Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2025
Kommentit (5102)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En välitä sun menneisyyden peikoista, nyt on nyt ja vain sillä on väliä
Mutta kun ne peikot on aina mun päässä mun omissa ajatuksissa. Sivu
No sitten niiden kanssa eletään, eipä täällä kukaan täydellistä elämää saa
Ihana kollega. Aamulla nähtiin hissillä ja kyseltiin lomakuulumiset. Huomenna menee taas pitkäksi.
Vierailija kirjoitti:
Millaisia peikkoja ajattelit olevan? Onko naiselle? Tosin ei niitä peikkoja ole kuin yksi mut eiköhän me sen kanssa selvitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tarttisin vähän fyysistä lämpöä
Jumppaa.
Ei kun kaivattu mun alle tai päälle makoilemaan ja parin tunnin halailut.
Tää kuulostaa hyvältä -eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai kelpaisi työtön kotona lojuksija? Minua ei, joten keskityn työn etsimiseen ja aktivoitumiseen.
Olispahan aikaa mulle.
Onpa itsekäs ajatus. Jotta sinulle olisi aika tahtoisit puolison joka on työtön. entäpä, jos hän ei halua olla työttömänä? Toki, jos olet niin varaskas, että voit kustantaa hänelle kaikki hänen haluamansa haraastukset ettei elämä olisi pelkkää kotona maleksimista niin mikäpä siinä. Toisaalta, jos haiakilet kahden työttömän jatkuvan yhdessä kotona hengailun perään..ei kiitos. en jaksaisi katsella samassa tilanteessa koto
Minä olen hyvin kaukana onnellisuudesta ja tyytyväisyydestä tilanteeseen, joten minua sinä et todennäköisemmin haikaile.
Ei se mun kaipaamiseen vaikuta onko kaivattu surullinen vai onnellinen, siitä ei ole kyse, tietysti toivon, että olis onnellinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ole vihainen, älä kadehdi minua. Minä olen sairas ja en pysty kokemaan onnea.
Sellaista sairautta ei ole olemassa.
On sellaista. Sinä et ehkä ole kokenut sitä.
Minkälainen sairaus estää kokemasta onnea?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaivattua näkee harvoin, siitäkin pitäisi osata laskea yksinkertainen laskutoimitus. Mutta kun matikkapää ei ole kummoinen.
Mä ainakin näen häntä paljon harvemmin kuin mitä haluaisin. Jos tietäisin että toiveet useammin näkemisestä olisi molemminpuolisia niin varmaan toki tulisi järjestettyä niin että näkisi useammin.
Entä jos on?
Jos todellisuudessa ei näy, pitää ajatella, ettei kaipaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaivattua näkee harvoin, siitäkin pitäisi osata laskea yksinkertainen laskutoimitus. Mutta kun matikkapää ei ole kummoinen.
Mä ainakin näen häntä paljon harvemmin kuin mitä haluaisin. Jos tietäisin että toiveet useammin näkemisestä olisi molemminpuolisia niin varmaan toki tulisi järjestettyä niin että näkisi useammin.
Entä jos on?
No hän varmaan voisi sitten ilmaista halunsa :p pyytäisi vaikka pulkkamäkeen jos ei muuta keksi.
Vierailija kirjoitti:
Pessimisti ei pety...pelkään olevani optimisti.
Taidan olla optimisti, petyin niin monta kertaa viime vuonna. Tältä vuodelta odotan vain onnea, iloa ja onnistumisia viime vuoden edestä🤩
Lähen nyt kellariin. Tulisitpa sinne mun kanssa pussailee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä ole vihainen, älä kadehdi minua. Minä olen sairas ja en pysty kokemaan onnea.
Sellaista sairautta ei ole olemassa.
Minkälainen sairaus estää kokemasta onnea?
Psykopatia
En ole perehtynyt aiheeseen ja todennäköisemmin sekä yleisemmin aiheuttaja on kroonistunut masennus. Etenkin, jos on aiemmin ollut onnellinen ja iloinen.
Vttuako sinä sitä kommentoit?
Siksi ettei kaikkeen ole selitykse
Trendeihin sun tietämys jääkin, psykopatia ei ole persoonallisuushäiriö eikä toi selittelys liity mihinkään. Mitä tuut keksii ylimäärästä sontaa tähän
Sulla oli mahottoman leveä hymy, kun näit mut. 🤗
Päivän urheilu suoritettu. Kohta viihdettä 📽🎬🎞🎸. Kivaa olla lomalla. Miehelle kaivatulle 👋🏻🥰💋
Vierailija kirjoitti:
Alkaa olla ajanhukkaa tää palstailu
Ainahan tämä on ollut ajanhukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa olla ajanhukkaa tää palstailu
Ainahan tämä on ollut ajanhukkaa.
Ei aina, löysin täältä erään.
Vierailija kirjoitti:
Sulla oli mahottoman leveä hymy, kun näit mut. 🤗
Stubbi? 😄