Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2025
Kaipuu jatkuu 💕
Kommentit (5103)
Vierailija kirjoitti:
Komea kupla oli. Eikä nämä perkeleen tunteet edes lähde, vaikka mitä tapahtuisi.
Ei lähdä kulumallakaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤢🤮
Onko tää lakkauspuklu?
Tää on kaipauspuklu. Koska ei täällä kaipausta saa vasn pelkkää ohista ja riitelyä. 😐
Vierailija kirjoitti:
Olenko lopettanut harhailun, vai oletko hävinnyt kokonaan?
En oo hävinnyt, oon vain hiljentynyt kuuntelemaan että huutelenko yksin vai onko vastakaikua.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä olet lopettanut harhailun, mutta minä en kyllä ole hävinnyt kokonaan enkä osittain. Tunnisteista ja vaivannäöstä kyllä luovuin, koska turhuus ja hukattu työ. En jaksa enää kirjoittaa kunnolla, vaan heittelen korkeintaan irtovirkkeitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En oo hävinnyt, oon vain hiljentynyt kuuntelemaan että huutelenko yksin vai onko vastakaikua.
Jos olet laittanut yksiselitteisen tunnisteen, jonka vain te tiedätte eikä siihen ole vastattu, niin hlö ei ole täällä / ei ole lukenut tai ei ole kiinnostunut. Sivullinen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olet laittanut yksiselitteisen tunnisteen, jonka vain te tiedätte eikä siihen ole vastattu, niin hlö ei ole täällä / ei ole lukenut tai ei ole kiinnostunut. Sivullinen
Oi Sherlock, onneksi päättelit auki tämän vaikean pulman!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oi Sherlock, onneksi päättelit auki tämän vaikean pulman!
Ole hyvä, tämä oli ilmainen vinkki, seuraavat maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä, en olisi uskonut!
Kun onnensa laittaa yhden varaan ja kun se yksi vedetään alta kuin matto, sittenpä on tarjolla ei oota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entiselle asiakkaalle hyvää uutta vuotta! Olit ihastuttava ja rakastettava. 💛
Jäit asumaan mieleeni 😊
🤗samoin
Vierailija kirjoitti:
Mä rakastan sua ihana L 🧡 Hyvää viikonloppua 🤗
J
Mä rakastan erästä ihanaa J:tä. 💙
t. Eräs L- sivusta varmaankin
Kunnon pihvi naisen tiellä pitää.