Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2025

Vierailija
02.01.2025 |

Kaipuu jatkuu 💕

Kommentit (5102)

Vierailija
961/5102 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisihan se niin ihanaa viettää nämä kiireettömät viikonloppuaamut kanssasi. Mukavaa lauantaita.

Taitaisi mennä sängyn pohjalla.

Vierailija
962/5102 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan äkkiä: Mitkä mielialat?

Pakkasen kylmyys sekä lämmin miete sinusta, terveisiä kuusta.

Kiitos! Mitäs sinne 🌛🦴?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/5102 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisihan se niin ihanaa viettää nämä kiireettömät viikonloppuaamut kanssasi. Mukavaa lauantaita.

Taitaisi mennä sängyn pohjalla.

Taitaisi olla jatkuvaa kuhertelua siellä täällä... 🤭

Vierailija
964/5102 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

💝N

Vierailija
965/5102 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme yötä jouluun 💕💕💕

Vierailija
966/5102 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

L🧡😘

Vierailija
967/5102 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kolme yötä jouluun 💕💕💕

Etkö voisi soittaa kaivatullesi jo tänään ja ehdottaa tapaamista?

Vierailija
968/5102 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vietättekö loppiaista kaivattujenne kanssa? 💕

No en todellakaan, vietän sen töissä ja hän luultavasti tyttöystävänsä kanssa. Tuskin se mikään kaivattu enää olis, jos sen kanssa pyhät viettäisi? 

Vierailija
969/5102 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kipeänä. Saisinko sinulta etäisen lohtuhalin? Olisi rapsakat ulkoilukelit, mutta täytyy tyytyä ikkunaulkoiluun.

Vierailija
970/5102 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en tunne iloa paljon mistään? En pysty nauttimaan arkisista, pienistä asioista. Onko systeemini hajonnut kokonaan?

Vierailija
971/5102 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

💖

Vierailija
972/5102 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taas oon päättänyt, että kätken tunteeni jatkossa

Kivaa lauantaita

Mulla sama tunne tänään. Meinasin tulla kirjoittaa sen, ehkä sä ehdit ensin. Todellisuus siitä, että muutos olisi liian suuri ja vaatisi liikaa, vei voiton.

ja samoin, hyvää lauantaita sinne. Ystävyys riittää, sovitaan niin. t. *****  (n)

Vierailija
973/5102 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitähän me mammat tänään syötäisiin. Mielessä kävi perunamuusi ja uunilohi - parsalla.

Vierailija
974/5102 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kolme yötä jouluun 💕💕💕

Etkö voisi soittaa kaivatullesi jo tänään ja ehdottaa tapaamista?

Siitä vasta sotku syntyisikin 😂

Vierailija
975/5102 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä havahtumista tarkoitat?

Vierailija
976/5102 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan moni jättää tekemättä muutoksia (eroamatta), koska isot muutokset ovat vaivalloisia ja hankaloittavat monen elämää? 

Vierailija
977/5102 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

***** ******* 💕

Vierailija
978/5102 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan moni jättää tekemättä muutoksia (eroamatta), koska isot muutokset ovat vaivalloisia ja hankaloittavat monen elämää? 

Ainakin itse. Ei riitä energia 

Vierailija
979/5102 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antti, kaipaan sua! Olin tyhmä, kun en pyytänyt sun puhelinnumeroa. En pysty unohtamaan sua. En tiedä, ootko vapaa vain varattu. Mutta muistan miltä tunnuit, kun tanssimme hitaita.

Kerroit, että soitat kitaraa. Tahtoisin joskus kuulla. Ja jos olet vapaa tahtoisin muutakin. Kerroin sulle nimeni ja kerroin että Tinderissä oon Mandy. Sanoit jotain Tinderistä ja olin samaa mieltä.

Aamulla heti poistin mun profiilin. En vaan halua enää ketään muuta! Olet ainutlaatuoisen ihana ja kiehtova! Ja tulit seuraani tilanteessa, jossa olin allapäin aiemmin illalla sattuneesta asiasta.

En löydä sanoja, mutta se fiilis, että tupsahdit mun eteen kuin toiselta planeetalta. Katsoin sua ja huudahdin jotain "sä oot söpö!" Ja sit me tanssittiin ja tuijoteltiin toisiamme. Jos on rakkautta ensi silmäyksellä, niin mun puolelta se oli sitä. En ole ikinä ennen kokenut mitään tällaista! Mutta silti mun ei ole pakko omistaa sua.

Mä en tosiaan halua sua vangita mutta olis ihanaa kuulla sun musisointia. Ja jos sä haluat niin jotain muutakin. Mutta en ole avioituvaa tyyppiä. Tykkään myös omasta tilasta.

Jos sä oot varattu, niin pyydän anteeksi myös sun kumppanilta ja mahdolliselta perheeltä. Mä en sekoa varattuihin, enkä riko perheitä.

Ja ystävyyskin riittää. Parhaat ystäväni ovat taiteellisia.

Mulla oli lappuhaalareista tehdyt shortsit, valkoiset tennarit ja musta vyölaukku. Se oli ehkä jotain syyskuuta tai lokakuuta, mutta Tampereella oli ollut Tappara-Ilves peli ja paljon porukkaa liikkeellä.

Sulla oli kaveri mukana jolle pahoittelin että hän joutui olemaan yksin pöydässä niin paljon. Ja just siinä tilanteessa katosin sulta. Nolotti, että sun ystävä oli joutunut olemaan yksin pöydässä niin kauan. Sanoin jotain "hei, pidä nyt seuraa sun kaverillesi!"

En kuitenkaan ole saanut sua mielestäni. Nämä kuukaudet mä olen miettinyt missä sä oot ja mitä sä teet.

Ehkä sä lojut sängyssä vaimon kanssa tai sitten säkin ajattelet mua.

Jos säkin kaipaat ja oot vapaa, niin tule samaan paikkaan 17.1.

Jos et pääse, niin jätä tiskille puhelinnumerosi Mandylle. Mä tunnen baarimikon ja kysyn häneltä. 

Jos susta ei kuulu mitään, niin mä jatkan elämääni kuten ennenkin. Tietäen, että sä olet onnellinen jossain muualla jonkun toisen kanssa. Mä sain kuitenkin kokea enemmän kuin moni muu kokonaisen vuoden aikana.

Vierailija
980/5102 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En itse esim. jaksa lähteä opiskelemaan tai etsiä uutta työtä, kun nykyisessä on "OK" palkka ja porukka kuormitukseen nähden, vaikken työtä rakasta tai saa siitä juurikaan minkäänlaista täyttymystä. Melko yleistä tuo ns. tilanteeseen tyytyminen monessa eri asiassa. 

Ketju on lukittu.