Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2025
Kommentit (5103)
Erään ikkunan takana, seistiin lähekkäin. Edessä näkyi ainakin nyt jo kaadettu pihlaja. Jotain tapahtui mussa, ainutlaatuista. Siksi ajatukset sussa. Sua, ihana lintu, pájaro.
Hei kulta,
Sinä olet ajatuksissani - lämpimissä ja kuumissa - tänäkin vuonna, tänäänkin.
<3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En saa tänä iltana sanoja kiinni, en myöskään sinua. Ikävöin ja haluan mielettömästi. Nauttisimme toisistamme. Kauniita unia, rakas.
No, jos olisit eräs komistus, niin en malttaisi odottaa nautiskelujamme. 😘😉
En ole mies.
Vierailija kirjoitti:
Hei kulta,
<3
Onko hän pitkään ollut ajatuksissa?
Sulla ei ole mitään tarvetta edes selittää. Sekin vain vahvistaa asiaa. En tiedä, miksi teit tämän minulle.
Kaivattu on ollut pitkään ajatus-kissani
Vierailija kirjoitti:
Sulla ei ole mitään tarvetta edes selittää. Sekin vain vahvistaa asiaa. En tiedä, miksi teit tämän minulle.
Mitä sinulle on tehty?
Vierailija kirjoitti:
Sydämmeni olen tänne tyhjentänyt, oliko se turhaa, vai harhaa. Toivon että ei.
Täällä sanotulla ei ole merkitystä, vain sillä on, mitä olet sanonut oikeassa elämässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinulle on tehty?
Näytetty keskisormea ja tungettu kakku naamaan.
Miksi en uskonut heti? Kaikki nämä vuodet tätä helvetin turhaa haihattelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täällä sanotulla ei ole merkitystä, vain sillä on, mitä olet sanonut oikeassa elämässä.
Oikeassakin elämässä olen kertonut hänen olevan ajatuksissani. Siitä on toki jo aikaa, mutta tilanne ei ole muuttunut.
sivusta tämä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinulle on tehty?
Oletko tosissasi? Näin juuri eilen näitä tilanteita mielikuvissani. Siis ihan selkeästi joku näytti keskisormea ja muutamia kakkuja tuli kasvoilleni. Liittyy tarinankerrontaan. Välillä käy näin kun ketjuilee että jollakin on juuri tapahtumia joita olen miettinyt tai ketjusta löytyy tulevia elementtejä. Ihan mielenkiintoista välillä kaiken keskellä. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinulle on tehty?
Oletko tosissasi? Näin juuri eilen näitä tilanteita mielikuvissani. Siis ihan selkeästi joku näytti keskisormea ja muutamia kakkuja tuli kasvoilleni. Liittyy tarinankerrontaan. Välillä käy näin kun ketjuilee että jollakin on juuri tapahtumia joita olen miettinyt tai ketjusta löytyy tulevia elementtejä. Ihan mielenkiintoista välillä kaiken keskellä. Sivusta.
Sanoilla voi näyttää keskaria ja läväyttää kakun naamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekin voi muuttua päälaelleen riippuen mitä siihen on vastattu tai jätetty vastaamatta. Läheinenkin voi muuttua muuttua ...uksi käytöksensä vuoksi. Yksikin sana riittää. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sinulle on tehty?
Sanoilla voi näyttää keskaria ja läväyttää kakun naamaan.
Kyllä totta. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Hei kulta,
<3
Niin sinäkin aina minun...
Olenko lopettanut harhailun, vai oletko hävinnyt kokonaan?
Komea kupla oli. Eikä nämä perkeleen tunteet edes lähde, vaikka mitä tapahtuisi.
Alkup. toivotuksen kirjoittaja