pieniä,
Vierailija kirjoitti:
Vaimolle siellä alakerrassa: odotan sua, tiedät kyllä mihin 🥰
Tule itse alas senkin laiskuri.
Tai saisitte toisenne pysyvästi? Tai kuuman rakkaushetken?