Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2025
Kommentit (5102)
Mika olen ajatellut sua tänään paljon. Tiedäthän että rakastin ihan oikeasti ja kaipaan hitosti.
Sun kanssa hiljaisuus ei tuntunut yhtään kiusalliselle, lokakuulla tää. Viihdyttiin.
Mulla oli monta vuotta kestänyt unettomuus, joka johtui eräästä henkilöstä.<3 Mutta nyt viimeiset puoli vuotta olen saanut nukuttua paremmin. Jouluna nukuin jopa 8 tunnin yöunet, mikä oli luxusta. Muistoksi unettomuus jätti mustat silmänympärykset. Rankkaa tämä kaipaus.😉
Vierailija kirjoitti:
"Minä rakastin metsää ja maailmaa,
nyt rakastan häntä mä vain,
hän on minun metsäni, maailmain,
hän on minun ainoain.Minä rakastin muita ja itseäin,
nyt rakastan häntä mä vain,
hän on mulle minä, hän on mulle muu,
hän on minun armahain."
💛
Ei niitä ohjelmia kai edes ole, joilla oli tapana viestiä aikoinaan. Kaikki muuttuu ja niin kai sen pitää mennäkin.
Hyvää yötä kaunottarelle, jonka tapasin ensi kertaa aikalailla kolme vuotta sitten
Hyvää yötä halein suukoin elämäin elosalle ihmenaiselle miulta mieheltä mitättömältä 30 km ja parin kuntarajan väärältä puolelta täältä Ankealasta sinne onnen Auvolaan, oisinpa siellä kanssais. Huomiseen.
Tykkäsin sun eleestä siinä ovella, mustan kaiteen luona. Sun nopsa katse kiinnosti ja oli ihanaa katsoa silmiisi. Muistan vieläkin mitä puhuttiin ja sun äänesi, joka sai väreet kulkemaan kehossani. Kauniita Unia.
Ollaan vähän häiriintyneitä kumpikin. Piilotetusti.
Mulla on suuri sydän, sinne sinä kuulut. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voidaan kommunikoida whatsappin kautta niinkuin aiemminkin.
Aloita sä? Sitähän tässä on jo odotettu koko viime vuosi
Eston laittanut voi aloittaa.
Huomenta Suomi, hyvin pyyhkii.
Huomenta, sydänystäväni. Kaipaan ja rakastan tänäänkin. Älä ihmettele, jos iltasella ei kuulu. Olen menossa. Sinä mukana (menossa).
Hyvää torstaipäivää suloiselle pikkuvaalealle. 🤗🧡 Olet ajatuksissani. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
God morgon fru speciallärare 😚
Hör av dig!
Kohta viisi vuotta sitten kielsit rakastumasta sinuun tilanteen vuoksi. Rohkenenko tiedustella, olisiko tilanne muuttunut suotuisammaksi? En oo unohtanut sua.
Hanna😍