Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2025
Kommentit (5102)
Saankohan kuulla sinusta koskaan? Keskustelenko joskus kanssasi? Tervehditkö edes?
Noista hänen vioistaan varmasti kuulisi myös suhteessa ollessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vaikenet, kun puhe olisi hyödyllistä?
Fiksut vaikenee. Tyhmät puhuu, sitä suu puhuu mitä sydän täynnä 🤮. Ukrainalainen sanonta kuuluu, että onnellisuus rakastaa hiljaisuutta.
Taidan olla ukrainalainen, sillä rakastan hiljaisuutta.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää tästä ketjusta. Jos et sattunut tietämään. Sinusta tykkään, mutta mieluiten viestisin muualla.
Tää on vaan peliä. Tosielämä on muualla? Täällä voi esittää vaikka lentokapteenia halutessaan. Reaalielämässä voikin sama tyyppi olla kerrostalokyttääjä, joka päivystää alakerrassa ja odottaa hissiä. Et koskaan tiedä, mitä saat.
Vierailija kirjoitti:
En tykkää tästä ketjusta. Jos et sattunut tietämään. Sinusta tykkään, mutta mieluiten viestisin muualla.
Kiitos samoin, esto pois wa:sta ja mesestä sun muista, niin voimme viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Vuosi...
Niin, vaihtui just. Mitä siitä?
Vierailija kirjoitti:
Veit minut paikkaan jossa en ole ennen ollut.
You gave it a name
Jos osaa pitää asiat kevyinä, niitä on helpompi kantaa. Sinä olet todellisuudessa vain ajatus, mutta sinulla on aika paljon painoarvoa. Hyvää yötä.
Sama miten monta kertaa nuo tekstiseinät postaat, en lue.
Jokin (harhainen?) syy sille lienee, että vieläkin, puolitoistavuotta lyhyen kohtaamisen jälkeen, yhä välillä muistan sut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on vaan peliä. Tosielämä on muualla? Täällä voi esittää vaikka lentokapteenia halutessaan. Reaalielämässä voikin sama tyyppi olla kerrostalokyttääjä, joka päivystää alakerrassa ja odottaa hissiä. Et koskaan tiedä, mitä saat.
Eläkeläisillä on aikaa ja huonot terveyspalvelut.
Henna, rakastan sua yhä. Tuntuu että hajoan ilman sua. Oon vajonnut täydelliseen apatiaan vuoksesi. Nainen jota en saa. Ei mun pitänyt tänne edes tulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi vaikenet, kun puhe olisi hyödyllistä?
Fiksut vaikenee. Tyhmät puhuu, sitä suu puhuu mitä sydän täynnä 🤮. Ukrainalainen sanonta kuuluu, että onnellisuus rakastaa hiljaisuutta.
Taidan olla ukrainalainen, sillä rakastan hiljaisuutta.
Rakastan hiljaisuutta, lepoa, rauhaa vaan inhoan ja halveksun slaaveja, ventolaisia, heimoimme vihollisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos samoin, esto pois wa:sta ja mesestä sun muista, niin voimme viestiä.
Luopuisitko sinä estoistasi myös? :)
Vierailija kirjoitti:
Sairaspoissaoloista näkyy mielenterveysongelmat.
Eipä muuta.
Ei todellakaan päde kaikkiin. Esim. minä en ole ollut mt-syistä ikinä saikulla. Ja olen ollut joskus tosi ahdistunut ja pahoissa pitkäkestoisissa kriiseissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos menneisyydessä jotain voisin tehdä toisin meidän suhteen, jättäisin tapaamatta hänet. Niin ihana ja kiinnostava persoona kuin hän olikin, kyllä tämä jumi on syönyt naista enemmän kuin antanut jotakin. Mutta vähitellen irtaannun, vähitellen. naiselleni
Kadut että tapasimme?
Vähitellen olen alkanut ajatella niin. Mieluummin olisin jättänyt tapaamatta, jos olisin tiennyt, miten tässä käy. Ei ole koskaan ennen käynyt näin hassusti pääkopalle. Ja pidän huolen, ettei tule käymään.
Joo ihan ymmärrettävää.
Hyvä kun ymmärrät. Ja hy. Olen kärsinyt unettomuudesta jo monta kk. Eka steppi on sulkea ketju ajoissa. Tänään se tulee olemaan viimeistään 22:45. Ap
Vierailija kirjoitti:
Onnistuminen oli lähellä.
Niinkö?
Vierailija kirjoitti:
Harvoin tapaa niin valloittavan ja kiehtovan ihmisen, vikoineen kaikkineen, ettei vuosienkaan jälkeen unohdu.
Tämä. Minulla vasta (kohta 2.v) takana kaipausta, vahingossa palstalle eksyin. Mokoma takiainen vieläkin mielessä. Hän joka tarjosi 🍬🍬🍬🍬😉👍 Yöhali ja rutistus hänelle.
Ps. En todellakaan usko että kaivattu mies täällä olisi.
Turhaa lässytät. Ei sua kukaan kaipaa.